Origineel vliegwiel bij electrische ontsteking?

Home Forums Techniek Elektrisch Origineel vliegwiel bij electrische ontsteking?

This topic contains 5 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Suberten 4 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #788328

    Suberten
    Topic starter
    Berichten: 3

    Hallo mensen, ik ben nieuw hier en heb al wat zitten zoeken maar kon het niet zo snel vinden.

    Ik heb namelijk een citta gekocht, geheel standaard maar dat is natuurlijk niks. Daarom wou ik er een 80cc Polini op gooien, 13/13 carb. en zat ik te kijken naar de speedengine carters en dan vooral de electronische omdat ik ‘m graag met een begrenzer wil uitvoeren.. Bij een electronisch speedengine hoef ik dan alleen maar een electronisch ontsteking te kopen zoals hier?

    (https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/electrische-motoronderdelen-gilera-citta/electronische-ontsteking-vespa-ciao-gilera-citta.html)

    en kan ik dan het orginele vliegwiel gebruiken? of moet ik een complete set kopen zoals;

    https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/electrische-motoronderdelen-gilera-citta/ontsteking-malossi-vespa-ciao-si-citta.html

    Alvast bedankt. greeetsss

    #788329

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    je kan gewoon het standaard electronishe vliegwiel gebruiken.

    #788330

    Suberten
    Topic starter
    Berichten: 3

    Standaard contactpunten vliegwiel bedoel je?

    #788422

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    ja hoor die kun je gewoon gebruiken .

    #788423

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    sorry bij electronisch blokje kun je alleen een electronisch vliegwiel gebruiken.
    contactpunten vliegwiel gaat niet werken.

    #788428

    Suberten
    Topic starter
    Berichten: 3

    Ok thx

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.