Opvoeren ciao mix

Home Forums Techniek Opvoeren Opvoeren ciao mix

This topic contains 27 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 3 years, 11 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
  • #193657

    new guy
    Topic starter
    Berichten: 53

    dit was er geschreven

    je inlaat is maar 10mm dus heeft een 13/13 niet veel zin.
    en als je niks aanpast gebruik je de booster poorten in je cilinder niet.
    dus eigenlijkw eg gegooid geld als je echt hard wil gaan zal je het moeten bewerken.
    maar kan natuurlijk altijd zonder.

    vandaar dus er kan geen 13/13 achter geloof ik zonder aanpassingen dan he.

    maar een groter sproeier in je standaard carb kan ook natuurlijk!!!!!!

    #193658

    new guy
    Topic starter
    Berichten: 53

    oke dus geen U in het framenummer en het kan dus wel met een kit van een gewone ciao.

    #193659

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Waar woon je? Misschien als iemand in de buurt woont dat hij eens een beetje kan helpen een keer ofzo 😉 dat is altijd fijn in het begin iemand die weet hoe het moet want niets is zo vervelend als iets doen en niet zeker weten of t wel goed gaat.

    #193660

    new guy
    Topic starter
    Berichten: 53

    Ik laat het maar bij 65km/h denk ik, dat moet ook met een uitlaat en andere poelie te bereiken zijn dacht ik zo.

    #193661

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    meesten hier zullen zeggen van niet maar kan wel ja alsje beetj geluk hebt:) Ik had wel de ervaring met een vriend dat die mix nogal sloom was:P Kan ook slecht ingereden zijn geweest da weetik nie:)

    #193662

    pleasure
    Bijdrager
    Berichten: 281

    Dat haal je nooit. Misschien 55 km/h.

    #193663

    new guy
    Topic starter
    Berichten: 53

    ik probeer het wel,hij loopt nu 50 dus de 55 passeer ik absoluut wel. denk zelf tegen 60 aan.

    #193664

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Ja, maar op wat voor een teller 😕 Op een std teller rijdt je nogal wat harder dan op een echt goedde teller;). Std rijdt een ciao 45km uur, niet meer niet minder. Op de teller geeft hij dan idd 55 aan, maar dat komt omdat die tellers zo k*t zijn.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #193665

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Das ookniet altijd waar. ZO gaf mijn std teller 4km minder aan dan de autoteller.

    #795991

    giel
    Bijdrager
    Berichten: 6

    volgens mij is mijn oliepompje stuk. kan ik het oliepompje er gewoon af halen of moet ik nog iets afsluiten ofzo??

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 11 months geleden door giel.
    #796049

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Ja, maar op wat voor een teller 😕 Op een std teller rijdt je nogal wat harder dan op een echt goedde teller;). Std rijdt een ciao 45km uur, niet meer niet minder. Op de teller geeft hij dan idd 55 aan, maar dat komt omdat die tellers zo k*t zijn.

    Das ookniet altijd waar. ZO gaf mijn std teller 4km minder aan dan de autoteller.

    —————————————————————————————————

    Al die km-tellers die wijzen willekeurig maar iets aan. Meestal heel simpele techniek zonder enige nauwkeurigheid. De enige teller die je goed kan vertrouwen dat is de GPS. Zelf heb ik een kogel op de bout van het stuur van mijn Ciao gemonteerd. Op deze bout kan ik mijn motor-GPS plaatsen. Deze geeft de EXACTE snelheid.

    Op het moment dat mijn GPS 60km/h aangeeft, dan staat de teller van een kennis met een Peugeotje al op 75. Huh???  Dan denkt ie dat ie snel is. Niet dus!! Maw die geeft willekeurig iets aan, maar daar heb je niks aan!

    BTW ook de tellers in de auto of op de motorfiets zijn niet erg nauwkeurig.
    Met precies 100 op de GPS staat mijn Yamaha op 102, mijn Honda staat al op 108, de auto al bijna op 110.

    #796183

    Jochem
    Bijdrager
    Berichten: 186

    Hier word ook gewoon met olie pompje gereden , werkt prima geen gesmeer met zelf mengen .
    betreft een snor versie die ook gewoon 60/65 haalt met originele cilinder

    gr

    #796185

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ook weer een topic van 13 jaar geleden. Hebben jullie niets beters te doen.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 11 months geleden door zevenenergie.
13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.