Home › Forums › Perso’s › Andere merken › nthnthn’s motodax!
This topic contains 8 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Edjuh 12 years, 1 month geleden.
-
Gebruiker
-
12 december 2011 om 13:41 #260595
Hier een paar foto’s van men motodax!
Er steekt nu een 150cc blok onder. Dit is goed voor een topsnelheid van +-135 km/h π
Commentaar is welkom!
12 december 2011 om 13:56 #261700Mooi ding!
Ik heb nu een Monkey met een 72cc pitbike blok, maar die gaat waarschijnlijk weer weg omdat ik liever 2 takt rij.
(Je kan hier gewoon niet rustig mee rijden. :D)
Met 4 takt heb je natuurlijk op elk toeretal een hoop kracht, wat bij 2 takt wel mee valt, zolang je onder zn powerband blijft rijden.12 december 2011 om 14:02 #261702keesie75 :
Mooi ding!
Ik heb nu een Monkey met een 72cc pitbike blok, maar die gaat waarschijnlijk weer weg omdat ik liever 2 takt rij.
(Je kan hier gewoon niet rustig mee rijden. :D)
Met 4 takt heb je natuurlijk op elk toeretal een hoop kracht, wat bij 2 takt wel mee valt, zolang je onder zn powerband blijft rijden.Dankje voor de reactie!
En je hebt gelijk, als ik hier nog maar een beetje gas mee geef, gaat men voorwiel van de grond.
En bij vollegas, dan vlieg ik bijna weg als ik niet op men stuur ga liggen.
Maar ik vind dat soms wel leuk, alsje dan zo aan het licht staat en weten dat je weet dat je sneller optrekt als de auto naast je(als dit geen ferrari,aston,… is natuurlijk π ) En al die mensen dan stomverbaasd kijken π12 december 2011 om 14:24 #261701leuke dax, fraai zadel ook.
wat voor blok ligt eronder? en wat voor carb + grote? hoeveel kleps?
ik zie ook een olie koeler, ook grappig.
de uitlaat vind ik minder geslaagd, ik zie liever een dikke takegawa pijp.
ze hebben normaal al een diep en donker geluid, die takegawa heeft vrijwel geen demper:D.binnenkort ga ik ook sleutelen aan een honda waar een yuminashi blok onderkomt.
ik weet de slag niet meer uit mijn hoofd maar met de 57mm nicasyl cilinder had het ongeveer 160cc.
ze waren er ook nog in 220cc:lolheb je verder nog plannen?
12 december 2011 om 14:47 #261699Lastpak :
leuke dax, fraai zadel ook.
wat voor blok ligt eronder? en wat voor carb + grote? hoeveel kleps?
ik zie ook een olie koeler, ook grappig.
de uitlaat vind ik minder geslaagd, ik zie liever een dikke takegawa pijp.
ze hebben normaal al een diep en donker geluid, die takegawa heeft vrijwel geen demper:D.binnenkort ga ik ook sleutelen aan een honda waar een yuminashi blok onderkomt.
ik weet de slag niet meer uit mijn hoofd maar met de 57mm nicasyl cilinder had het ongeveer 160cc.
ze waren er ook nog in 220cc:lolheb je verder nog plannen?
Het is een daytona 150cc, 28mm carb en het is een 2 klepper. En idd, yuminashi heeft inderdaad die nieuwe +200cc blokken! Dat is waanzin! π En takegawa zijn zeker goede uitlaten, maar diegene die er nu op staat is zeker niet mis! Als je wilt kan ik wel eens een filmpje posten van het geluid π
En ik denk dat ik het hierbij ga houden. Er zit al genoeg geld in π12 december 2011 om 14:56 #261704dat is zeker een leuk blok, 28mm is ook netjes. keihin of mikuni?
je hebt ze trouwens ook nog met dubbele nokkenas:o alleen zijn die cilinderkoppen waanzinnig prijzig.
er staat hier een honda met lifan blok, 26mm keihin, takegawa uitlaat en een 3 kleps kop. blaast ook hard.
of wat dacht je van een yx blok met 180cc en 4 kleps kop:P.het leuke is dat ik de persoon ken die de yuminashi blokken als eerste in nederland heeft en ze gaat verkopen.
waanzinnig mooie blokken, het leuke is dat het vrijwel allemaal originele honda parts zijn.12 december 2011 om 15:09 #261703Lastpak :
dat is zeker een leuk blok, 28mm is ook netjes. keihin of mikuni?
je hebt ze trouwens ook nog met dubbele nokkenas:o alleen zijn die cilinderkoppen waanzinnig prijzig.
er staat hier een honda met lifan blok, 26mm keihin, takegawa uitlaat en een 3 kleps kop. blaast ook hard.
of wat dacht je van een yx blok met 180cc en 4 kleps kop:P.het leuke is dat ik de persoon ken die de yuminashi blokken als eerste in nederland heeft en ze gaat verkopen.
waanzinnig mooie blokken, het leuke is dat het vrijwel allemaal originele honda parts zijn.Keihin! En ja die met dubbele nokkenas kosten 2500β¬! Jammer wel π
12 december 2011 om 16:26 #261705Leuk ding, ik kwam ooit op mn brommer een motomonkey uit duitsland tegen, en sindsdien ben ik verkocht(alleen nog niet aan toe gekomen).
Ik vind een enkele ‘upswept’ uitlaat mooier staan.
Wel heeeele schrale foto’s, mogen die misschien vervangen?
7 maart 2012 om 20:41 #261653haha, kicke ding π
is het frame zelf wel origineel honda of een replica van?Ik heb nu zelf een geheel originele ss50 ^^ binnenkort (jaartje ongeveer) is de bedoeling er een 2e blok voor te halen/maken met ook zo’n 150cc π dat wordt dan mn eerste *echte* motor π
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.