Noway's Comeback

Home Forums Perso’s Projecten Noway's Comeback

This topic contains 1 reactie, has 1 deelnemer, and was last updated by KillerNoway 4 years, 5 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #791082

    KillerNoway
    Topic starter
    Berichten: 192

    Hallo daar! Welkom op mijn nieuwe perso!

    Ik ben Noë, 18 jaar en kom uit zuid-limburg. Ik ben zelf al dik 2 jaar bezig met vespa’tjes en het wordt met de dag gekker en leuker!

    Waarom een nieuwe perso? – Ik ben een tijdje niet actief geweest in mijn eigen perso en rondom de website. Vandaag besloot ik dat het weer tijd wordt voor een comeback! Ik hoop dat ik met deze perso jullie op ideeën ga brengen maar vooral mijn passie ga delen.

     

    De komende tijd ga ik nog veel aanvullen op deze pagina. Maar voor nu moeten jullie het maar even hiermee doen. 😛

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
    1
    #791083

    KillerNoway
    Topic starter
    Berichten: 192

    Laat ik beginnen met deze Citta! Ik heb hem helemaal origineel gekocht deze zomer in Heerlen. Ik kon hem voor een prikkie meenemen en daarvoor laat ik m natuurlijk niet staan! Eenmaal thuisgekomen was ik dat originele blokje wel zat. Lekker stotteren en 25kmu rijden is pas voor mij weggelegd als ik met pensioen ga. 😈

    Ik heb er vervolgens nieuwe stofringetjes op gezet, SI Brug en op de snor carters een 43 DR geplaatst. Grotere carburateur, 70er poelie en een Gianelli Citypuffer… Brommertje trekt nu lekker door en rijdt ongeveer 55kmu op zijn topsnelheid. Ik heb buiten de SI brug ook de chrome beugeltjes erop gezet en YSS schokbrekertjes.

    Nu 1200km later is het brommertje nog steeds probleemloos aan het vegen. 1 duwtje en hij pruttelt direct! Het enige wat ik heb moeten vervangen was de bobine die is een keertje onderweg kapot gegaan.

    20190901_181114
    20190906_131116
    20190912_132239

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.