Nieuwjaarstour 2019 20 januari

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Nieuwjaarstour 2019 20 januari

This topic contains 55 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by Helly 5 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • Gebruiker
  • #782821

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Ik denkdat 70% met een blauw plaatje rijden, we zijn nog nooit van de weg geplukt…
    Ik ben wel een keer geflitst met de nodige gezeik er aan vast, maar sindsdien let ik gewoon wat beter op en rijden we binnen de bebouwde kom niet zo hard meer…

    #782826

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    En op een zondag zal je ook niet snel een rollerbank controle tegen komen.

    #782854

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Gewoon Ninja gaan en in de schaduw verdwijnen.

    #783028

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Lang geleden dat ik inlogde op het forum.. srry.. maar goed, het wordt mooi weer en ik heb de brommer er klaar voor staan! Zondag ben ik aanwezig. En ik haal in utrecht Walden Nevil op, die rijd mee, dus je kunt ons oo de deelname lijst zetten!

    #783036

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Heb jullie op de lijst gezet…
    Heeft iedereen zn brommer al getest of die nog werkt?
    Ik zal straks mn cittaatje eens starten, die is na de VCT zo de schuur in gegaan en niet meer naar omgekeken…

    #783039

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Nou we zien jullie rond 11 uur in Heerhugowaard (adres staat in de begin post)

    #783061

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Zondag wordt het weercijfer 10!!!!

    lekker zonnetje wel fris, dus doe je dikke sokken en handschoenen aan!
    weer

    #783065

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Och wat top  😎

    Ik heb wel wat minder nieuws; mijn Ciao is weer terug bij af en rijdt weer compleet ruk – uit het niets. Kom nauwelijks vooruit blalabl. Long story: is er iemand die het misschien aandurft dat ik een brommertje leen voor daar? Baal er wel van dat ik er anders niet bij kan zijn.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #783124

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Misschien wat kort dag, maar ik kan zelf helaas niet en je zal mijn Ciao wel mogen lenen. (Moet alleen even op poelie gezet worden).

    PS. Is er weer eenzelfde probleem met je mp blokje en LC kit zoals met de Pinasco cilinder?

    #783151

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    ondanks een gebroken zuigerveertje is het met de tweede cilinderkit toch gelukt leven in de kickstart zijinlaat te krijgen. Vanavond verder afbouwen en finetunen. Morgen kom ik naar de tour samen met Timm uit Duitsland.

    1
    #783152

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik kan er ook bij zijn dankzij Lennaert en Billy. En Martino ook bedankt natuurlijk! En Brandweer, ben erg benieuwd! Tot morgen allen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    2
    #783165

    joschi0815
    Bijdrager
    Berichten: 83

    De startlocatie is vanaf 10 uur geopend . Het is in een bedrijfspand (Peters Verpakking Maxwellstraat 23 1704sg Heerhugowaard ) Als het moet kan er nog last minute warm en droog gesleuteld worden. Brommer brug is beschikbaar. Koffie en thee ook  Tot morgen

    #783166

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Dat klinkt goed.. ciao staat in de bus en warme kleding ligt klaar.. rijd er ook een bezemwagen mee?

    1
    #783167

    joschi0815
    Bijdrager
    Berichten: 83

    Als niet koop ik de kapotte troep voor 20 euro…..  😛

    #783183

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Het kan wel eens de koudste editie van de nieuwjaarstour worden…
    IMG_20190120_085607
    Op het ledbord is -6 af te lezen 😯

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.