Nieuwe poll: Triboron olie

Home Forums Algemeen Nieuws Nieuwe poll: Triboron olie

This topic contains 35 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by ezra070 4 years, 6 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
  • #783390

    Sjoerd van der Zee
    Bijdrager
    Berichten: 8

    Toen wij dit geconstateerd hebben is er direct met JMPB contact opgenomen en is er ook actie ondernomen vanuit Zweden. Via onze kanalen is hier ook voor gewaarschuwd. Ik zou je hier best meer over willen vertellen. Heb je hier nog vragen over mag je contact opnemen.

    #783399

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik vind het prettig om te zien dat u hier zoveel tijd in steekt en het deelt op het forum.
    Het is natuurlijk een PR nachtmerrie als er niet het juiste middel in een fles zit en je kan er zelf niets aan doen.
    Maar dit gezegd te hebben… er zijn steekjes laten vallen.
    Ik zou het eigenlijk wel heel fair vinden als member ktm gek een nieuwe fles toegestuurd zou krijgen.Zou dat niet vanzelfsprekend moeten zijn?
    Hij heeft immers zijn fles naar u opgestuurd.
    Ook had ik het wel netjes gevonden als er via de bekende dealers een bericht was gekomen naar de afnemers.Ik heb veel website,s bezocht  om ervaringen te horen, maar hier niets over gelezen, dat er flessen met het verkeerde etiket in omloop waren.
    Het is stil gehouden, is mij indruk nu.
    Er hebben mensen Russische roulette, met hun kostbare setup,s gespeeld, zonder dat ze het wisten. Ik ken mensen die over de 1600 euro aan een cilinder uitgeven.
    Maak dit alles, u niet aansprakelijk voor de geleden schade,s?

    Is het niet alsnog verstandig, om op alle brommerforums dit nieuws te melden, om verdere schade te voorkomen.?
    Want wie weet hoeveel mensen zo,n flesje hebben staan.

    #783409

    Sjoerd van der Zee
    Bijdrager
    Berichten: 8

    @zevenenergie Inderdaad, wij investeren veel tijd en energie in de promotie van Triboron producten, wij doen dat als importeur vanaf maart 2018. Oude voorraden van Triboron producten zijn al langer op de markt. Hetgeen wat reeds op de markt is daar hebben wij geen controle op en kennen de uiteindelijke inhoud van deze flessen niet, we kunnen alleen alert zijn. Het is dan ook logisch dat wij geen verantwoording kunnen nemen over deze oude voorraden, hierover hebben wij medio april 2018 al eerder bericht. Wij adviseren iedereen die over zou willen stappen op Triboron dan ook om dit bij een officiële dealer of wederverkoper te betrekken. Deze vind u tezamen met informatie over het product op de website http://www.future2green.eu Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, wij zijn te bereiken per mail info@future2green.eu of telefonisch 0317-763661

    #783412

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    Oei dat is wel heftig.
    Dus in principe heeft hij gewone oude 1 op 50 olie gebruikt?
    Misschien handig om dit al standaard te vermelden op social media. Wellicht kunnen de verkopende partijen een monster opsturen om hun voorraad te checken. Dit om te voorkomen dat Jan met z’n LC zundap een cilinder van heel duur vast klapt 🙂

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #783417

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Zal het de brommer boer hier dan ook even melden. Want die heeft het sinds kort ook staan en die heeft een hoop Zundapp en Kreidler klanten.
    En hij zal erop aan gekeken worden als die jongens de boel erop vast naaien.

    #790153

    ezra070
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Toen wij dit geconstateerd hebben is er direct met JMPB contact opgenomen en is er ook actie ondernomen vanuit Zweden. Via onze kanalen is hier ook voor gewaarschuwd. Ik zou je hier best meer over willen vertellen. Heb je hier nog vragen over mag je contact opnemen.

    Ik kick een oud topic, maar ik kom dit verhaal nu pas tegen.

    Op 21 februari heb ik een fles Triboron bij JMPB gekocht, dus nadat het hier bekend gemaakt is dat er bij JMPB een foute lading verkocht werd.

    Weet Sjoerd van der Zee of JMPB na 26 januari 2019 nog verkeerde Triboron verkocht heeft via deze shop?

    Eerlijk gezegd heb ik, op een warmloper van de zomer na (het was die dag erg heet en mijn sproeier zat een beetje verstopt), geen problemen gehad.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.