Nieuwe poll: Hoe lang kom jij al op vc.nl?

Home Forums Algemeen Nieuws Nieuwe poll: Hoe lang kom jij al op vc.nl?

This topic contains 22 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by SuperSi 6 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #21711

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Avond allen, tijd voor een nieuwe poll 8)

    Deze keer was ik eens nieuwsgierig hoe lang we de aandacht van de members hier vast konden houden, dit zegt ook meteen iets over de hechte band die sommigen hier hebben met de hobby en daarmee het forum.

    Hier nog een link voor de resultaten.

    http://www.vespa-ciao.nl/polls.php?id=103

    Mocht je nou niet uit je hoofd weten hoe lang je al lid bent kun je dat checken door op je naam te klikken en te kijken bij registratiedatum.

    Ik ben zelf geregistreerd in 2011, ik ken het forum wel al langer maar hou voor het gemaakt die 6 jaar maar aan. Ik weet dat er hier ook genoeg mensen zijn die er al vele jaren langer zijn, aan hun de vraag wat er nou zo bepalend is dat je steeds weer terug komt?

    #22198

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    01-05-06 dus 11 jaar 🙂
    Ik was toen 17 en al snel afhankelijk van mijn Ciao voor dagelijks vervoer. Na 11 jaar, 4 auto’s en ruim 30 Vespa’s is de liefde voor de brommers er nog altijd. Veel gekocht en verkocht, maar mijn eerste Ciao heb ik nog steeds!

    #22199

    R.Zwiers
    Bijdrager
    Berichten: 441

    08-10-2013. Vlak na mn rebel gekocht te hebben. Forum altijd handig geweest dingen op te zoeken en te vragen aan de mensen met vele jaren ervaring.

    Nu moet ik zeggen nu ik de brommers meer als hobby kan gebruiken dan als vervoer vind ik het forum nog interessanter en leuker om up te daten. Daarnaast is het voor de lezers natuurlijk ook veel leuker om te lezen dat je weer eens iets belachelijks aan het proberen bent dan dat je je vervoer weer aan de praat probeert te krijgen. Wel wordt er altijd goed mee gedacht op dit forum, wat ik altijd erg waardeer.

    Zoek hier al wel een poosje rond dus maar ben nog nooit op een meeting of toer geweest 😛 Dus veel kennen me niet haha.

    #22200

    erikbloemberg

    5-12-2006😍

    #22201

    noellke
    Bijdrager
    Berichten: 92

    Ik kom hier al vanaf 26-12-2006

    #22202

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    03-11-14 Dus 3 1/2 jaar.

    Ik had mijn Ciao al een jaar eerder en keek wel eens op het forum hoe het moest, maar had er nog niet veel mee.

    Tot ik besloot mijn snorfiets op te voeren en er een vario op te monteren. Ik kwam er niet uit en nam contact op met een van de moderators die hier bij mij in het dorp woont.
    5 minuten later stond hij voor de deur met Vsnaren, koppeling en viel mijn brommer aan met zo veel enthousiasme, dat ik gelijk aan gestoken werd met het virus.
    Ik had vroeger een uit de hand gelopen hobby opvoerbedrijfje en plots kwam die liefde ook weer boven drijven, ik was zo,n brave burger en nu overtreed ik dagelijks de wet.

    Het knutselen aan de blokjes vind ik het leukst. Er liggen altijd wel 1 of twee cartertjes in mijn huiskamer te slingeren. Mijn mini opslag/knutsel ruimte is al aardig vol :con. Ik hoop in de toekomst een toertje te pakken.

    #22203

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    05-10-08 / negen jaar ongeveer.

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #22204

    IJskonijn
    Bijdrager
    Berichten: 326

    03-04-11, dus al 6 jaar.

    Ik heb mijn Bravo al sinds ik 11 was (dus 2006) en vanaf toen keek ik stiekem al af en toe op het forum.
    Pas later toen het opvoeren, slijtage onderdelen vervangen etc. begon heb ik mij geregistreerd.
    Toen heb ik wat spulletjes overgenomen om de brommer mechanisch weer in orde te maken en op het motorische deel na is de Bravo nooit meer veranderd haha.
    Sinds dien steeds meer brommers gekregen en ook verkocht en zo is de hobby gegroeid en de schuur + onderdelen voorraad ook.
    Zo heb ik ook mijn jongste brommer gebouwd van overige onderdelen (vandaar de naam Frankenstein of afgekort Frank :D)

    Ik heb al wat mensen uit mijn dorp aangestoken met het Vespa virus omdat ik altijd wel wat spul heb liggen, dus mensen voor een Vespa kiezen of het nou dagelijks vervoer is of crossbrommertje.

    No replacement for displacement
    #22205

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    15-08-06 ook al bijna 11jaar.
    Time flies when you having fun:thumb

    #22206

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    20-10-09

    Kleine 8 jaar alweer:D

    #22207

    CITTADARAH
    Bijdrager
    Berichten: 361

    12-3-2009

    #22208

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Sinds 08-06-2006 geregistreerd en sinds eind 2005 kijk ik hier op het forum.
    Had toen na een 2tal jaar vespa loos te zijn geweest weer een Ciao gekocht…

    Dus kom al bijna 12 jaar hier!

    #22209

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Weet het jammergenoeg niet exact aangezien ik tussendoor van naam/account ben gewisseld. Ik weet nog wel dat ik een half jaartje na het opstarten van Herr Flick overgestapt ben van citta-forum.tk naar vc nl.

    Doet mij meteen denken aan mijn eerste toerrit. Uitgenodigd door Jellebel (toen nog modje:!) Rondje Alkmaar, starten met een boormachine in de rugtas aangezien de malossi vario doorslipte met aanrennen. Supertijden waren dat!!

    #22210

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    05-05-2005 =)

    #22211

    Crullie

    25-05-07 8)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.