Nieuw hier

Home Forums Algemeen Even voorstellen Nieuw hier

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Wim V8 3 years, 11 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #797800

    Mieteck
    Topic starter
    Berichten: 6

    Hallo mede snorfiets enthousiasten,

    ik ben sinds vandaag nieuw op het forum en kom uit België ik heb ondertussen al redelijk wat Ciao’kes opgeknapt maar ik blijf toch met een paar technische vragen zitten, na contact met Jeroen van JMPB had hij mij ook aangeraden om hier een account aan te maken en hier mijn vragen eens te lanceren,

    Nu ik eerst even de regels na ga lezen en wat foto’s verzamelen zodat mijn vragen verduidelijkt worden door foto’s, hier alvast wat foto’s van mijn persoonlijke Ciao.

    IMG_1170IMG_1169IMG_1175IMG_1176IMG_1177

    Groeten, Mieteck

    One life, live it
    1
    #797809

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Nette Ciao.
    Een SC?
    Ik zie nieuwe kappen, nieuwe velgen, aangepast stuur en uitlaat, en een koplamp naar eigen smaak.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #797825

    Mieteck
    Topic starter
    Berichten: 6

    Dag Wim,

    het is volgens de papieren een PX, maar heeft idd een SC zadel, deze kwam oorspronkelijk uit NL maar is een heel eind geleden hier ingevoerd geweest, ik zou nu de 3e eigenaar zijn,

    er zitten idd heel wat nieuwe stukken op, de lichten zijn beide LED los van de kabelboom, de motor is opgepoetst en volledig gereviseerd , brommer cardan/klok, en hier en daar nog wat kleine dingen aangepast naar mijn visie, het is nog steeds niet wat ik ermee van plan ben,

    ik zag ook dat u al 237 berichten heeft geplaatst op dit forum, als ik een nieuw topic aanmaak waarvan ik het antwoord niet kan vinden in oudere topics op het forum, stel ik daar best al mijn vragen in 1 topic of maak ik een topic per vraag aan? ik heb er nogal wat en het antwoord staat geloof of niet, niet op het  Ciao forum die een spons aan informatie is geweest bij mijn leerproces,

    Groeten M

    One life, live it
    #797833

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    237 alweer! En dan zat ik ergens in 2014 met mijn oranje 1974 Ciao ook al hier onder een andere naam.
    WimV8 ofzo iets.

    Je kan een topic openen over je eigen Ciao en daarin over de voortgang en veranderingen van de brommer schrijven.
    Maar in dat topic kan je natuurlijk ook een vraag in stellen.

    Voor een kleine vraag kan je natuurlijk ook een nieuw topic openen wat meestal vaker bekeken wordt doordat je in de titel vaak al de vraag stelt.
    Bijv. Welke lamp? of,  breedste achterband? enz. als titel.

    Je topic over de brommer zelf heeft steeds de zelfde titel zoals Mietecks Ciao ofzo.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.