Nationaal veteraan treffen 23 September (2takt dag 2.0)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Nationaal veteraan treffen 23 September (2takt dag 2.0)

Dit onderwerp bevat 12 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door speedbuxy 2 jaren, 2 maanden geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker

speedbuxy
    Topic starter

Ik kwam via via op deze site terecht https://www.nationaalveteraantreffen.com
    Dit lijkt een erg mooi event om ook met onze broms aan te schuiven:thumb

Voor de mensen die te lui zijn om te lezen.
    1 – Er is een redelijk grote onderdelen beurs.
    2 – Er is een tour van +- 40km (mooi voor oldie snelheden)
    3 – Deelname is gratis en er zijn leuke opties zoals een foto prints van je brommer.
    4 – Als de tour start rijd je eerst een podium op waar een kennen dan iets over je brom gaat vertellen.
    5 – Prijs uitreiking voor de mooiste of uniekste brommer/motor.
    6 – En verder zijn erop het evenement nog leuke attracties, zoals dit jaar een speedway demonstratie.

Hier een filmpje van 2015.

Lijkt mij een super evenement:thumb waar ik sowieso bij aanwezig zal zijn.
    Wie gaan er nog meer mee?

Deelnemers
    1 – Me
    2 – VespaAvanti
    3 – Wilk1985
    4 – De Brandweer
    5 –

VespaAvanti
    Donateur

Ziet er gezellig uit, daarnaast hebben we eind dit jaar nog niks/weinig gepland staan zo ver ik weet.
    Count me in:thumb

Wilk1985
    Moderator

Zet mij ook maar op de lijst! Perfecte datum en 40 kilometer is inderdaad een lekkere afstand voor de oldie.

Ik kom met de Ciao, hoop dat er iets van vervoer te regelen valt met iemand, ik wil graag delen in de reiskosten als iemand vanuit omgeving Den Haag/Rotterdam die kant op gaat.

Ik heb ook nog iets toe te voegen voor diegenen die te lui zijn om het hele verhaal te lezen: Let op dit is op een zaterdag 😉

De Brandweer
    Bijdrager

Nice man, heb het ook aan mn pa doorgegeven. Kan ie daar op de MV augusta rijden. Leuk dat je het hier mentioned Buxy top!

speedbuxy
    Topic starter

Toegevoegd mannen:thumb

-RobinvS-
    Bijdrager

Dit is een leuk evenement waar de Vespa’s zwaar ondervertegenwoordigd zijn! (Eigenlijk nog nooit 1 gezien)
    Kan dit alleen maar aanmoedigen.

Ik heb zelf helaas geen Oldie maar als er mensen gaan kom ik zeker even langs, verwacht dat ik tegen die tijd wel thuis ben. (Ga dan zowiezo wel)

Onderdelen voor Ciao zijn er maar weinig, maar vind er toch elk jaar weer wat.
    Een 13/13 uit 1992 vorige keer en het jaar daar voor een 43mm Cilinder zien liggen die zo goed als rijp voor de sloop was.

De tour heb ik ook nog nooit aan meegedaan/gezien dus weet verder niet hoe dat zit.

speedbuxy
    Topic starter

-RobinvS- :
    Dit is een leuk evenement waar de Vespa’s zwaar ondervertegenwoordigd zijn!

Laten we daar dan eens verandering in brengen:thumb
    En van mij mag je op een normale brom ook gewoon mee hoor.
    Houd er dan alleen rekening mee dat de rij snelheid niet hoog zal liggen.

VespaAvanti
    Donateur

Nog geintereseerden voor deze mooie dag?:?

Cittatunning
    Bijdrager

Hallo ben nog niet zo heel lang actief op dit forum..
    Maar ik heb wel dergelijl interesse om mee te gaan en mischien leuk om wat van jullie te leren kennen
    Waar kan ik verdere informatie vinden? Gr

speedbuxy
    Topic starter

Cittatunning :
    Maar ik heb wel dergelijl interesse om mee te gaan en mischien leuk om wat van jullie te leren kennen

Dat is de spirit:thumb
    Alleen wil het aantal aanmeldingen nog niet echt op gang komen voor de leuke en waarschijnlijk laatste event van het jaar.
    Wellicht dat mooi weer tzt nog wat mensen over de streep trekt.
    Ik houd dit topic up tot date, dus houd het rond de te rijden datum even in de gaten.
    Info over het event zelf is hier te vinden.
    https://www.nationaalveteraantreffen.com

-RobinvS-
    Bijdrager

Gaan er nog mensen? 🙂
    Ik ben er ook wel even te vinden, wie weet zie ik jullie nog.
    Ik ga overigens niet met de brommer naar binnen, heb geen oldtimer en dat is toch wel een beetje de doelgroep.

Wilk1985
    Moderator

Ik had gehoopt op wat meer aanmeldingen, ik ga er een beetje van uit dat de mensen die zich hebben aangemeld niet gaan en zal er zelf dan ook niet aanwezig zijn. Misschien een volgende editie? Ziet er wel veelbelovend uit :thumb

speedbuxy
    Topic starter

Ik ben gewoon weg vergeten dat dit vandaag al was:|
    Nou heb ik er verder ook niemand meer over gehoord, dus er zal ook niemand gaan.
    Erg jammer, want dit is zeker weten een mooi event:thumb

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.