Mwouters91 perso

Home Forums Perso’s Projecten Mwouters91 perso

This topic contains 102 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by mwouters91 11 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
  • Gebruiker
  • #486969

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Nou nu je het toch zegt. 😛
    Misschien kan je je spatbordje nog recht fheunen? 😀

    Nee zonder dollen, ik vind het wel wat hebben zo’n ‘crosserlook’ Si.
    Natuurlijk, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :thumb
    ( Anders zouden we allemaal dezelfde brommer rijden! Dat is tof.:con )

    #487268

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Je bedoelt t stuur en de koplamp?

    @jarco ja dat zit nu alleen even tijdelijk vast 😛 weet eig niet echt hoe ik het mooi strak kan vastzetten?

    gr

    #439606

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Denk dat de crosserlook van mijn brommer ook voort komt uit het feit dat ik crossmotoren gaaf vind dusja haha 😛 Zou zomaar eens kunnen, maar heb gewoon erop gezet en gemaakt wat ik dacht dat mooi en vooral origineel was/is. Ik wil er binnekort (in de lente) nog nieuwe bandjes opgooien : http://www.jmpbonderdelen.nl/ciao/framedelen/banden/16-inch-deestone-80-90-16-semi.html

    Iemand nog een idee wat er nog op kan of anders kan. Weet zelf niet wat ik mis of dergelijke 😛 Heb zowiezo nog een top one liggen en een ninja mis deze eens passen 😛 Denk dat de ninja wel bijdraagt aan de crosslook niet?

    gr

    #440261

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    De ninja wel vind ik. idd , je stuur en koplamp 😛

    #452588

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Ja die ninja ga ik morgen eens eronder zetten idd. Ziet er volgens mij wel leuk uit. Kan ik die erna ook meteen even schuren en weer netjes spuiten. Maar dat gaat lastig met die weer/temperatuur 😛

    Stuur is gewoon alu, alleen de koplamp is chroomkleurig

    gr

    #487161

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Even wat kiekjes gemaakt met een andere uitlaat aangezien de proma cc verkocht is en de top one te koop staat 😛 (Hier http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=28227)

    Nu foto’s dus met de ninja. Moet wel nog een beugeltje maken en een afstandsbusje anders raakt hij de zijkap.


    #468432

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Weer een update!!

    ff een filmpje gemaakt van de ninja uitlaat die er nu goed onder zit. Nieuwe demperwol erin gedaan, mis alleen de veer nog om de uitlaat op te hangen dus ik ga er nog niet mee rijden 😛

    Hier het filmpje en een foto van wat onderdelen nog. Ik ga volgende week een citta stuur monteren omdat dat toch fijner rijdt. Hiervoor heb ik de kabels nu al en ook stuurfoam. Het stuur is onderweg van Spulleke! Ook hoop ik nog een leo Handmade volgende week binnen te hebben


    #465324

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    heb je nog belang bij de stage 6 teller? hij ligt hier nog steeds voor je klaar…
    Anders maak ik er iemand ander gelukkig mee.

    #466438

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    Weer een update:

    Heb een ander stuur erop gezet, nieuwe kabels getrokken, nieuwe verlichtingskabels getrokken, stuurfoam erop, andere decompressiehendel en nog een leovince Handmade uitlaat gescoord! Ik vind het nieuwe stuur echt 10x beter rijden je zit wat relaxer. Van de uitlaat moet ik nog foto’s maken en er is ook nog een citta koplamp onderweg omdat dit puch maxi ding echt ene onding is met aansluiten op vespa xD

    Hier wat foto’s (let niet op de kwaliteit is met ipod geschoten :P)



    #453251

    xDanielcitta
    Bijdrager
    Berichten: 201

    Netjes ding !

    #453246

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    @xdanielcitta dankje!

    Alleen jammer dat ik erachter gekomen ben dat mijn krukas teeeeeering scheef is xD Hele spul weer uit elkaar en ff een nieuwe krukas bemachtigen. Merk het echt erg als ik 55 rij is het alsof mijn blok uit elkaar wil springen xD

    gr

    #453247

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    kun je hier goed zien op het einde Thanks to Ritze 😛
    @30sec

    #424955

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ondanks dat ik Vespa SI’s echt te lelijk vind, vind ik deze eigenlijk wel wat hebben:thumb
    Alleen wel even je spatbord een beetje naar beneden zetten.

    Leuk filmpje ook;)

    #453063

    mwouters91
    Topic starter
    Berichten: 768

    @ citta_florian Ja dat moet nog gebeuren ik weet alleen niet goed hoe ik het vastmaak vandaar. Iemand toevallig een goed idee/voorbeeld?

    gr

    #453171

    Spulleke!

    De originele bevestiging beugels van je normale spatborden afslijpen,
    bovenin gaatjes boren popnagel erin bij je spatbord en die beugel en dan gewoon normaal vast zetten.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.