MOPARTS RACING (18+)

Home Forums Mening & ervaring Webshops MOPARTS RACING (18+)

Dit onderwerp bevat 102 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door De Brandweer 1 maand, 1 week geleden.

13 berichten aan het bekijken - 91 tot 103 (van in totaal 103)
  • Gebruiker

ritze
    Bijdrager

Die Mina as lijkt mij ook erg interessant mits de vertanding geen 1 op6.7 word,
    Ik heb toen al zo een brom as gehad maar nooit mee gereden omdat mij de vertanding te zwaar lijkt te zijn.
    En ik heb de vario nou juist nodig om lekker snel van de plek te komen.
    Wel flinke complimenten voor al dit mooi spul 🙂

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    1

zevenenergie
    Bijdrager

Krukassen maken gaan we naar kijken – ik verwacht echter niet dat we deze op korte termijn kunnen produceren.

Misschien is het een idee om alleen de kruktap met tandjes te maken het is niet zo heel veel werk een krukas om te persen en als de kruk uit elkaar ligt kan er gelijk een nieuwe drijfstang in.

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

super bravo.
    Bijdrager

ik lees hier altijd met veelplezier de nieuwe ontwikkelingen is het mischien een idee om bronsen bussen te gaan maken voor de ophanging van de achter brug aan het frame?
    zit vaak te klooien met speling op dit punt.

AA-T
    Sleutelbeheerder

Wederom een mooie update  😎 De producten worden steeds exotischer :thumb

vespa nijverdal
    Bijdrager

Wanneer is de Koppeling met distributieriemaandrijving
    Leverbaar ?  Heb nog steeds belang bij een aantal setjes. Gr Nick

Fredzzz
    Topic starter

Wanneer is de Koppeling met distributieriemaandrijving Leverbaar ? Heb nog steeds belang bij een aantal setjes. Gr Nick

Dag Nick,

Deze is op aanvraag leverbaar. Stuur me anders even een PM.

3

Fredzzz
    Topic starter

Deze keer een “korte” video over wat onderdelen, zoals de MOPARTS RACING Achterbrug, de MOPARTS RACING Kickstart Zij-Inlaat en wat ik verder in mijn Zwitserse priveverzameling heb liggen in mijn mini MR werkplaats 🙂

1

zevenenergie
    Bijdrager

Het ziet er allemaal puik uit.
    Een afdeling Nederland, Zwitserland en Een heuse ingenieur die al het lekkers ontwerpt. Wat wil je nog meer.
    Leuk ook om te zien hoe de producten zich ontwikkelen :thumb

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Heel erg tof Fred. Leuke video   😎
    Jammer dat je zo ver weg woont!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Florian
    Moderator

Leuk om te zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

Jullie hebben echt al een paar goede producten op de markt gebracht, ben benieuwd wat de toekomst nog gaat brengen

Martino
    Bijdrager

Goed weer een update te zien en een leuke. Ik hoorde Frank al over deze brug brainstormen en die vouw in de zijpanelen zal zeker een stuk sterker zijn dan andere versterkte achterbruggen. Ook dacht ik dat er een mogelijkheid zal zijn om er motorschermen op te bevestigen? Ik kan dit niet helemaal uit het filmpje opmaken, maar welke motorschermen passen hierop?

Tevens ben ik een hele tijd aan het worstelen geweest met een Si brug icm een Monoshock en nogal brede band. Hiervoor heel veel aanpassingen moeten doen en ik vraag mij af of deze modulaire moparts brug ook een optie heeft voor een monoshock?

3

speedbuxy
    Bijdrager

Mooi spul al ontwikkeld door Moparts Racing:thumb
    Wat ik persoonlijk ook wel graag zou willen hebben en wat me simpel lijkt om te produceren. Is een stevig koppeling afdekplaatje voor de mono koppeling. De originele plaatje verbuigen altijd zomaar waardoor er 1 of meerdere koppeling schoentjes niet meer mooi vrij loopt.
    Een stevig alu afdekplaatje of 1 van een wat beter/iets dikker metaal zou dit probleem weg nemen.

De Brandweer
    Bijdrager

De kickstart zijinlaat is er bijna klaar voor.
    IMG_20190116_195515

13 berichten aan het bekijken - 91 tot 103 (van in totaal 103)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.