Mooie plekjes in jouw omgeving

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Mooie plekjes in jouw omgeving

This topic contains 42 reacties, has 29 deelnemers, and was last updated by mean-machine 3 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
  • #29780

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Mijn afstelplekje vind ik nog steeds super! Klik!

    #32676

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Wat zonde dat ik dit niet eerder heb gedaan!
    Ik rijd met enige regelmaat een rondje om de Rotterdamse haven, één van de grootste havens ter wereld. Natuurlijk niet er helemaal omheen, want dan kom ik zonder benzine te zitten. Zelfs met een jerrycan. Vandaag ben ik mét jerrycan naar Maasdijk gereden om deel te nemen aan de oldtimer brommertour.

    De zendmast aan de Soerweg, Waalhaven.

    Bij RSC worden de containers op treinwagons geladen om via het havenspoor hun weg te vervolgen.
    Links is de A15 in aanbouw, allemaal voor de 2e Maasvlakte. Tussen het spoor en de weg is het fietspad naar de Maasvlakte.

    Halverwege een bui water op mn hersens.

    Ik moet naar de overkant van het water. Dat gebouw aan de overkant in de vorm van een peperbus noemen wij ook de peperbus. Het is het hoofdkantoor van Mammoet.
    Links daarvan staat het ventilatiegebouw van de Beneluxtunnel. Via de bromfietsen opengestelde C-buis ga ik naar Vlaardingen.

    Van binnen ziet dat er zo uit:

    Shell Pernis.

    De enigste Piaggio/Gilera brommers tijdens de tour. Veel Puch, Kreidler en Zundapp.

    #32677

    miniciao1968
    Donateur
    Berichten: 575

    1000km, in die hele korte tijd.. ?? Hoe krijg je het voor elkaar ?
    Mooie foto’s en leuke verhaaltjes erbij trouwens.
    Wat voor een bedrijf wil je in IJmuiden vestigen ?
    @Guido jouw foto’s zijn minstens even fraai.. !:thumb

    #32678

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Bij het Landgoed Oranjewoud

    Heidemeer Heerenveen

    Heidemeer tijdens de winter

    #32679

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Mooie foto’s heren! Guido je hebt echt lekker kilometers gemaakt gisteren!

    ttr-ciao als je houdt van een beetje raar doen en ontdekken kan ik je een Superbravo aanbevelen.

    Ik gebruik hem voornamelijk om wegenbouwprojecten van dichtbij mee te bekijken, dik zand en bagger heeft hij geen problemen mee en je komt overal. Jouw groene Ciao past wel in Area51 achtige omgevingen haha.

    #32681

    kanarie1975
    Bijdrager
    Berichten: 53

    op het strand in Ouddorp tijdens een toertje en bij mij achter met de nieuwe orginele tassen.

    #32682

    balthazarboma
    Bijdrager
    Berichten: 14

    Mergelweg maastricht

    #28122

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Het is een mooie omgeving daar, dus daar gaan vast mooie plaatjes uit voort komen:thumb

    #29213

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Lekker rondje gereden vandaag in mijn eentje, toch wil ik graag iets hiervan willen delen omdat you never ride alone.

    Jachthaven in Scheveningen

    2 Italiaanse bestsellers naast elkaar! (het geoefende oog ziet er zelfs 3)

    De pier in Scheveningen, sinds een paar maanden helaas gesloten voor publiek en zal waarschijnlijk gesloopt gaan worden, zonde van dit icoon.

    Het Kurhaus hotel.

    Deze foto is genomen vanaf de Badhuisweg, zon mooie lange laan is dit met aan het einde het Kurhaus.

    Bij het Vredespaleis

    Wellicht prijkt mijn Ciao binnenkort in een Koreaanse huiskamer! Of wellicht bij een Koreaanse oma op de open haard wie weet. Gangnam style!


    Het binnenhof gezien vanaf de hofvijver, in dat torentje links bedenkt Mark Rutte snode plannen.

    Het binnenhof van binnen.

    Dit is het Mauritshuis, bekend van het meisje met de parel en andere schilderijen uit de Gouden Eeuw.

    En we eindigen deze fototour bij de tweede kamer.

    Uiteraard zijn individuele rondleidingen altijd mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.

    #29971

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Niet nog even een selfie kunnen maken met de heren van VI oranje?

    Mooie foto’s zijn het in ieder geval. De Ciao past goed in het plaatje.:thumb

    #25805

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Ik zie dat hij een leuke gele vriend heeft gevonden. 😀

    #32845

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Heb je jezelf wel even op een Italiaans ijsje getrakteerd?

    #32846

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik hou niet zo van ijs mij te koud 🙂

    Als ik die vent zie (hij staat ook hier in de buurt wel eens) moet ik wel altijd denken aan mijn pensioen plannen dan ga ik met een Porter rondrijden en iets verkopen op de toeristische routes hier in de buurt. Hmm nog maar 39 jaar.

    #33077

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    De Van Brienenoordbrug.

    En IJsselmonde. Wanneer ik de grote Rotterdamsche snortour organiseer, gaan we zeker de Brien bedwingen!

    #33148

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Het is weer begin Oktober, en in Oktober rijdt ik altijd een rondje in mijn eentje omdat het daarna vaak een stuk kouder is en dan rijdt ik nooit zo veel.

    Onderweg nog maar wat fototje’s gemaakt, met een Ciao kom je altijd op plekken waar je altijd nooit zal komen :D.




    De zoveelste keer dat ik met deze vent op de foto gaat. Als je in dit topic een stukje naar boven scrollt zie je mijn Ciao op het Binnenhof staan met op de achtergrond een ijskar. Die is van dezelfde eigenaar. In mijn perso nog een foto van de Citta met deze zelfde omgebouwede Fiat uit 1979.


    Het geoefende oog ziet dat ik hier alweer mijn nieuwe koplamp heb gemonteerd, met grote dank aan Bas L.

    Onderweg nog een mijlpaal behaald, de eerste 500km sinds de Ciao opnieuw is opgebouwd.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.