Mooie plekjes in jouw omgeving

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Mooie plekjes in jouw omgeving

This topic contains 42 reacties, has 29 deelnemers, and was last updated by mean-machine 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
  • #24075

    Filip
    Topic starter
    Berichten: 115

    De titel zegt het al een beetje, post hier je mooiste foto van je ciao.
    Misschien leuk om er bij te zetten waar het is, dan kunnen andere mensen jouw plek ook bezoeken.

    Ik trap zelf af met een foto van mijn ciao en die van een vriend. deze foto is genomen in meerhoven omgeving Eindhoven (op de grote berg achter de plus supermarkt)

    #29885

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik was vandaag in egmond aan zee, bij alkmaar en daar zijn nu de tulpen in bloei. Verder natuurlijk de duinen en de zee. Erg mooi(geen camera mee : -) ).

    #29876

    misterd11
    Bijdrager
    Berichten: 665

    egmond-bergen-schoorl-groet-camperduin route eerst de duinen en strand en daarna de tulpenroute, echt mooi stukje om te rijden, alleen dan doet je brom het niet:'(

    #31697

    Filip
    Topic starter
    Berichten: 115

    jammer dat die route niet bij mij in de buurt is, lijkt me inderdaad wel mooi.

    #31698

    luukelbo
    Bijdrager
    Berichten: 211

    hier op de heide uilenbos, te america (noord limburg)

    tevens ligt dit op de rand van het natuurgebied De Peel. heel erg mooi gebied voor een tour kijk maar eens op google afbeeldingen.

    #31700

    teenhakker
    Bijdrager
    Berichten: 363

    Bij ons zijn ook supermooie plekken, ik zal wel eens het een en ander posten, k heb er niet echt foto’s van
    dit was van een toertje naar hoek van holland πŸ™‚

    Bij het pontje van rozenburg naar maassluis =>

    op hoek van holland =>

    #31702

    eaSI rider
    Bijdrager
    Berichten: 115

    Niet echt een mooie omgevingsfoto, maar toch vermeldenswaardig; Zandvoort-strand op 22-4-2011. Gigantisch veel brommers en welgeteld 1 citta en 1 Si (van mij). We berijden toch een uitstervend ras…


    #31703

    sander…
    Bijdrager
    Berichten: 222

    helaas is deze ciao om het leven gekomen :'(
    de foto is genomen aan het water in thorn (de meeting plek)

    #31704

    Filip
    Topic starter
    Berichten: 115

    zonden van je ciao. wel mooie foto’s allemaal:D ga zo door!

    #31705

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    @easi

    vind je het gek.. ga is 1 avond naar een kroegje o.d in zandvoort en zie hoeveel lekkerem okkels er met vespa’s staan. word je bang van

    #31945

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    fietspad nieuw kattenburg – klaarkampenweg

    edit: hij lijkt wel gefotoshopt πŸ˜›

    #32055

    CittaKlaas
    Bijdrager
    Berichten: 338

    Samen met Helios even door het bos van Bakkeveen getoerd, en dit plaatje even geschoten bij het water!
    De locatie kon in elk geval niet beter.

    #32093

    Ovdw050
    Bijdrager
    Berichten: 88

    @cittaklaas

    Damn wat een mooie foto! echt heel nice.

    deze foto is gemaakt op een afgezette weg in mijn wijk in hartje grunn, lekkere drag streep voor zover er niks aan gedaan word πŸ˜› vond het wel een mooi plaatje.

    binnenkort nog wat erg mooie foto’s, staan alleen op de iPhone van kameraad van me

    Gr.

    #32096

    Filip
    Topic starter
    Berichten: 115

    dat is een mooi stukje asfalt,:thumb ik ben benieuwd wat je nog meer te bieden hebt.

    #31661

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik heb zo lekker getour vanavond en ik schop dit topic dat ik altijd al vet vondt even omhoog πŸ™‚

    In de Glazen Stad barst het van de mooie plekjes maar je moet er van houden :thumb

    Dit is de nieuwe boulevard van Scheveningen, Deze winter hebben ze alles opgeknapt, jammer dat er geen motor ontmoetingsplek meer is want die was altijd vol in de zomer…

    Op deze foto zie je op de achtergrond de Pier van Scheveningen, een icoon dat helaas waarschijnlijk binnenkort gesloopt gaat worden als ze er geen nieuwe exploitant voor kunnen vinden..

    Ik heb hem speciaal zo bij die Tomos neergezet, ik weet nog dat toen het model uitkwam er gesproken werd over de Citta opvolger, maar ik denk dat hij qua verkoopcijfers zelfs niet in de buurt komt. Geef mij maar een Citta πŸ˜€

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.