Monteren leovinci Krul

Home Forums Techniek Motorisch Monteren leovinci Krul

This topic contains 11 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Mikey 4 years geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • #794199

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 71

    Hallo jongens
    nu wou ik even mijn leovinci Krul monteren maar, kwam er niet uit met montage kan het zijn dat ik een andere versie heb? B9C16C0D-107A-4568-A6E9-0286C2D6C627FB154BA3-3F6B-4D2C-82FE-1BEDB218F8C8

    #794201

    Jochem
    Bijdrager
    Berichten: 186

    Beste ,
    Die aansluiting die jij aanwijst is voor op een ciao .
    bij jou zit hij alleen vooraan vast met een blok bout en achter met het beugeltje van de demper .

    gr Jochem

    #794202

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 71

    Hallo Jochem is dit dan wel de goede uitvoering ? Uhm oké als die tussen mijn blok  en brugfame, zou moeten zoals
    op de foto moet ik hem boven op de bovenste blokbout ook uitvullen met dezelfde dikte, van het ophang punt?

    groet.

    #794207

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Kijk en vergelijk. Jij hebt een Bravo, Citta versie; https://vespa-ciao.nl/forums/topic/verschillende-leovinci-circuit-uitlaten/

    Nou is deze bevestiging niet de belangrijkste om vast te zetten wanneer je de demper maar vast zet en voor bij de cilinderflens. Zo te zien past de uitlaat al bijna. Maak het gat bijvoorbeeld wat groter zodat je hem vast kunt zetten of zal het blok in zijn geheel nog wat verder naar achteren kunnen?

    #794208

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 71

    Mijn blok zou nog naar achter kunnen, kom ik zo met montage achter welk gat bedoel je groter maken die bij het ophang punt vooraan bedoel je ?

    #794228

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Ik heb ook een leovince krul gekocht. Klopt het dat er genoeg ruimte tussen het blok en de brug zit om de uitlaat vast te maken aan de blokbout zonder aanpassingen? Nog een vraag de demper ophangingsbeugel hier niet meer bij. Iemand enig idee waar je zo’n beugel kan kopen of alternatieve oplossingen? Ik krijg de uitlaat vrijdag binnen in de post. Alvast bedankt

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years geleden door Mikey.
    #794236

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 136

    Hallo Jochem is dit dan wel de goede uitvoering ? Uhm oké als die tussen mijn blok en brugfame, zou moeten zoals op de foto moet ik hem boven op de bovenste blokbout ook uitvullen met dezelfde dikte, van het ophang punt? groet.

    Nee de bovenste hoeft niet opgevuld zo verloopt het ook netjes naar je frame ophanging

    #794237

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 136

    https://www.jmpbonderdelen.nl/honda/motordelen/uitlaten/demperklem-60mm-honda-mt-mtx.htmlIk heb ook een leovince krul gekocht. Klopt het dat er genoeg ruimte tussen het blok en de brug zit om de uitlaat vast te maken aan de blokbout zonder aanpassingen? Nog een vraag de demper ophangingsbeugel hier niet meer bij. Iemand enig idee waar je zo’n beugel kan kopen of alternatieve oplossingen? Ik krijg de uitlaat vrijdag binnen in de post. Alvast bedankt

    Ja er zit genoeg ruimte tussen.
    Als je de ronde demper hebt kun je met een honda mt5 demper beugel van jmpb redelijk uit de voeten.
    :

    1
    #794240

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 71

    Smallride

    Bedankt man ik dacht ja misschien even navragen, ivm krom trekken ofniet dacht ik misschien, nu gaat het zeker lukken.:D

    1
    #794244

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Hartstikke bedankt Smallride, ik bestel hem direct bij jmpb!

    #794259

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 136

    Hartstikke bedankt Smallride, ik bestel hem direct bij jmpb!

    Met een beetje liefde en een langer boutje is het bruikbaar en deze breekt niet. Zo een orginele beugel moet je toevallig ergens tegen komen. Ze zitten op een enkele andere leo uitlaat ook wel eens maar Die worden ook al meer dan tien jaar niet verkocht dus ook lastig te vinden..

    #794265

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Smallride, ik heb nog niets besteld omdat ik met een vraag zit. Is de diameter van de beugel die jij aanraadde hetzelfde als de buitendiameter van de leovince demper? Mvg
    btw hoe kan je een eigen onderwerp starten haha?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.