Mirage Vario Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Mirage Vario Ciao

This topic contains 363 reacties, has 60 deelnemers, and was last updated by n!ck*s 14 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 364)
  • Gebruiker
  • #283933

    sjaak trekhaak

    Geschiedenis:

    hello ,ik ben marc , toen ik 16 werd ging ik op voor me certificaat ,1ste keer gezakt 9 fout, 2de keer gehaald. toen werd `t tijd voor een vespa dus ik wat op marktplaats gezocht en toen zag ik deze ,eerst na gaan kijke,dag erna gekocht. toen ik em kocht zag die er best gaaruit:con ,zate 4 verschillende lagen lak op (lelijke kleure zwart met rood)dus heb ik em maar es uit elkaar gehaald ,wat geschuurd geplamuurd en toen opnieuw gespote:D

    Setup:

    Cilinder: orgineel komt van de zomer 70 dr evo onder
    Carters: orgineel
    Krukas: orgineel
    Carburateur: 13/13
    Luchtfilter: malossi
    Vario:
    Voorvario:
    Drukveer:
    Uitlaat: techno circuit
    Vertanding:

    Foto’s voor en na:


    zo kocht ik em ,alleen zijn hier de zijkappen in de spuitplamuur gezet

    tank glad geplamuurd

    homemade achterlicht

    brommer weer in elkaar

    brommer van de zijkant

    #444007

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Welkom op ‘ons’ forum.. Heb je een foto v je ciao? En wat ligt eronder??

    #444008

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Leuk maar, een perso is geen tekst.

    – Voeg wat geschiedenis toe ( welke brommers je gehad hebt )
    – Voeg plaatjes toe ( http://www.mijnalbum.nl )
    – Voeg je setup toe waar rijd je op dit moment mee.

    Dan is het perso waardig.

    Greets

    #444009

    sjaak trekhaak
    #444011

    sjaak trekhaak

    daar staan me foto`s kweet niet hoe ik ze hier moet krijge:?

    #444012

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    en post niet 2 x achter elkaar! edit je post dan

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #444013

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    leuk brommertje geworden hoor!

    zou alleen bijv nog een stuur foampie kopen en miss een leuke sticker laten makener voor op de zijkant van je tank of op je kappen! en miss mooie slick bandjes

    nu maar even het motirische werk doen!
    wat zijn je verdere plannen naast alleen een Dr Evo erop doen..?

    wil je een speedengine.. je eigen blok tunen ( leuk om te doen! ) check de how to’s eens en kijk hier eens goed rond om inspiratie op te doen om ook van jou ciao weer een een mooi en snel monster te maken!

    Gr Mike, Succes :thumb

    Mike
    #444014

    Baz
    Bijdrager
    Berichten: 417

    hehe ,,eindelijk komt ie hier op vespa-ciao.nl 😛 maarja had ik al in je perso op sf.nl gezegt,dat je een vreet brommertje hebt.:thumb

    #444015

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Foto’s toegevoegd 🙂

    @ sjaak trekhaak , welkom op het forum zijn wat dingen nieuw maar dat komt wel goed.

    Als je boven aan de post kijkt zie je “EDIT” druk daar maar eens op dan kan je de tekst veranderen zo laat je een foto zien met een link er tussen. Klooi der maar wat mee ik hoor het wel, op “UPDATE” wordt de post geupdate.

    #444017

    !Japieoh!_!Ciao!

    Wel mooie Ciao van gemaakt 🙂

    #447476

    sjaak trekhaak

    dag mense, het is inmiddels al bijna een jaar gelede dat ik mijn brommer heb gespote en aangezien ik nu toch al heel veel krasse enzo erop heb zitte heb ik beslote om de brommer een beetje te gaan restyle, ik ga er waarschijnlijk vrijdag mee beginne,ben nu druk met stage enzo .

    de kleuren combo weet ik nog niet helemaal ,het frame word iig parelmoer (vampire purple to green) dus als je nog ideen hebt voor de velgen en zijkappe (worden variokappen), laat maar hore.

    de tankinhamme worden opnieuw geplamuurd en alle deukjes en oneffenheden worden glad geplamuurd ,dan komt er nog een dubbele halogeenlamp in de koplamp met koudlicht(ziet er een beetje uit als diamand ,word ook vaker in vitrines gebruikt

    ik zal straks nog wat foto`s poste van hoe mijn brommer der nu bijstaat van de krasse enzo

    #447477

    N!CKs

    ga je er nog een snellere setup op legge. hoop dat hij mooi word. die kleure zijn echt vet. maar wel duur:thumb

    #447478

    sjaak trekhaak

    setup blijf zo ,komt miss polini top one onder en vario, k heb de lak al ,koste 33 euro voor 1 spuitbus effect primer en de kleur zelf

    #447479

    N!CKs

    polini top one zijn mooie uitlaatjes en vario is rlx
    jah had ik eerst gezien maar heb je aan één spuitbus genoeg

    #447480

    sjaak trekhaak

    nee tuurlijk niet maar heb 3 doosjes gekocht ,moet voor het frame en de spatborde wel genoeg zijn

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 364)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.