Mini-meeting Maastricht

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Mini-meeting Maastricht

Dit onderwerp bevat 13 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Johnsel 12 jaren, 10 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker

Johnsel
    Topic starter

Wie stemt voor, wie stemt tegen?
    Kleine meeting.. 5-10 man ofzo en dan gewoon ergens op een afgelegen weggetje wat naar t meest afgelegen stuk weiland van maastricht leid ofzo.. en drna ergens wat gaan drinken..
    Laat maar horen

oeps vergeten:
    Ergens te plannen in de carnavalsvakantie..

ciaoracer
    Bijdrager

Ik stem voor.:thumb
    Als het maar niet te veel hobbelige wegen word, want ik moet dan nog zien met welke vespa ik ga komen.

G-no
    Donateur

Is good john. HΓΆbs se oal e plekske in gedachte?

Johnsel
    Topic starter

πŸ˜› nog neeth eg motte vr ff mit eederein bespreke.. iig eurges boete t centrum ch deenk riegting bemele / gronsveld ofzoe

bobbie88
    Bijdrager

Duits praten doen jullie maar ergens anders;)

Johnsel
    Topic starter

eigk is t Maastrichts maar vooruit k zal me eraan houde πŸ˜›

barry
    Donateur

Graag een beetje duidelijke taal neerschrijven!!!!!!!!Anders gaan ze gewist worden

TimoO_
    Donateur

bemelen is goed denk ik (ik kom ook trouwens maar lijkt me duidelijk)

nog meer mensen die komen?

reiniero
    Bijdrager

in de carnavals vakantie eh maar dan kan ik helaas niet:(:( ben ik op skievakantie:D maar ja want woon dicht in de buurt maar ja anders kom ik ook wel.

ciaoracer
    Bijdrager

als mijn brommer echt goed in orde is en goed rijd kom ik ook. Gaat we ook op de grote baan rijden waar de politie komt dan? Want daar heb ik niet echt direct zin in.

KennyVespa
    Bijdrager

Johnsel :
    eigk is t Maastrichts maar vooruit k zal me eraan houde πŸ˜›

denk je nu dat julle maastrichtenaren een eigen taal hebben, is gewoon plat dus limburgs, gekke sjengen (owja sjengen is een plaatsje in duitsland, dus een sjeng is een duitser) jullie noemen jezelf duitsers hhahah πŸ˜› :pest

niet verkeerd opvatten heb maar moest het gewoon effe posten πŸ˜›

Johnsel
    Topic starter

ciaoracer :
    als mijn brommer echt goed in orde is en goed rijd kom ik ook. Gaat we ook op de grote baan rijden waar de politie komt dan? Want daar heb ik niet echt direct zin in.

nee πŸ˜› we rijden ergens waar geen hond komt.. ik timo en g-no zijn alle 3 geen 16 dus we moeten zoiezo niet teveel aandacht trekken.. t word ergens gehouden waar niet veel mensen komen en waar niemand last van ons heeft..

en kennyvespa
    nee hoensbroek is me wat fijns. die kunnen nieteens fatsoenlijk praten πŸ˜›

TimoO_
    Donateur

trouwens johnny wat reiniero zegt, misschien is het ook geen goed idee om het zo snel al te houden. eerst mijn brommer een beetje aan het lopen krijgen en we hebben nog veel te doen, ook aan jou brum. misschien dat Jeannot ook nog zijne in elkaar wilt hebben enz.

Johnsel
    Topic starter

hmm eind vakantie moet toch wel lukke niet? jou brom loopt tog al bijna goed? mijne gaan we dit weekend ook fixxe.. k denk wel tot t goedkomt πŸ™‚ en als er te weinig man komen dan verplaatsen we de datum.. maar k wil wel een meeting binne n maandje of 2 hier in limburg πŸ™‚

en reiniero die moet morge ook naar scharn kome πŸ˜›

hmm alhoewel best een idee.. reiniero zin om te kome?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.