Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

This topic contains 208 reacties, has 31 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 13 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
  • #517504

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    ik hoop het ook voor jullie,ik hoop het echt!
    als jullie dat allemaal rond hebben,zullen we dan vanaf de MC Donalds Lelystad,verder samen oprijden naar utrecht?
    regelen we wel even via PM Andre en Marten;)

    @Frank,
    zie dat je hem klaar krijgt dan!je kan zo bij mij op de aanhanger:thumb

    #517506

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    ja net gebelt krijg morgen mijn polini 80 cc binnen. ga nu alles overbouwen naar me ciao! heb zo ie zo wel gil die rijdt hoor. Maar wil liever met mijn evo rijden.

    Ik heb zelf ook een bus, dus vervoer is geen probleem. Alleen nog even met de baas overleggen 😀

    #517509

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Evert, houd anders nog wel een plekje in de auto gereserveerd voor mij?? want misschien dat ik nog wel meegaat. ik ga vanavond mijn broer even vragen of hij mij naar jouw toe kan brengen.

    #517510

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Klinkt goed Frank, ik ga duimen voor je!:thumb

    #517512

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    komt goed florian;)
    ik kan in de corsa van mijn moeder(eigen auto heeft geen trekhaak) totaal 3 extra personen meenemen.
    de aanhanger is sowieso groot zat:D

    #517513

    mcmark93
    Topic starter
    Berichten: 114

    Tering wat een overleg! Haha, zometeen nog een keertje doorlezen om te kijken wie er nou wel of niet komen. Wordt een beetje onoverzichtelijk, dan niet, dan weer wel, dan misschien. :S

    Het weer wordt igg goed, dus daar ligt het niet aan! 😀

    #517514

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ziet er hier ook rooskleuriger uit. 🙂
    Kom op mijn werk net Superindo tegen. Hij heeft er ook zin in. We regelen dit wel via pm.

    #517515

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    top top top:)
    ik ben 100% zeker aanwezig mark:D

    #517518

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Zeebodem FM :
    ik hoop het ook voor jullie,ik hoop het echt!
    als jullie dat allemaal rond hebben,zullen we dan vanaf de MC Donalds Lelystad,verder samen oprijden naar utrecht?
    regelen we wel even via PM Andre en Marten;)

    Zoals martino al melde wil Superindo zondag wel chauffeuren:thumb
    En dat oprijden voor dat laaste stuk kan dan idd wel lelystad rijden we toch langs:thumb
    Vrijdag of zaterdag maar even bespreken hoelaat we elkaar daar ongeveer gaan treffen:thumb

    #517520

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    ik ben er ook bij!

    #512825

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    Hehe eindelijk.
    Na een hoop geouwehoer en diensten omgooien in het rooster ben ik vrij.
    Ik ben er dus ook bij:)

    #517567

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Da’s mooi, de weersverwachting zijn top voor een Toertje

    #517571

    mcmark93
    Topic starter
    Berichten: 114

    Jongens jongens wat een weertje he 🙂

    De route heb ik nu volledig gereden. Eerste deel van de tour is met wat langere rechte stukken tussen het weiland door, daarna bij een kasteel denk foto’s maken, en een stukje verop gaan we bij een cafeetje wat drinken. Mooie plek namelijk, en daarna gaan we aan de 2e deel van de tour beginnen, en dat is over kronkel weggetjes tussen de weilanden en bos. Neem van mij aan, dat is leuk rijden 😉

    De route zal rond de 55 km liggen, express wat ingekort. Omdat het warm weer is, en we dus wat vaker zullen stoppen.

    Advies om mee te nemen, een zonnebril, gevulde jerrycan (5 liter ofzo) en misschien wat water voor onderweg. Want er schijnt een hittegolf te komen t weekend 🙂

    En als je toch in de lijst staat, en niet kan komen, nogmaals laat het ff weten 😉

    Vragen ??

    #517572

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    ik wil echt graag mee, mooie worden hoor ik hier, kasteel etc.. maar het gaat denk ik niet lukken mijn vliegwiel is rot en morgen moet ik werken dus dan kan ik niet een regelen.

    ook wil mijn vader uit eten ’s avonds|-) BORING!! dus als ik op de lijst sta schrap mij dan maar.

    #517573

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    mcmark93 :

    Omdat het warm weer is, en we dus wat vaker zullen stoppen.

    Met warm weer rijd ik het liefst want dan heb je tenmiste lekkere rijwind koeling:D
    Maar zonder gekheid hoort als een mooie route:thumb
    En weer zal het ook zeker niet aan gaan liggen das gewoon ronduit TOP te noemen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 209)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.