Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

Dit onderwerp bevat 250 reacties, heeft 33 stemmen, en is het laatst gewijzigd door PoliniCiao 13 jaren geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 251)
  • Gebruiker

PoliniCiao
    Topic starter

Ik, Colin en Joey636 hebben het er al een paar keer over gehad om hier in midden limburg een meeting/tourtocht met alleen maar vespas te houden. Omdat hier heel wat mensen van dit forum in de buurt wonen, maar ook veel mensen met vespas die hier niet op het forum zitten maar die we wel kennen.

Het plan is ongeveer om op een Zondagmiddag in Maasbracht bij elkaar te komen. En dan naar die snelweg wat ze aan het maken zijn hier vlakbij te gaan, en daar wat vertellen, fotos filmpjes maken, wheelies showen etc. 🙂
    Vervolgens een lekker stukje gaan toeren hier door ons limburgse landschap :D, en dan tussedoor ergens wat gaan eten/drinken (mac ofzo :)).

De preciese opzet en datum moeten we nog even bespreken. Maar we wilden alvast eens kijken wie allemaal zou willen komen etc. En dat we toch echt veel ciao’tjes bij elkaar kunnen krijgen 😉

Dé datum is Zondag 19 november

[UPDATE!!]

Rond 2 uur aanwezig zijn op de A73, dat ligt langs de rijksweg, tegenover de inrit naar maasbracht en tegenover de wallen.
    We zullen zo gaan staan dat het verkeer van de rijksweg ons niet ziet. Dus als je ons niet direkt ziet gewoon even kijken zijn een paar plaatsen waar je die snelweg op kan we staan daar ergens!

Je kan ook al wat eerder komen joey en ik zullen daar op tijd zijn!

Als je het niet kunt vinden of er is iets anders of iets dergelijks kun je ons bellen:
    Joey (joey636): 06-14325869
    Marco (PoliniCiao) 06-51277409
    Geen stalkers he :lol

We zullen daar wel kijken hoe laat we gaan toeren. Route zijn we mee bezig is al grotendeels bekend.
    Iedereen die denkt te moeten tanken wat olie meenenem in een rugzak oid want het is een zondag he;). En een sjaal met handschoenen.

Overige info volgt snel!

En probeer allemaal wat vrienden mee te nemen die ook een vespa hebben

het wordt wel een gezellige middag 😉

lijst van mensen die mee gaan:
    forum:
    1.joey636
    2.poliniciao
    3.lekkere bekker
    4.colin
    5.Nick_orginelli
    6.machorider
    7.leon ciao
    8.rebel(als hij zijn kenteken heeft)
    9.machorider
    10. Vespa ciao het gebakje
    11..-{2F4OV}-.
    12.fons
    13.vriend fons:P
    14.Tim
    locals:
    jurian
    nando
    dirk
    thijs
    rico
    ferry

Iedereen uiteraard ook vrienden met vespas meenemen!

voor de mensen die niet weten hoe ze er moeten komen.
    het is tegen over de wallen.
    het adres van de wallen is:
    Rijksweg 3
    6051 maasbracht (limburg)
    route planner

Die nieuwe snelweg ligt tegenover de wallen daar kun je ook erop rijden. Vanaf de gewone weg zal je ons niet zien. Maar als je daar omhoog rijd is het duidelijk 😉
    En nog eens jullie kunnen altijd bellen.
    Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is?

Nick_orginelli
    Bijdrager

ik ben van de partij :thumb

Rebel

als dan me kenteken eens done is enzo kom ik zeeeeker 😛

Lekkere Bekker
    Bijdrager

Ik als tweelingbroer van Colin zal ook proberen mee te helpen organiseren als dat gaat :thumb

pier
    Bijdrager

zal het er met jeroen eens over hebbe:P

maar gaan jullie dan ook wat naar boven in limburg?? anders wordt t wel best ver rijden:P

Colin
    Bijdrager

ik ben ook van de partij, Nee niet boven in limburg.
    We houden de meeting dan in Maasbracht, dus bij mij of bij marco 🙂 dat is het fijnste voor vrienden van me, we zijn al zeker met 15 man ofzo als er niemand van vespa-ciao.nl komt en iedereen komt uit de omgeving Maasbracht. En willen we naar de A73 🙂

Jelle1989
    Bijdrager

even kijken wat de andere vespa-rijders van spaubeek zeggen, anders ga ik wel mee:p

Colin
    Bijdrager

:thumbjullie verwachten we wel 😉

Rickvd
    Bijdrager

Ik zou wel wille! Woon in Echt maarja zit met me been int gips dusja word een beetje lastig! Jammer, ik hoop dat het een suc6 word en dat er veel komen.

Laters

PoliniCiao
    Topic starter

Zit je nog lang in het gips? Veel suc6 😉 lijkt me echt irritant

Rickvd
    Bijdrager

Weet niet wanneer jullie het willen gaan houde, maar zit er nog 5 weke mee en dan moet ik weer rustig beginne met bewegen! Maar stel het niet uit voor mij he;)

Groetjes

leon ciao
    Bijdrager

Leon ciao zal er waarschijndelijk ook zijn 🙂

joey636
    Bijdrager

ik ben zeker van de partij als mede organisator:P

Nick_orginelli
    Bijdrager

tip/vraag: wie neemt er een fotocamera mee van een beetje kwaliteit, filmpjes maken met je telefoon is niet echt super;)

machorider
    Donateur

Ik ben ook van de partij, ben wel nog aan het wachten op me kenteken. En ik wil niet te ver rijde, met 80cc slurpt het behoorlijk. Dus al we in de buurt van maastbracht blijven, maakt het mij niks uit.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 251)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.