Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

This topic contains 288 reacties, has 32 deelnemers, and was last updated by Edjuh 8 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
  • #509803

    bobbie88
    Topic starter
    Berichten: 472

    Oke,
    Nu is het tijd voor meer duidelijkheid over de preciese locatie. Mike heeft even ”ge-google earth;)” Hier een plaatje van de locatie:

    Gele circel: Plaats waar de bus stopt
    Blauwe pijlen: Die moeten gevolgd worden door de mensen die het met het openbaar vervoer moeten doen. Dit is het stukje lopen vanaf het Busstation op de Landman, naar de plek van de meeting.
    Blauwe circel: Plek van de meeting
    Rode circel: Plek van het café / restaurant
    Groene lijn: De Nauertogt, de straat waar de meeting wordt gehouden.
    Lichtblauwe lijn: De autoweg die langs het Geestmerambacht loopt!

    Voor meer duidelijkheid over het berijken van de plek met de auto moeten jullie even zelf zoeken via de routeplanner. Het is heel duidelijk te zien als je de adres gegevens invoert die in de eerste post gegeven staan!
    Voor de mensen met het openbaar vervoer:
    Neem de trein naar station Alkmaar Noord,
    Ga daar met bus 22, richting Daalmeer.
    Stap uit op de Landman!
    De Landman is tevens het eindpunt van de bus. Het is een soort grote parkeerplaats met hoogst waarschijnlijk nog een aantal bussen. Dus niet schrikken, maar gewoon op dat punt uitstappen!
    Dan is het lopen, volg de blauwe pijlen!
    Tegen de tijd van de meeting zullen Mike en ik onze Telefoon nummers even posten, dus dan zijn wij altijd te berijken mocht het evengoed niet gevonden worden!

    #509807

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    ik vind een goed locatie voor in de omgeving

    maar is denk dat we die plek van de meeting ietsjes moet opschuiven naar links want daar waar hij nu zit heb je nog zicht op kruispunt en daar rijdt ook politie en die wil ik niet tegenkomen en andere denk ik ook niet dus als we dat kleine stukje opschuiven kan trouwens ook als we allemaal bij elkaar zijn en dan wegrijden naar verdere plek.

    en er komen toch wel meer mensen?

    #509809

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    dat valt wel mee.. ik rijd er dagelijk! net nog zelfs.. dat kruispunt moet je wel ff voor turen hoor.. maar een klein stukje naar links kan geen kwaad.. maar dit word zeker de meeting plek

    het is er rustig en mooi 😀

    Mike
    #509812

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    oke 😀

    #509813

    Baz
    Bijdrager
    Berichten: 417

    Sorry ik kom niet maar bedankt voor het aanbod! 80km vind ik toch een beetje teveel op een snorrie 😛

    #509816

    bobbie88
    Topic starter
    Berichten: 472

    Baz :
    Sorry ik kom niet maar bedankt voor het aanbod! 80km vind ik toch een beetje teveel op een snorrie 😛

    Ja maar je kan ook voor de gezelligheid met het openbaar vervoer komen, is hartstikke goed te doen! Gewoon andermans ciaotjes checken;)

    #509817

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    of je rijd via amsterdam en rij je samen met edje verder naar alkmaar…

    #509829

    GeFret
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Baz :
    Sorry ik kom niet maar bedankt voor het aanbod! 80km vind ik toch een beetje teveel op een snorrie 😛

    Hé Bas!

    Áls m’n pa kan rijden met de aanhanger kan je wel met mij mee, want we wonen natuurlijk in dezelfde stad (onee, dorp moet ik zeggen ;))
    Maar ik moet eerst vrij zien te krijgen van m’n werk, want ik werk 1 keer in de 2 weken op zondag in de keuken van een bejaardenhuis en ik de 18e moet ik natuurlijk precies weer werken:boos

    Dus jullie horen nog van me of ik dan kan komen.

    #509831

    bobbie88
    Topic starter
    Berichten: 472

    Ik hoop dat er ook nog wat andere mensen gewoon met het openbaar vervoer komen, of net zoals GeFret de moeite proberen te nemen om met de auto te komen!
    Zou tof zijn als er in ieder geval 15mensen zijn! Hoeft niet allemaal persé met je vespa, kan toch ook gewoon komen voor de gezelligheid en om andermans vespa’s te zien!!

    Sprak vandaag een jongen uit alkmaar, en die komt waarschijnlijk met 5 vrienden, allemaal met vespa ciao, ook naar de meeting:)

    #509948

    bobbie88
    Topic starter
    Berichten: 472

    Misschien is het wel verstandig om ook een tijd te gaan afsrpeken.. Ik dacht gewoon rond een uurtje of 12 / 13..

    #509958

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    jammer dat het voor mij zo ver weg is
    anders was ik zeker ook gekomen;)

    #509959

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    jordy :
    jammer dat het voor mij zo ver weg is
    anders was ik zeker ook gekomen;)

    Met 90km/u ben je er zo hoor;)

    Qua tijd lijkt me vanaf 13 uur het beste, 12 is misschien nog aan de vroege kant voor degenen die op de brommer komen.

    #509960

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    als de evo goed loopt en ik vervoer heb wil ik komen.
    anders niet.
    maar ik moet nog veel doen.

    #509961

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    Edjuh :

    jordy :
    jammer dat het voor mij zo ver weg is
    anders was ik zeker ook gekomen;)

    Met 90km/u ben je er zo hoor;)

    Qua tijd lijkt me vanaf 13 uur het beste, 12 is misschien nog aan de vroege kant voor degenen die op de brommer komen.

    haha dat is wel waar maar jah
    dan nog:P
    toch een beetje uit de richting;)

    #509995

    bobbie88
    Topic starter
    Berichten: 472

    Edjuh :

    jordy :
    jammer dat het voor mij zo ver weg is
    anders was ik zeker ook gekomen;)

    Met 90km/u ben je er zo hoor;)

    Qua tijd lijkt me vanaf 13 uur het beste, 12 is misschien nog aan de vroege kant voor degenen die op de brommer komen.

    Ja kan wat mij betreft ook nog later hoor, maar gewoon ff een indicatie!

    Zou leuk zijn als je komt Joey, hoe meer hoe beter

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 289)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.