Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

Dit onderwerp bevat 254 reacties, heeft 35 stemmen, en is het laatst gewijzigd door joey636 12 jaren, 11 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)
  • Gebruiker

PoliniCiao
    Topic starter

Defenitieve PLANNING

Colin en de rest v Maasbracht, Rij hier langs 20 op 9 wij (Ik, leonciao, Machorider, gebakje en jonas) wachten voor aan de weg.
    Dan rijden we gewoon over de Herenweg en dan langs de rijksweg!

Joey636 en Bodelier en de rest rond Half 10 bij de Texaco in Echt/Pey wij komen daar langs met de groep.

Dan zijn we zeker om 10 uur bij EPC voor barry!

Dan kijken we vanaf daar wel hoe lang we daar blijven en wanneer we naar Scootxtreme gaan en misschien kunnen we rond 1 uur nog wat eten oid.

Ik hoop dat het droog blijft!

—————————————————————————

Aangezien mijn perso gespamt werd 😀 :

Van de EPC site:
    7 januari hebben we een “indoor”-info dag. Er is een informatie-stand van de SBO die je van alles kan vertellen over komend sprint- en raceseizoen. Verder kunnen er gratis testruns gemaakt worden op onze testbank en hebben we natuurlijk super kortingen en aanbiedingen die dag. Onze tuningsafdeling zal een presentatie opzetten en jullie vragen gaan beantwoorden op dit gebied.
    Er zal een groot projectiescherm hangen waarop foto’s en filmpjes zijn te zien van de evenementen van afgelopen jaren.
    Entree GRATIS!

Van scootxtreme site:

Als PoliniCiao’s nieuwe spul dan helemaal in orde is wat ik opzich wel verwacht gaat hij samen met Colin, Lekkere bekker en Joey636 misschien dat het gebakje nog mee wil met zn nieuwe vario??

joey636
    Bijdrager

en dan eens kijken wat die 46,5mm malossi of de 43mm AR op de testbank te bieden heeft.

ArvidW
    Donateur

Ik wil eig ook nog wel eens op testbank:) Alleen Sittard is 78km rijden met brommer 😮 (ouders zullen mij NOOIT brengen, weten niet eens van mijn DR70revo af…..)

Dat wordt dus gewoon hier in de buurt eens dokken voor testbank;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno

joey636
    Bijdrager

tjah dat moeten wij normaal ook.
    dit is puur toeval dat het nu gratis is.
    maar ik ben eigenlijk echt benieuwd naar die 80cc malossi wat hij te bieden heeft

Rebel

joey636 :
    tjah dat moeten wij normaal ook.
    dit is puur toeval dat het nu gratis is.
    maar ik ben eigenlijk echt benieuwd naar die 80cc malossi wat hij te bieden heeft

moet je die niet nog inrijden ofzo?

hansieb
    Moderator

Kan best wel ff 1 x volopengetrokken worden hoor..

Als de bougiekleur maar goedde is.

Banken mensen 🙂 laat die grafiekjes maar komen ik ben zeer benieuwd!!!!! met de setups erbij dan gaan we eens ff kijken wat je haald met welke cilinder.

joey636
    Bijdrager

die 80cc malossi moet idd nog worden ingereden.
    maar ik gooj er gewoon wat meer olie in en dan eens ff banke.
    der gebeurd heus niks met de cilinder.
    goed afstellen is alles:thumb
    de weg erheen is inrijden genoeg he hansie:P

PoliniCiao
    Topic starter

Mijne komt dus echt NIET op de testbank! Ik zet hem er zo niet op en ik heb hem zeker niet ingereden in die 2 weken.. Voor de rest heeft alleen Joey een leuk setupje maar die AR loopt ook niet echt he.

joey636
    Bijdrager

nee die AR rijd nu net 80 met een hoop geratel

cittadriver
    Donateur

Hmmmm als het weer mezit knal ik hem ook weer eens op de testbank 😀 is dat trouwens met uitdraai zal wel niet 😛

joey636
    Bijdrager

ik denk het niet.
    zal puur even voor je pk’s te weten zijn.

Colin
    Bijdrager

ik ben aanwezig :thumb

Jelle1989
    Bijdrager

kdenk dat ik ook kom, maar dan kom ik met de scooter, en kay met de scooter, en kdenk niet dat roel dan zijn vespa’tje weer klaar heeft..

Colin
    Bijdrager

Jelle1989 :
    kdenk dat ik ook kom, maar dan kom ik met de scooter, en kay met de scooter, en kdenk niet dat roel dan zijn vespa’tje weer klaar heeft..

is goed :thumb

hansieb
    Moderator

cittadriver :
    Hmmmm als het weer mezit knal ik hem ook weer eens op de testbank 😀 is dat trouwens met uitdraai zal wel niet 😛

Goeie fotocamera mee kan je gewoon een foto van het beeldscherm make!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 255)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.