Mijn nieuwe vriendin – een ciao mix

Home Forums Perso’s Projecten Mijn nieuwe vriendin – een ciao mix

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Vincent van Voorthuy 3 years, 11 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #796689

    Vincent van Voorthuy
    Topic starter
    Berichten: 9

    Ben Vincent en momenteel bezig met een cioa    komt een polini 46 onder  mazzucchelli half vole wang kruk .  Dubbele carburateur  . 20200502_20064120200502_20062420200502_20063620200502_200613

    #796695

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Lekker wijfie hoor :thumb
    Alleen jammer dat de foto in haar “periode” gemaakt is.
    Komen er foto,s van haar dubbele carburateurs?

    #796705

    Vincent van Voorthuy
    Topic starter
    Berichten: 9

    Die komen er zeker.

    #796706

    Peppie1980
    Bijdrager
    Berichten: 112

    Vette bak maat! Ben benieuwd naar de komende foto’s. Wat zijn die voorvork poten voor model? Ik worstel zelf met ciao vier spaaks sterwiel en citta voorpoten om remplaat te blokkeren 🙁

    1
    #796711

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 589

    Dat word een mooi preject ! En een leuke brommer hou zelf ook wel van zn dikke uitlaat maar die zal ook wel herrie maken vermoed ik. 😄

    1
    #796733

    Vincent van Voorthuy
    Topic starter
    Berichten: 9

    Deze zijn van een tomos youngster. En je kan van de tomos voowiel de lager overzetten in de si wilen. En de rem van de tomos gebruiken. Met een busje tussen de lager en de rempot

    #796734

    Vincent van Voorthuy
    Topic starter
    Berichten: 9

    Dat word een mooi preject ! En een leuke brommer hou zelf ook wel van zn dikke uitlaat maar die zal ook wel herrie maken vermoed ik. 😄

    Vette bak maat! Ben benieuwd naar de komende foto’s. Wat zijn die voorvork poten voor model? Ik worstel zelf met ciao vier spaaks sterwiel en citta voorpoten om remplaat te blokkeren 🙁

    Deze zijn van een tomos youngster. En je kan van de tomos voowiel de lager overzetten in de si wilen. En de rem van de tomos gebruiken. Met een busje tussen de lager en de rempot

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.