Maten van driehoekje voor bevestiging achterspatbord Citta?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Maten van driehoekje voor bevestiging achterspatbord Citta?

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by EPI 9 years, 10 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #209853

    Emileee28
    Topic starter
    Berichten: 144

    Goedendag
    Het driehoekje voor het monteren van t achterspatbord bij mijn citta is eraf geslepen
    Maar t frame is gewoon met kenteken dus kan niks wisselen
    Nu is mijn vraag of iemand op t forum mij de maten van het driehoekje kan geven?

    Liefst de lengte en de breedte en dikte zodat ik een nieuw stukje kan maken en er vandaag op kan lassen
    Mvg emile

    #218924

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Ik heb nog wel een frame liggen waar je het zo van af kunt slijpen!

    #218888

    Emileee28
    Topic starter
    Berichten: 144

    Jaa zat ik ook al aan te denken, maar ben zelf metaalbewerker dus plaatje maken is voor mij niet het moeilijkste
    Frame moet dan verstuurs worden enzo
    Hebje niet toevallig de maten ;p?

    #218887

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Niet bij de hand.. frame staat bij een vriend in de schuur..
    Even een rectie van een ander forumlid afwachten dan maar..

    Trouwens, als je metaalbewerker bent dan kun je zelf toch wel iets fabriceren?! :con

    #218886

    Emileee28
    Topic starter
    Berichten: 144

    Ja daarom
    Maar heb even de lengte en breedte nodig en onder welke hoek hij staat op t frame

    #218198

    aadje
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Als je het achterspatbord erop zet, kun je de gaten van de bevestiging al overnemen en weet je meteen onder welke hoek die moet komen. Dan de breedte van het frame en de lengte tot iets na de onderste bevestiging en je hebt het driehoekje.

    #218864

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Het plaatje is in ieder geval 2,5mm dik en ik zal ook gewoon het plaatje pas maken op het achterspatbord. De 3 gaten voor de bevestiging en het kleine driehoekje in het midden voor de doorvoer kabel. De hoek van het plaatje buig je gewoon bij tot de juiste is verkregen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.