Collectie van Martino

Home Forums Perso’s Collecties Collectie van Martino

This topic contains 364 reacties, has 75 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 2 years, 6 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 361 tot 365 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
  • #810452

    antuma (SCA-Services
    Donateur
    Berichten: 43

    Chrome
    Waar zie je het nog
    Mooi gelukt de uitlaat

    SCA-SERVICES
    #810461

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Die kan deze zomer weer voor de dag komen :thumb

    #810471

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Dank allen ik ben er ook tevreden over. Het resultaat mag er zijn naar wat moeite.

    @mikey; Jij bedoelt waarschijnlijk de Leo HM waar de eindconus nog wat verder doorloopt in een diffusor. De meeste Leo HM’s hebben dit niet en bij de demperophanging is er niks meer.
    Leo HM Demperaansluiting

    @brian; Wellicht komen er wel weer een setje Bernardi’s onder, maar vind de 5 spakers in een c24 gewoon het beste passen.
    @zevenenergie; Zeker heeft de uitlaat een zaligmakend gevoel ik mis alleen gewoon wat toptoeren.
    @Herr Flick; Nee, stiller is hij niet geworden, hij heeft gewoon weer de sound zoals een Leo HM hoort te hebben. Even wat donkerder.
    @antuma (SCA-Services; Idd weinig chrome meer op onze brommertjes, dat was in onze jeugd nog wel wat anders.
    @speedbuxy; Wellicht deze zomer maar eens op bezoek komen, maar is Leeuwarden momenteel een plek om even te mijden volgens mij…

    #812330

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    @martino heb jij nog tips hoe ik mijn leo handmade kan opknappen?
    gr daan

    #812364

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @martino
    Op de brommer kan je hier beter niet komen nee. Ze jagen hier momenteel hard op onze brommertjes.
    Maar mocht je hier weer eens zijn voor werk dan moeten we maar eens wat afspreken:thumb

5 berichten aan het bekijken - 361 tot 365 (van in totaal 365)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.