This topic contains 449 reacties, has 82 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 14 years, 2 months geleden.
-
Gebruiker
-
6 augustus 2009 om 10:23 #274804
Ja een oude bravo. Ik had al zo’n pijp, van een uitlaat van een R4. Maar de buitendiameter is te groot. Ik had hem een paar keer ingeslepen. Het afstellen wil ook nog niet zo goed. 72 74 en 78 hebben allemaal hetzelfde, hij blijft niet stationair lopen, heeft een kleine bwoap onderin en verder rijdt hij wel goed? Iemand een idee? Heb vandaag citypower van Lextreem binnengekregen, deze gaat vanmiddag onder het mes:baby
6 augustus 2009 om 10:33 #274805Voor wat voor een diameter vorkpoten zijn jou clip-ons dan gemaakt?
6 augustus 2009 om 12:17 #274807Martijnvanheerde :Het afstellen wil ook nog niet zo goed. 72 74 en 78 hebben allemaal hetzelfde, hij blijft niet stationair lopen, heeft een kleine bwoap onderin en verder rijdt hij wel goed?
ook niet als je hem hoog stationair afstelt?
misschien valse lucht dan, of komt er veel rook uit de uitlaat?
En wat gebeurt er als je de choke gebruikt?6 augustus 2009 om 12:20 #274808Clip on’s heb ik nog niet, ik wil de 30,32 mm bestellen. Maar ik ga dan wel een keer langs de smid, doe verder geen moeite hoor;)
De MVH zelfbouw is ook af:
Nog niet de mooiste maar dat komt wel als ik een Tig apparaat heb. Net even getest, hij blijft al beter stationair lopen met sproeier 78. Mooi zwaar geluid van de malossi demper, niet zo blikkerig als een proma.6 augustus 2009 om 12:27 #274809@ Ripe. Komt geen rook uit de uitlaat. Als ik hem hoog stationair laat lopen blijft hij wel lopen maar niet netjes. Verder merk ik niks onder het rijden….
6 augustus 2009 om 12:37 #274810martijn , wanneer komt er een filmpje ๐
6 augustus 2009 om 12:38 #274811Nu!:P
6 augustus 2009 om 12:53 #274812Die zelfbouw pijp is echt gaaf =)
Ik ben zeer benieuwd hoe je ciaotje gaat presteren6 augustus 2009 om 13:15 #274813Martijnvanheerde :
@ Ripe. Komt geen rook uit de uitlaat. Als ik hem hoog stationair laat lopen blijft hij wel lopen maar niet netjes. Verder merk ik niks onder het rijden….dan is het misschien een tikkeltje valse lucht, bij de zijinlaat waarschijnlijk.
mooie uitlaat btw6 augustus 2009 om 21:09 #274814
Beter filmpje. Inrijden is achterhaald en doe ik ook niet:P Morgen proberen valse lucht en alles weg te krijgen. Iemand nog een goed idee om de gewone inlaat af te sluiten? Behalve een MHR kurk:D En een gewone carb werkt volgens mij niet echt goed. Morgen maar even een dopje vinden ofzo.7 augustus 2009 om 16:01 #274780Update
Zo hij is klaar voor de meeting:
Ik ga naar de meeting en neem mee:
Brommer
Benzine, Gereedschap en Accuboor om hem starten. O en die klompen gaan maar niet mee:P
Hij loopt nog steeds niet optimaal maar goed genoeg om te racen. Gewoon rijden gaat prima, maar stationair nog niet zo. Komt nog goed!
Snelgas gefixt:D
En de inlaat fatsoenlijk afgesloten!7 augustus 2009 om 16:16 #274821Super brommer geworden TOP
GTZ NV
7 augustus 2009 om 16:31 #274822Ja prachtig, die kom ik eens goed bekijken morgen
Martijnvanheerde :
Iemand nog een goed idee om de gewone inlaat af te sluiten? Behalve een MHR kurk:D En een gewone carb werkt volgens mij niet echt goed.Gewoon een carburateur erop, met de stationairschroef helemaal uit werkt prima, heb ik op m’n snor gedaan (zelfbouw zij-inlaat) ๐
Maar als definitieve afsluiting is een busje / rubber oid wel het beste natuurlijk.18 augustus 2009 om 10:24 #267122Zo hij loopt nu perfect en een stukje harder. Ik ga evenhard als de mensen met een caravan op de snelweg:P Maar het kan nog beter natuurlijk:p Die 0,8 KW op de meeting kan echt niet….. Ik wil zelf een spruitstuk gaan maken voor een 19mm PHBG, want er kan nog meer door het membraan heen dan 16mm. Ook nog een volle wangen kruk en een snel varioset! Binnenkort meer:D
18 augustus 2009 om 13:54 #267192
sjaak trekhaakmooi geworden vooral het stuurtje staat erg netjes.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.