Martijns GT3 Racing Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Martijns GT3 Racing Ciao

This topic contains 449 reacties, has 82 deelnemers, and was last updated by Martijnvanheerde 14 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 450)
  • Gebruiker
  • #274804

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    Ja een oude bravo. Ik had al zo’n pijp, van een uitlaat van een R4. Maar de buitendiameter is te groot. Ik had hem een paar keer ingeslepen. Het afstellen wil ook nog niet zo goed. 72 74 en 78 hebben allemaal hetzelfde, hij blijft niet stationair lopen, heeft een kleine bwoap onderin en verder rijdt hij wel goed? Iemand een idee? Heb vandaag citypower van Lextreem binnengekregen, deze gaat vanmiddag onder het mes:baby

    #274805

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Voor wat voor een diameter vorkpoten zijn jou clip-ons dan gemaakt?

    #274807

    RiPe
    Bijdrager
    Berichten: 812

    Martijnvanheerde :Het afstellen wil ook nog niet zo goed. 72 74 en 78 hebben allemaal hetzelfde, hij blijft niet stationair lopen, heeft een kleine bwoap onderin en verder rijdt hij wel goed?

    ook niet als je hem hoog stationair afstelt?
    misschien valse lucht dan, of komt er veel rook uit de uitlaat?
    En wat gebeurt er als je de choke gebruikt?

    #274808

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    Clip on’s heb ik nog niet, ik wil de 30,32 mm bestellen. Maar ik ga dan wel een keer langs de smid, doe verder geen moeite hoor;)
    De MVH zelfbouw is ook af:



    Nog niet de mooiste maar dat komt wel als ik een Tig apparaat heb. Net even getest, hij blijft al beter stationair lopen met sproeier 78. Mooi zwaar geluid van de malossi demper, niet zo blikkerig als een proma.

    #274809

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    @ Ripe. Komt geen rook uit de uitlaat. Als ik hem hoog stationair laat lopen blijft hij wel lopen maar niet netjes. Verder merk ik niks onder het rijden….

    #274810

    mxmonster
    Bijdrager
    Berichten: 408

    martijn , wanneer komt er een filmpje ๐Ÿ˜›

    #274811

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    Nu!:P

    #274812

    st3yn
    Bijdrager
    Berichten: 683

    Die zelfbouw pijp is echt gaaf =)
    Ik ben zeer benieuwd hoe je ciaotje gaat presteren :thumb

    #274813

    RiPe
    Bijdrager
    Berichten: 812

    Martijnvanheerde :
    @ Ripe. Komt geen rook uit de uitlaat. Als ik hem hoog stationair laat lopen blijft hij wel lopen maar niet netjes. Verder merk ik niks onder het rijden….

    dan is het misschien een tikkeltje valse lucht, bij de zijinlaat waarschijnlijk.
    mooie uitlaat btw

    #274814

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227


    Beter filmpje. Inrijden is achterhaald en doe ik ook niet:P Morgen proberen valse lucht en alles weg te krijgen. Iemand nog een goed idee om de gewone inlaat af te sluiten? Behalve een MHR kurk:D En een gewone carb werkt volgens mij niet echt goed. Morgen maar even een dopje vinden ofzo.

    #274780

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    Update
    Zo hij is klaar voor de meeting:


    Ik ga naar de meeting en neem mee:

    Brommer

    Benzine, Gereedschap en Accuboor om hem starten. O en die klompen gaan maar niet mee:P
    Hij loopt nog steeds niet optimaal maar goed genoeg om te racen:thumb. Gewoon rijden gaat prima, maar stationair nog niet zo. Komt nog goed!

    Snelgas gefixt:D

    En de inlaat fatsoenlijk afgesloten!

    #274821

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    Super brommer geworden TOP:thumb

    GTZ NV

    #274822

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ja prachtig, die kom ik eens goed bekijken morgen :thumb

    Martijnvanheerde :
    Iemand nog een goed idee om de gewone inlaat af te sluiten? Behalve een MHR kurk:D En een gewone carb werkt volgens mij niet echt goed.

    Gewoon een carburateur erop, met de stationairschroef helemaal uit werkt prima, heb ik op m’n snor gedaan (zelfbouw zij-inlaat) ๐Ÿ˜‰
    Maar als definitieve afsluiting is een busje / rubber oid wel het beste natuurlijk.

    #267122

    Martijnvanheerde
    Topic starter
    Berichten: 2227

    Zo hij loopt nu perfect en een stukje harder. Ik ga evenhard als de mensen met een caravan op de snelweg:P Maar het kan nog beter natuurlijk:p Die 0,8 KW op de meeting kan echt niet….. Ik wil zelf een spruitstuk gaan maken voor een 19mm PHBG, want er kan nog meer door het membraan heen dan 16mm. Ook nog een volle wangen kruk en een snel varioset! Binnenkort meer:D

    #267192

    sjaak trekhaak

    mooi geworden vooral het stuurtje staat erg netjes.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 450)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.