Malossi Wing Clutch Bell

Home Forums Mening & ervaring Vario Malossi Wing Clutch Bell

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Daniello 4 years, 1 month geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #793510

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Eens zien wat er over dit product valt op te merken. Als allereerst is Malossi een van de grotere merken welke nu een verbeterde koppelingschaal aanbieden. Wat volgens mij ooit begonnen is met de zogenaamde Ivano schaal heeft vele opvolgers en doorontwikkelde producten gekend. Die van Malossi heet “Wing Clutch Bell”.

    Malossi Wing Clutch Bell 1

    Deze bestaat uit een stalen schaal met daar omheen een veiligheidsring van metaal. De pasvorm is goed te noemen en ik moet zeggen dat deze schaal ook mooi slank oogt. Ik meet kleine verschillen in gewicht 536 en 542 gram en hiermee zijn ze ongeveer gelijk in gewicht aan de originele Piaggio schalen. Let wel dit is kaal gewogen zonder de startsegmenten.

    Malossi Wing Clutch Bell 2
    Malossi Wing Clutch Bell 3

    #793516

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Echt een “brand” schaal , ziet er leuk uit.
    Alleen jammer van het gewicht en zo’n lasnaad.
    Cnc oogt wat mooier vindt ik zelf.
    Top dat je weer je collectie hebt uitgebreid:D

    #793522

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Mooi verslag en ook mooi dat Malossi nog spul maakt:thumb
    Het is alleen jammer van de wat minder mooie afwerking en ook het gebruik van toch wel zware materialen.

    #793527

    Daniello
    Bijdrager
    Berichten: 489

    Hoop dat hij komende week ook hierop de mat valt. Jammer dat hij idd bijna net zo zwaar als de oem is… had lichter verwacht.

    Waar komt ie op, de Si?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.