Malossi MP One DEPS cilinder

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Malossi MP One DEPS cilinder

Dit onderwerp bevat 33 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door zevenenergie 4 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
  • #780227

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3519

    Nieuwe lichting cilinders van Malossi. Nu wachten tot ze op de markt komen..

    Credits voor de foto’s gaan naar Nick!

    926CC429-4CE6-4255-8B51-C6E27C3472DAE5EECDCB-8DDC-4B1B-A9FE-146DE9F976BADD876BAF-A919-4FEC-9629-68BB9053C1E07090F077-BE4C-4563-9AF7-8F35189B564C

    #780230

    si-sovrano
    Donateur
    Berichten: 317

    Ben benieuwd wanneer deze uitkomt. en wat deze gaat doen icm met de mp-one carters.

    Vind het cilindertje er in ieder geval bruut uitzien!

    Probleem'n ? Poar Neem'n!
    Klik hier voor mijn perso.
    #780232

    zevenenergie
    Bijdrager
    Berichten: 2166

    Kijk eens aan 🙂

    Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.
    #780234

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 9826

    Super vette cilinder en met de juiste tuning misschien wel een 4taps killer:thumb

    #780235

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6352

    Zal vast een prototype zijn. Kan me niet voorstellen dat ze 5 taps volledig overslaan. Zit tenslotte net op hun MP one set!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #780236

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 6463

    Ik vond het ook al vreemd dat ze nog steeds vast houden aan de 3 tapeinden constructie en in hun MP-one carters wel de mogelijkheid voor meerdere tapeinden hebben. Tevens is de portmap nog vrij tam als je deze cilinder vergelijkt met hun scooter cilinders bijvoorbeeld. Die uitlaatpoort kan veel groter. Wel weer apart dat ze hier een andere aansluiting voor hun flens hebben gebruikt. Ik zie hier wel meer mogelijkheden in!

    #780238

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 9826

    Ik snap Malossi hier volledig in. Want de high end scooter cilinders worden gemaakt voor de sprint en race wereld en is niet echt duurzaam te noemen.
    Malossi heeft deze cilinder ontwikkeld met het oogpunt dat er gewoon km,s mee gemaakt kunnen worden.
    Daarbij is de vertanding en vario van Vespa ook niet gemaakt voor een 20pk cilinder.
    (en dan laten we het frame en remmen nog buiten beschouwing :mrgreen: )
    En met de juist tuning kan je er nog steeds een killer van maken:thumb

    #780239

    coda
    Donateur
    Berichten: 631

    Is dit een 46,5 mm cilinder?

    #780240

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5262

    47mm denk ik…

    #780245

    KillerNoway
    Donateur
    Berichten: 109

    Dit belooft nog eens wat… Misschien is het straks ook mogelijk om piaggio scooter uitlaten te monteren?

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    1
    #780283

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 496
    #780287

    zevenenergie
    Bijdrager
    Berichten: 2166

    Mi è particolarmente piaciuto lo standard per armeggiare con il blocco. 😛

    IMG_0389

    Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.
    #780292

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 1653

    Ja dat is zeker een mooie stander  😛

    Tickling Barn -->
    #780306

    zevenenergie
    Bijdrager
    Berichten: 2166

    Ik heb het filmpje nog eens bekeken, en ik zie dat de standaard aan de tafel vast geschroefd zit. Want anders valt hij natuurlijk om tijdens het sleutelen.
    Maar het blijft natuurlijk een hele mooie standaard  om bijvoorbeeld je full Malossie blok op je dressoir te zetten 😛
    Een leuk detail is dat dit icoontje 😛 de Malosie kleuren heeft.

    Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.
    #780311

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 496

    B1D08686-99CF-439A-B6A8-4D2EDB6C9AAD

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.