m8 draad tappen ofzo ?

Home Forums Algemeen Oude topics m8 draad tappen ofzo ?

This topic contains 41 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by J3sp3R 17 years, 5 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
  • #137440

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Thijs_DR_Evo :
    Lekt gegarandeerd daar nu. Blijf het nog steeds een prestatie vinden om een tap eruit te rukken. Dat kreeg ik op mijn 14e nog niet eens klaar :P. Anyways, bij een motorzaak hebben ze normaal ook wel een helicoil setje, autogarage’s idem. Probeer het anders daar eens. De helicoil zelf kost maar een cent of 50, alleen het gereedschap om het erin te zetten is duur.
    Pak de volgende keer een kleine ratel om aan te draaien.

    grz Thijs

    er lekt niets. ik draai het er in met een dopsleutel icm schroevendraaier.. ;p met een ratel mol ik het geheid 8)
    maar er komt nog steeds een kut gepiep uit, ik zou even een filmpje maken met het geluid er in. misschien is het wel valse lucht dat ik hoor ??
    ook ga ik even autozaken bellen.

    #137443

    Thijs_DR_Evo
    Bijdrager
    Berichten: 269

    Bellen werkt niet, je moet gewoon langsgaan. Dan kunnen ze je niet zo makkelijk wegsturen. Heb zelf in een garage gewerkt, en als iemand belt over gezeik met een brommer is het antwoord per definitie al NEE.
    Gewoon heengaan en uitleggen dat er iets dol is, en of ze er even een helicoil in willen trekken.
    Weet het niet hoor, maar met een 1/4″ ratel trek je het echt niet zo gauw kapot. Je moet er natuurlijk ook wel een beetje gevoel in hebben natuurlijk, en dat leer je door dingen te verneuken idd ;).

    grz Thijs

    #137450

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Ik ga morgen even heen, want het regende de hele middag en nu zijn ze vast dicht. ๐Ÿ˜›

    Ik heb even een filmpje gemaakt met het geluid wat ik hoor als ik kick:
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-3878157800716763994
    Wat is dat voor geluid, waar komt t vandaan?

    #137454

    Thijs_DR_Evo
    Bijdrager
    Berichten: 269

    Klinkt als weglekkende carterdruk, maar kan me vergissen.

    grz Thijs

    #137455

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Gewoon geen compressie volgens mij,maar met de defecte schroefdraad ………….

    #137456

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    weglekkende carterdruk..? en hoe is dat op te lossen?
    @barry; ik heb vanmiddag even het gat met een horlogeschroevendraaier schoon gemaakt van losse schroefdraad. en heb de bout er weer strak ingekregen. hoop dat ie goed blijft zitten, maar zit nu idd met dat piep-probleem van de video.
    compressie heeft ie wel geloof ik, als ik de bougie er uit haal en mn vinger op dat gat hou voel ik tegendruk.

    #137457

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    doe een s een dubbele voetpakking ofzo…..wees creatief:thumb

    #137458

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Volgens mij is het carter niet goed meer door alle werkzaamheden die er aan gebeurd zijn.Sorry,maar van hieruit kan ik er niet veel over zeggen.
    Post anders eens wat foto’s.

    #137459

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    barry :
    Volgens mij is het carter niet goed meer door alle werkzaamheden die er aan gebeurd zijn.Sorry,maar van hieruit kan ik er niet veel over zeggen.
    Post anders eens wat foto’s.

    ik zal mrgn wel even wat fotos maken van het carter, cilinder enzo. nu is het te donker, en de flitser van de camera zuigt.

    #137485

    Quest
    Bijdrager
    Berichten: 283

    heb je al fotos ?

    #137486

    Biker-mouse
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Volgens mij heb ik het geluid ook gehad. Toen heb ik de cilinderbouten een beetje losgedraaid, even de zuiger rond laten gaan, en weer vast gedraaid. Geluid was toen geheel weg.

    Probeer het anders eens, is zo gedaan….

    Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.
    #137487

    J3sp3R
    Topic starter
    Berichten: 754

    Biker-mouse :
    Volgens mij heb ik het geluid ook gehad. Toen heb ik de cilinderbouten een beetje losgedraaid, even de zuiger rond laten gaan, en weer vast gedraaid. Geluid was toen geheel weg.

    Probeer het anders eens, is zo gedaan….

    zuiger rond draaien? ๐Ÿ˜›
    dat ga ik morgen even proberen, bouten losser (:

    @quest, nee, geen foto’s vandaag geen tijd gehad.

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.