Luchtfilter past niet

Home Forums Mening & ervaring Luchtfilters Luchtfilter past niet

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by super bravo. 3 years, 9 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #800219

    Jenno Geelen
    Topic starter
    Berichten: 66

    Hallo allemaal,

    Ik heb vandaag een 70mm poelie gezet maar mijn v snaar was te kort dus heb ik het blok van mijn ciao een beetje naar achter moeten zetten. Daarvoor moest ik mijn luchtfilter wel even van de carburateur afnemen. Eenmaal mijn blok een beetje naat achter was verplaats kwal ik erachter dat mijn luchtfilter niet meer paste. Heeft iemand een idee hoe dat ik toch mijn luchtfilter er op kan zetten? Een vriend vertelde me namelijk dat ik ook een panty van mijn ma over die aansluiting van de carburateur kan trekken en dan met een tirap vast kan maken. Zou dit kunnen en is dit wel goed voor mijn ciao?

    mvg Jenno

    #800220

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 138

    Als je er een panty op zet en een goed luchtfilter er af laat is het knoeien begonnen. Grote kans dat je dan ook weer een andere sproeier moet enz..

    Heb geduld en haal de juiste snaar.

    staat de snaar al super strak, misschien kan het wat strakker en past het dan net. Eventueel de blokbouten wat los zodat de motor net genoeg naar voren kan om het filter te monteren?

    #800221

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Niet echt moeilijk lijkt me. Gewoon een andere maat snaar erop.

    En anders niet ingewikkeld gaan doen.
    Neem de slijptol en slijp alles wat in de weg zit eruit!

    #800223

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    blok naar voren luchtfilter monteren en blok naar achteren doen en dan snaar om de kopeling doen en achter de snaar half op je poelie leggen en dan vespa naar voren drukken met een beetje geluk schiet hij er dan goed op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.