Loopt niet stationair

Home Forums Algemeen Oude topics Loopt niet stationair

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door SuperSi 8 maanden, 2 weken geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker

Marcel78
    Topic starter

hallo Vespa fans
    sinds kort ben ik in het bezit van een vespa ciao snor die een paar jaar stil had gestaan inmiddels loopt en rijd hij weer.heb er een nieuwe voetpakking en koppakking ingezet en verder alles schoon gemaakt.nu loopt hij niet stationair en bij het wegrijden heb ik volgas en moet het van verreweg komen voordat hij op gang komt.heb al wat met sproeiers gekloot en luchtfilter.de hele set up is orgineel.wie kan me helpen

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Hi. Welkom op het forum! Hoe loopt hij?
    Start hij goed? Reageert hij goed op het gas? Kan je de bougiekleur ook controleren?

Wat is je blokje, welke carburateur en sproeier rij jd mee?

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Marcel78
    Topic starter

Start snel en goed Reageerd slecht op het gas de bougi kleur is goed.ik rij met een standaard snorblokje carburateur 12/7 sproeier 36

MerlijnSI
    Bijdrager

Ik denk dat de stationar schroef los zit.
    Probeer hem helemaal dicht te draaien en kijk of hij loopt

Need for speed, im trying to take the lead.....

Wilk1985
    Moderator

Klinkt als een valse lucht probleem als je zoals je zelf zegt met een geheel originele setup rijdt. Sproeier 36 is echt voor de 100% origineel setupjes die helemaal potdicht zitten en met een originele uitlaat rijden.

Je geeft zelf al aan dat je met het luchtfilter hebt gerommeld, zitten er extra gaten in? Dan zal je sowieso al hoger in de sproeier moeten.

Marcel78
    Topic starter

Zit een bromluchfilter op dus heb een gaatje dicht dichtgezet met een boutje.verder ook grotere sproeiers geprobeerd maar dat haalt niks uit.waar zou de valse lucht vandaan kunnen komen?

SuperSi
    Bijdrager

Valse lucht kan tussen je cilinder en cilinderkop nvandaan komen, tussen je cilinder en carter, tussen je carterhelften en tussen je verbinding van je carburateur en carter.

Probeer eens de deo test

De deo test – controle op valse lucht

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.