Loopt alleen met choke aan

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Loopt alleen met choke aan

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by KillerNoway 4 years, 11 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #786144

    Beunhaas
    Topic starter
    Berichten: 67

    Oke, hier is het volgende probleem. ik heb dus nieuwe sterkere trekveertjes van polini gemonteerd (maakt heel veel toeren met optrekken) maar dat is het probleem niet, hij loopt namelijk alleen met choke aan zodra ik hem eraf zet, slaat hij af. ik had laatst een sproeier die te groot was en sloeg maar niet aan. dus had ik een kleinere erin gezet die deed het. maar toen ik de nieuwe veertjes erin had gezet deed hij het alleen met de choke.
    Weet iemand dit op te lossen? Gr. Merlijn

    Brommers kiek’n?
    2
    #786146

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Je veertjes hebben echt niets met de choke te maken, maar als je Ciao alleen start met de choke heb je ofwel een veel te kleine sproeier ofwel een brommer die valse lucht trekt.

    #786166

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2102

    Mijn sproeier was verstopt, toen wilde hin ook alleen lopen op choke. Misschien is jouw sproeier ook wel verstopt.

    Anders zou ik naar wilk1985 luisteren

    #786167

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Dat zou uiteraard ook heel goed kunnen ja, of je luchtfilter is losgeschoten of iets dergelijks.

    #786198

    KillerNoway
    Donateur
    Berichten: 192

    Ik voeg eventjes wat algemene info toe wat wellicht kan helpen…

    Te grote sproeier:
    -stotteren
    -inhouden
    -moeilijk aanslaan

    Te kleine sproeier:
    -Erg hoog en slecht afstelbaar stationair (als je meer ervaren bent hoor je dat direct)
    -Gewoon goed optrekken en doortrekken
    -Bluhh geluid als je gas geeft (hetzelfde als je benzine op is)

    Wellicht is het verstandig om een deo-test te doen als je m niet afgesteld krijgt. Met de deo test spuit je deo of remreiniger bij je carb, carter pakking, boegie en cilinder pakkingen. Als je brommer dan in touren verandert of uitvalt is dat de oorzaak…

    Succes
    Greetz,
    KillerNoway | Noë Coenen

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.