Limburg Meeting Geleen 2006

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limburg Meeting Geleen 2006

This topic contains 65 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by Blue Magic 18 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Gebruiker
  • #508151

    Jelle89

    danny, is het goed als ik veel gastjes meeneem met scooters enzo..?

    #508152

    danny
    Topic starter
    Berichten: 63

    is goed jelle maar je komt toch met roel mee he als we nou afspreken 13.45 bij mij thuis dan rijden we gezamelijk daar naar toe want ik woon lopend 5 minuten van gamma hoor het wel

    #508153

    Jelle89

    is ook goed..;)..

    #508154

    danny
    Topic starter
    Berichten: 63

    is goed jelle doe maar

    #508155

    danny
    Topic starter
    Berichten: 63

    en hoeveel man zijn dat ongeveer en welke setup hebben hun ongeveer neem maar gewoon alles mee hoe meer man hoe beter trouwens ook minbikes zijn toegestaan en jelle en roel komen jullie mij dan eerst ff ophalen

    #508156

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    ok,jullie zullen mij wel zien.zilvergrijze Citoën Xsara,getuned naar het WRC model.
    Als je me ziet op de baan ofzo geef dan even een teken.

    #508157

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Er komen toch nog mensen van het forum hoop ik.Als het niet moest doorgaan stuur me dan een bericht,want het is 260km heen & weer voor mij.

    #508158

    R.oel !

    ben benieuwd of t wat wordt en hoeveel mensne er zijn 😀 k hoop dat k mn brommer(s) dan ook beteje in orde heb, anders moet ik maar met mn schoolbrommer komen he=)

    #508159

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    danny :
    en hoeveel man zijn dat ongeveer en welke setup hebben hun ongeveer neem maar gewoon alles mee hoe meer man hoe beter trouwens ook minbikes zijn toegestaan en jelle en roel komen jullie mij dan eerst ff ophalen

    jammer dat ik mijn certie nog niet heb. en ook jammer dat het in zuid-limburg is.

    oftopic : waarom heb je een foto van vespaflapie ciao op je perso (scooterfreaks) staan? wanebie flapie?

    #508160

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    R.oel ! :
    ben benieuwd of t wat wordt en hoeveel mensne er zijn 😀 k hoop dat k mn brommer(s) dan ook beteje in orde heb, anders moet ik maar met mn schoolbrommer komen he=)

    kom dan met je schoolbrommer,hoe meer brommers,hoe meer vreugde.

    er brengt toch wel iemand een pintje mee hoop ik,want ik moet het meest kilometers afleggen.hahaha

    #508161

    h72-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 16

    ik kom ook woon er 2 minute rijden vanaf dus =)

    me setup is 50cc italkit 80 poelie tecno uitlaat alhoewel k nie weet of die er dan onder zit demperwol is op haha

    #508162

    Jelle89

    barry :

    R.oel ! :
    ben benieuwd of t wat wordt en hoeveel mensne er zijn 😀 k hoop dat k mn brommer(s) dan ook beteje in orde heb, anders moet ik maar met mn schoolbrommer komen he=)

    hoe meer brommers,hoe meer vreugde.

    helemaal mee eens, hoe meer mensen hoe meer vreugde..:D..en ik wil ook een pilsje..:D..

    #508163

    lars1988
    Bijdrager
    Berichten: 145

    wanneer is het nu precies?

    #508164

    Cafy
    Bijdrager
    Berichten: 122

    hoeveel mensen komen er denk je?
    mischien kom ik ook nog ff kijke, en het zal wel geen legaale zijn he?:P

    #508165

    Jelle89

    lars1988 :
    wanneer is het nu precies?

    zondag 2 april
    IEDEREEN IS WELKOM!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.