Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

Dit onderwerp bevat 128 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door danny 13 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 129)
  • Gebruiker

barry
    Donateur

edje :
    ow ok 12 inch
    ut spijt me 😛
    verkeerd gekeken

Ik vind het jammer van je vastloper.Heb je de oorzaak al gevonden????
    Succes ermee & groetjes van de Belgische BEER

edje
    Bijdrager

Ja waarschijnlijk was ut die KUT mengsmering van het tankstation 🙁
    me cil was ook helemaal niet fettig was egt helemaal droog toen k de kop erafhaalde
    maja kan gebeuren doe voortaan me eigen benzine wel mengen 😉

barry
    Donateur

edje :
    Ja waarschijnlijk was ut die KUT mengsmering van het tankstation 🙁
    me cil was ook helemaal niet fettig was egt helemaal droog toen k de kop erafhaalde
    maja kan gebeuren doe voortaan me eigen benzine wel mengen 😉

yeah,Ik meng ALTIJD zelf.
    Opgevoerd gebruik ik altijd 4% olie van het merk:Castrol TTS.
    Rookt niet veel & laat ook geen smeerlapperij achter in je motor of uitlaat.
    Ik gebruik dit al een jaartje of 18 & nog nooit iets mee voorgehad.
    Er is echter 1 nadeel , en dat is de prijs.Maar kwaliteit moet betaald worden.

Cafy
    Bijdrager

@ erwinko en edje

bedankt! 😀

KennyVespa
    Bijdrager

barry :

danny :
    he mensen this egt zo 92 digi en helaas voor de mensen die me niet geloven zal mij niks uit maken wie me niet glooft ik weet dat hij 92 digi heeft gehaald en kennyvespa weet dat niemasnd andeers dus

Zal wel juist zijn,ik heb je zien rijden,maar het duurt wel heel lang eer je machien vooruit schiet hé.Daar moet je nog even iets aan doen,ik denk dat je zeker strakke trekveren moet monteren & een iets grotere achterpoulie.

Bedoel je daarmeej niet die die zwarte want die zwarte is van mij en die trekt zeer langzaam op jah ik reed toen tegen die blauw zwarte van danny 😉

cittadriver
    Donateur

ja sorry jongens maar ik vond ze allebei langzaam optrekken. dan rij ik toch liever 70-75 en dan onderin ook nog wat power maja ieder voorzich natuurlijk

hansieb
    Moderator

cittadriver :
    ja sorry jongens maar ik vond ze allebei langzaam optrekken. dan rij ik toch liever 70-75 en dan onderin ook nog wat power maja ieder voorzich natuurlijk

Jup zo denk ik ook maar net 🙂 ik ga straks rond de 75 -80 en trek als de malle op.

KennyVespa
    Bijdrager

Is wat jullie willen he maar dit is ook maar voor tijdelijk ga mijne ook zeer zeker beter laten optrekken dus miss vario eronder pleuren wnat heb ik nog liggen of andere trekveren enzo 😉

Maarjah lukt wel 😀

danny
    Topic starter

k vind het goed zo met mijne alleen trekken gaat volgende week wat aan gebeuren dat hij beter optrek mje zie wel

hansieb
    Moderator

danny :
    hoi vespa mannetjes

op 23 april meeting geleen bij gamma zelfde lokatie als toen de meeste mensen hier weten wel waar ik bedoel maar het is makkelijk te vinden begintijd is 13.00 en eindtijd is tot hoelang je zelf wil blijven en het is niet alleen een meeting maar ook als je iets heb dat je wil verkopen ruilen wat dan ook neem mee je kan dus ook spullen meenemen om te verkopen en ruilen je hoef natuurlijk niet mee te nemen moet je allemaal zelf weten het is wel handig al je ies wil ruilen enzo maar als je komt stuur me pm of typ hier benenden ook als je iets meeneemt om te verkopen dan weet ik teminste wie wat meeneemt om te verkopen of ruilen!!!!!
    en natuurlijk er wordt ook tegen elkaar geracet en ik maak wel foto,s en eventueel video,s van sprints en wheelie enzo dus mensen kom en let see you vespa maar natuurlijk alles is welkom ook scooters en minibikes en dit is een goede datum nu is het niet snel georganiseert!!!

tot snel!!!

Nog ff om te reageren dat je 92 digi echt nooit kan.

Gister maat van mij precies dezelfde setup alleen proma circuit ipv die top one 🙂 belgenkoppeling met poelie 80.

EDIT: Maat van mij heeft ook nog speedengine 🙂 dus ipv std carters.

Zonder belgenkoppeling ging die 75 maximaal met belgenkoppeling ong 5 km harder dan mijn scooter dus net tegen de 90 aan met moeite. De weg was over de 1.5 km lang en het duurde fucking lang voordat die goed op top zat. Dus volgens mij klopt je teller niet. Was wel lol om te zien dat een ciao harder ging dan mijn scooter en dat het eeuwen duurde voordat die eindelijk op de 85+ is.

M@ttiebink

is er eigelijk binnekort weer een meeting?
    een beetje een goedbezochte dan wil ik wel eens komen..of 1 of andere brommerbeurs in de buurt?!
    dan wil ik wel eens kome kijken!

Jelle89

in de zomervakans wouden we eiglijk nog ene houden..of andere keer in het weekend..boeit me niet zo veel..

danny
    Topic starter

ja ma organsieer nu zelf ma eentje

R.oel !

danny :
    ja ma organsieer nu zelf ma eentje

eej danny wat lulde je nou eerst dat je je vespa ging verkopen en ene scooter kope ??!!

Kay
    Bijdrager

Ik heb zo’n beetje ideen om meeting in spaubeek te houden,maar moet dit ff met onze vespa rijders overleggen:DFietspad langs autobaan is geschikte plaat en die inhammen voor het veld in te gaan kunnen we staan,en we zijn zo weg voor de juten,maar we overleggen nog.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 129)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.