Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

Dit onderwerp bevat 128 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door danny 13 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)
  • Gebruiker

danny
    Topic starter

hoi vespa mannetjes

op 23 april meeting geleen bij gamma zelfde lokatie als toen de meeste mensen hier weten wel waar ik bedoel maar het is makkelijk te vinden begintijd is 13.00 en eindtijd is tot hoelang je zelf wil blijven en het is niet alleen een meeting maar ook als je iets heb dat je wil verkopen ruilen wat dan ook neem mee je kan dus ook spullen meenemen om te verkopen en ruilen je hoef natuurlijk niet mee te nemen moet je allemaal zelf weten het is wel handig al je ies wil ruilen enzo maar als je komt stuur me pm of typ hier benenden ook als je iets meeneemt om te verkopen dan weet ik teminste wie wat meeneemt om te verkopen of ruilen!!!!!
    en natuurlijk er wordt ook tegen elkaar geracet en ik maak wel foto,s en eventueel video,s van sprints en wheelie enzo dus mensen kom en let see you vespa maar natuurlijk alles is welkom ook scooters en minibikes en dit is een goede datum nu is het niet snel georganiseert!!!

tot snel!!!

KennyVespa
    Bijdrager

Danny kerel,,, Als me vespa helemaal top klaar is kom ik 😉

Zie je nog op school 😉

danny
    Topic starter

danny :
    prima al 3 man!!!!!!!!!!!!!!!!

lars1988
    Bijdrager

ik tel er maar 2:con

danny
    Topic starter

he lars ik tel ook mee en mijn zusje ook dus al 3 hihihihi

Kay
    Bijdrager

ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook!

R.oel !

mwaaaaah, kan ik niet achterblijven eigelijk he :con 😀

Jelle89

kheb geen zin..zeg ik nou al vast..der komt tog weer niet meer als 5 tot 10 man..en dat is redelijk saai..ik kom wel als mijn 2de vespa af is..:P..

Cafy
    Bijdrager

als er meer mensen komen kom k wel ff maar wel met de auto denk ik brommer is dat nog niet af

voorige keer kon ik niet komen toen was k die nacht ervoor naar een HC feest geweest en was ik ’s middags pas thuis en met die ogen kon ik echt de straat niet meer mee op haha:P

groetjes Thomas

danny
    Topic starter

is prima zie je dan wel op 23 april

lars1988
    Bijdrager

ik kom ook wel als ik dan niet super verrot ben van de dagen ervoor. kom dan wel met de fiets want me brommer is dan al verkocht

hansieb
    Moderator

Cafy :
    als er meer mensen komen kom k wel ff maar wel met de auto denk ik brommer is dat nog niet af

voorige keer kon ik niet komen toen was k die nacht ervoor naar een HC feest geweest en was ik ’s middags pas thuis en met die ogen kon ik echt de straat niet meer mee op haha:P

groetjes Thomas

Dat is idd kut 🙂 die mooie hc feestjes duren ook altijd tot 7 uur sochtends hier dus ik ben ook altijd naar de kolere 😀

Word dit weer een meeting in limburg ?

cittadriver
    Donateur

oh ik denk dat ik ook wel ff langs kom wippen, ff kijken waar her precies is maar komt wel goed

danny
    Topic starter

ok dan zie ik je wel op 23 april
    gr

danny
    Topic starter

ja is in limburg iedereen is welkom zijn nu al dacht ik 20 a 25 man

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.