LimboTour 2014 3/4 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl LimboTour 2014 3/4 Mei

This topic contains 239 reacties, has 43 deelnemers, and was last updated by Thebum23 9 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 240)
  • Gebruiker
  • #513158

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    @speedbuxy
    Die Limburgers moeten alles anders doen, dat is niks nieuws. 😀
    Kijk maar naar de locale taal die ze daar spreken, belgisch gemixed met duits.

    #520620

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    speedbuxy :

    Het was een grote pistolet met daar tussen een complete groente tuin, een soort honing saus, augurk, ui en daar tussen verstopt nog 4 of 5 plakjes gehakt bal.
    Dus ik zei tegen de bediende dat ik dit niet hoefde want op de kaart stond dit er helemaal niet bij. Daar stond broodje bal met verder geen specificaties dat er andere rommel bij zou zitten.

    Het is natuurlijk best moeilijk om daar een discussie over te beginnen. Je lust ja geen groenten Andree :no . Ik had er graag bij willen zijn om je reactie te zien toen je dat broodje kreeg hahahah.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #512203

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Zeer geslaagd weekend Avanti bedankt voor het weer ter beschikking stellen van je veld voor de camping en EPI voor het regelen van een chauffeur om de auto’s te halen :thumb.

    Ik vraag mij alleen af waarom niemand even een foto geschoten heeft van het briefje dat de directie van McDonald’s nodig vond om te plaatsen bij de auto’s haha.

    De Si met schijfrem reed aardig en remde prima voelde hem wel her en der een beetje zwabberen maar dit zal ik komende periode oplossen door de ringen van tom te monteren. Tevens moet ik het voorwiel nakijken i.v.m een bobbel in de band en zo nu en dan wat vreemd stuurwerk.

    Leuk dat er met zijn alle weer een goed groepsgevoel was en ondanks de 2 achtergebleven limburgers ook weinig ‘vreemds’ gebeurd.

    Hopelijk wordt er bij de VCT ook zoveel gelachen als dat er bij dit weekend is gebeurd ;).

    #512130

    Boyan
    Bijdrager
    Berichten: 169

    Volgens mij kwam Jelle naderhand met het idee om de volgende toer A4’tjes uit te printen met een route beschrijving en verzamelpunten. En telefoonnummers uitwisselen was ook nog niet zo’n slecht idee :@. Ik wil in ieder geval Luuky1997 bedanken om met mij samen bij de Mac in Geleen te wachten, en sommige brommers en spullen te bewaken van de andere die terug opgehaald moesten worden.

    #512129

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik vond nog 2 pics van de start bij de mac.

    @Florian
    Ik zou me ook niet te druk maken om die boete want denk dat meneer aan het bluffen was.
    Want een laser gun noteert niet het kenteken.

    @Billy
    Verklein ze dan via een video bewerk programma of zet je go pro iets lager qua resolutie.
    Want als je iets filmt wil je het ook delen lijkt mij.

    @Boyan
    Met de Limbo toer rijden we geen vaste route, maar op de bonnefooi.

    #512119

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Lekker beeldmateriaal dames:thumb

    @Andree,

    Ik denk inderdaad ook dat er een engeltje op m’n schouders zat en dan het met een sisser afloopt. Maar goed, de tijd zal het leren want voor hetzelfde geld heb ik binnen enkele weken een brief van het cjib op de mat liggen:pest

    #512118

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Het hangt helemaal van onze agent met grijs/zwart gestreepte trui af betreft de 2 bekeuringen. Meneer voelde zich volgens mij ook nog eens extra voor aap staan omdat zijn collega’s niet wilde gaan schrijven. Lekker collegiaal ook dat er later nog een motoragent en later een politiebusje langs kwamen rijden en melden dat dit maar leden van de VHT waren en die stipt om 17:00 uur naar huis gaan.

    De iets op toeren geraakte agent melde wel dat het bij deze 2 niet om een laser ging, maar dat ze ook daadwerkelijk op foto staan. Brommer 83km/h en snor 72km/h. Als nog denk ik dat hij dan op eigen houtje proces verbaal moet gaan maken gezien de houding van zijn collega’s en de angst dat wij dit zullen aanvechten omdat er van deze hele staande houding sowieso al niks klopt. Mocht er een foto van de achterkant inclusief kenteken zijn gemaakt is het alsnog de vraag of er bijvoorbeeld meerdere voertuigen op diezelfde foto staan. Wie is dan degene geweest die zo hard heeft gereden?!

    @ Florian; Overigens is er bij jou al een officiele inbeslagname geweest, maar ook al weer teruggevorderd. Ze kunnen hem nu niet een 2e keer in beslag gaan nemen. Hoe dit voor de bromfietser zit weet ik niet. Ik hoop het beste voor wij denken Billy.

    #512079

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    Een agent heeft volgens de officier van justitie altijd gelijk.
    Als hij naderhand op buro nog een procesverbaal wilt opmaken dan krijg je hem als nog.

    Ik heb een vergelijkbaar iets gehad met de auto , en ook bezwaar aangetekend en te horen gekregen dat een agent geen tegen deel hoeft te bewijzen.
    Zijn woord is bindend om dat hun naar eer en geweten handelen.

    Dus ik kon gewoon 160€ dokken.

    #512078

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Leuk materiaal allemaal mannen :thumb
    Hier nog even voor Lennaert de brief van de Mac 😀
    Zeikerds….de meesten hebben 2 a 3 te eten gehaald die dag…

    #512006

    Billy
    Donateur
    Berichten: 170

    De filmpjes staan online

    #511975

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Nice Billy ik ga ze straks even downloaden en er dan weer lekker voor zitten:thumb
    Ook al zal ik er zelf wel niet veel in voorkomen omdat ik de hele toer achteraan reed.

    #511974

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Zo, die van Florian schiet mooi vooruit :lol

    @Billy, mooi geschoten zo met die GoPRO!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #511371

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ja joh Florian zit tegenwoordig gewoon in de kopploeg… En dan heeft ie nog genoeg kracht voor een demarage…

    @Billy, volgende keer die gopro even andersom op je helm zetten… We zien alleen de weg maar en geen mede toerders.

    #511278

    Billy
    Donateur
    Berichten: 170

    Ja dat was mijn idee ook al tijdens de toer jelle…

    Alleen toen was mn kaartje helaas vol:((

    #511277

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Herr FlicK :
    Zo, die van Florian schiet mooi vooruit :lol

    Jelle :
    Ja joh Florian zit tegenwoordig gewoon in de kopploeg… En dan heeft ie nog genoeg kracht voor een demarage…

    Werd onderhand ook wel eens tijd.. Rijd al een jaar met de Simonini. één keer 91km/h GPS gehaald en daarna veel gezeik met koppelingen & versleten lagers in m’n Malossi naaf waardoor ik niet harder ging dan 80/85:pest

    Nu is de 100km/h wel binnen handbereik:D

    @Billy,

    Lekker beeldmateriaal man! Erg mooi om te zien.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 240)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.