Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2010 foto`s en filmpjes

This topic contains 87 reacties, has 33 deelnemers, and was last updated by stefkee3 13 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
  • #516541

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    leon ciao :
    ik snap ook niet dat sommige mensen inderdaad met brommers komen die het al na een relatief klein stukje begeven..

    Nou, ik twijfelde aan de start wiens brommer het eerst mee op zou houden, de jouwe of die van die maat van Daan. Beide klonken echt alsof ze elk moment uit elkaar konden flikkeren.

    @Daan, maby is er dan toch iets mis met je bobine, het is wel heel vreemd dat er 2 CP vervangers en een condensator in zo’n korte tijd sneuvelen.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #516542

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    Haha Mooie filmpjes!
    Ik hoop echt op een 2e limbo tour met een trip dichter in de buurt van het drielandenpunt.

    Iedereen grote problemen behalve ik dacht ik.
    Totdat ik Andre naar huis reed.
    Onderweg van zijn huis naar mijn huis ter hoogte van Marum / Leek kreeg ik met 120/130 kmph op nat wegdek een lekkeband, van de snelweg geknalt, 2 hektometer paaltjes plat gereden, drie keer rond gespind en met rechterachterwiel boven de sloot tot stilstand gekomen.

    Dood eng want heb op een aantal cm een groot wegwijsbord gemist en ik zag tijdens het rondspinnen in het licht van de koplampen de sloot langskomen, dus ik hield al rekening met het aller ergste.

    Gelukkig viel de schade mee, lekke band hersteld, alleen de voorkant moet de booskijker, het grill, kenteken en verstevigde houder moet vervangen worden want daar zijn de palen op geknalt.

    #516543

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Zo Tobias wat een verhaal man. En je was al zo moe van de trip. Ik tipte je nog om anders bij oververmoeitheid ff de auto te parkeren en een rondje te rennen er omheen, maar zo letterlijke bedoelde ik dat natuurlijk niet. En die rondjes moest jij ook draaien en niet de auto. 😉 Gelukkig mankeer je niks en valt de schade mee.

    #516544

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Godsamme zeg tobias, ook nog bijna een dooie op de weg terug dus 😮
    Gelukkig geen verwondingen dus.

    Houdt je brommer het de tour goed uit, moet de auto weer kaput.

    #516545

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    @Tobias
    Ja das zeker jammer dat je dat net even op het laaste stukje moet gebeuren is echt een domper op z,on leuke dag.
    Maar zoals al gezegt werd veel liever blik schade dan zelf wat oplopen.

    @hansie
    Nog 1 post en je telt er een 0tje bij.

    @Avanti
    Die camping zag er goed genoeg uit om een avondje te vertoeven:thumb
    Hoop de volgende keer het vooravondje er ook bij te wezen:thumb

    #516546

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Moet je even een printscreen van maken Hans!

    Mooi filmpje Edo!:)

    #507510

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Ik dacht ook dat ik zonder pech naar huis kon, maar in de buurt van Utrecht werd ik door een meisje van de weg af gestuurd???

    Bleek dat mijn mistlamp door een belachelijke hoge hobbel in de weg afgebroken is en vervolgens 20 km onder mijn auto heeft lopen bungelen…

    Resultaat:
    Grill stuk, mistlamp stuk en een plastic kap die bij mijn radiator zit is ook kapot.

    #507467

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Oeioei, plastic is duur.
    De grill van mijn mitsubishi kost al 60 euro.
    Zonde Jelle!

    #507485

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    Ik leef met je mee Jelle!
    Maar ondanks alle pech gevallen en weinig doorrijden was het een leuke groep met goede sweer, op naar de 2e ronde van de Limbo Tour met 100% goede brommers.
    Dus maar even met de Groningen deligatie een sleutelmiddag organiseren zodat iedereen een mening kan geven van elkaars brommer en evt. een Haringtour naar Delfzijl voor een testrit:bier

    Dus volgende keer iedergeval geen pech van de Groningers!:rules

    #507461

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Van ons Groningers hadden alleen Hans en ik last van wat pech. Hans een warmloper en ik een afgebroken ophangpunt van de uitlaat. Dit gebeurde ook nog eens 5 min na elkaar. Dat van een nieuwe uitlaat je ophangpunt breekt kan ik me niet op voor bereiden of nemen we volgende keer wat extra uitlaatjes mee? Maar een sleuteldagje onder ons Groningers en bijbehorende rit naar de zee zie ik niet als een verkeerde voorbereiding op een limbo tour deel 2.

    #507458

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Jelle :
    Ik dacht ook dat ik zonder pech naar huis kon, maar in de buurt van Utrecht werd ik door een meisje van de weg af gestuurd???

    Bleek dat mijn mistlamp door een belachelijke hoge hobbel in de weg afgebroken is en vervolgens 20 km onder mijn auto heeft lopen bungelen…

    Resultaat:
    Grill stuk, mistlamp stuk en een plastic kap die bij mijn radiator zit is ook kapot.

    jeuzz jell :O toen we keke zag het er ietsjes minder erg uit moet ik zeggen aan lamp te zien had hij niet al te lang gebungeld ofzo anders was het glas echt wel gespronge en minder helder geweest. :O

    #507353

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    ArvidW :

    leon ciao :
    ik snap ook niet dat sommige mensen inderdaad met brommers komen die het al na een relatief klein stukje begeven..

    Nou, ik twijfelde aan de start wiens brommer het eerst mee op zou houden, de jouwe of die van die maat van Daan. Beide klonken echt alsof ze elk moment uit elkaar konden flikkeren.

    @Daan, maby is er dan toch iets mis met je bobine, het is wel heel vreemd dat er 2 CP vervangers en een condensator in zo’n korte tijd sneuvelen.

    sorry maar kan het niet laten hier op terug te komen :lol
    mijne heeft bijna de hele tijd volgas moeten geven om mee te kunnen komen en geen enkel probleem gekent! Ik vond de superbravo beter lopend als mijn lc ciao vandaar ook dat ik de bravo heb gepakt [en rijd wat chiller op zo’n ver stuk]
    verder vond ik hem ook helemaal niet raar lopen oid dus snap jouw reactie niet misschien verwar je mij met iemand anders..

    Leuke filmpjes :thumb voor mij geldt ook, zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer ben ik er weer bij 🙂

    #504742

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    was weer een mooi tourtje!
    mn cittatje reed wéér super!!(op de vario na dan, maar ook die is nu afgesteld en rijd weer super!) en vind dat ik nog een redelijke top heb behaald met 83 KmH op GPS.
    ik kijk nu al weer uit naar de volgende sleutel tour:pest
    maar ik raad trouwens mensen aan die zoveel gedonder hebben gehad met hun blokjes, de volgende keer minimaal een extra blokje mee te nemen:! t was op den duur niet leuk meer..

    maar voor de rest heb ik me goed vermaakt in limboland!

    #504105

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik vind dat er wel erg gevallen word over de pech, ik vind het zelf ook alles behalve leuk daar niet van.
    Maar ik kan ook begrijpen dat een ander misshien iets minder geld heeft om alles tip top in orde te hebben of er zelf niet echt verstand van heeft om het perfeckt te krijgen.
    En om die personen uit te sluiten komt over alsof het een elite ritje is.

    Plus er nou ook weer pech gevalletjes waren bij de bekendere en betere rijders dus stil staan tijdens een rit blijft er gewoon inzitten.
    Het lijkt mij beter om ritten voortaan veel korter te maken met evt verleng opties voor als we weinig pecht hebben.
    Want een echt schuldige aanwijzen voor de pech word hem toch nooit.

    #502775

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Mij lijkt het sleuteldagje en de Haringtour ( =) ) ook echt een goed idee als voorbereiding op de volgende tour.

    Wat de pech betreft vind ik het te gek dat iedereen op elkaar wachtte totdat het euvel was opgelost en bovenal dat elk probleem gewoon opgelost kon worden met wat gereedschap en reserve onderdelen! (op het condensatortje van Daan na dan)
    Bewijst deste meer hoe meelevend en bekwaam wij als Vespa sleutelaars zijn! :thumb

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.