Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

This topic contains 478 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
  • #507393

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik heb zojuist een 80 poulie op mijn snorciao gezet zodat ik goed met de rest mee kan komen en ik heb fietstassen op de variociao gezet met een kan benzine :). Hopen dat het weer beter wordt als nu..

    #507394

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    hoelaat zijn degene die naar maastricht komen hier en waar spreken we af?

    net de pk50 een beurt gegeven, en kwam erachter dat ik al die tijd met een droge koppeling en versnellingsbak gereden heb:| gelukkig zijn vespa’s oerdegelijk en kwam er bij het spoelen niets van slijpsel uit de bak. aleen merk ik nu er wel olie in zit dat mn koppelingsplaten stevig versleten zijn:(

    #507395

    adff
    Bijdrager
    Berichten: 311

    :lol Hier was het 25 graden in de zon en 18 in de schaduw, hele dag zon :p En hele week nog geen regen gehad.
    Maargoed morgen blijft het dus droog met af en toe stapelwolken en 18 graden.

    #507396

    n!ck*s

    @poliniciao, fietstasse heb ik ook. kk chill. hoef je tenminste niks op je rug te drage:D

    #507397

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    We vertrekken hier kwart op 9 met een groepje, ik heb echt al zin erin. Wordt alleen wakker worden op de ciao want ik ga straks naar de zenith tot een uur of 5 😀

    #507398

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Zow ik heb alles klaar, men ouders vonden et alleen geen strak plan als ik met men projectje zou gaan rijden, dus rij ik met de pk 50, en mijn (snelle) blok ligt nu op een snorciao die morgen ook mee gaat, met vario uitlaat enz dus dat word blaze :P.
    Mijn zip rijd ook nog mee met een vriend van me, maar dat komt helemaal goed,,

    Tot morge,, poliniciao tot morgen vroeg

    #507399

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Vandaag nog een testritje van 50 km gedaan, ging allemaal lekker:D
    De Brummies zijn er klaar voor:thumb

    Oja, ik mocht het eigenlijk niet zeggen van hem, maar morgen wordt OrangeCiao / Jordy, 18 jaar!
    Hij wou het stil houden, dat vind ik niks:lol
    Hij is te herkennen aan z’n vespa-ciao pet, hij heeft een witte Ciao, met :conroze:con wielen.
    Feliciteer hem allemaal maar:P

    #507400

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    nou, ik duik mn nest in! we zijn van plan hier rond half 8 te vertrekken. ik heb er ondanks mn ernstig versleten koppeling heel veel zin in! tot morgen iedereen:thumb

    #507401

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Dat is vroeg zat, wij rijden hier om half 9 weg:D
    Tot morgen allemaal!

    #507402

    >>kruin-ritsjerd<<

    ik heb er echt zin in:D,
    alle hoop ik niet dat mijn citta weer kut gaat doen zoals vandaag onder de test rit:cone
    maar dat zal wel niet want het is zeer goed opgelost door VespaAvanti:D
    tot morgen allemaal:rules

    #507403

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Als het goed is blijft hij het morgen gewoon lekker doen;)
    Anders de carburateur schoon maken onderweg:D
    Maar daar gaan we gewoon niet van uit:lol

    #507404

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Ik vertrek met Ritze even na 8 uur, pikken we Tonlb op en komen we naar Herten.
    Mijne gaat vast en zeker weer kapot (zoals altijd) , maar zonder benzine zal ik niet gauw komen te staan =)

    Hoppaa! 2,5 liter reserve


    #507405

    >>kruin-ritsjerd<<

    haha slim gedaan, daarmee kun je wel ff rijden als ie tenminsten niet al te veel zuipt:con

    #507406

    Ewous
    Bijdrager
    Berichten: 252

    Zo wij (batty Mike cittarem en ik) nemen nog ff een biertje in ons hotel en zien jullie morgen.

    #507407

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    ik heb hem nog helemaal gepoetst en alles. ga nu slapen. want moet morgen om half 8 vertrekken in maastricht dus 7 uur opstaan. het varieren van toeren op volgas is nog steeds een beetje cp’s staan nu wel op 0,55 dus is wel al beter dan op 0,45

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 479)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.