Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

This topic contains 468 reacties, has 41 deelnemers, and was last updated by niels-nijsten 15 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
  • #502096

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    jan-willem :
    @timo ik wil best wel 1 sckakel mee laten gaan , maar dan komt iedereen jah ik wil ookmet m’n schakel mee want hij mag dat ook snap je πŸ˜‰ 1 of 2 mogen best maar meer dan ook echt niet.
    Dus johnsel je mag mee en de vriend van timo ook , maar dan meer ook niet.
    En over bezine ik zat te denken om een volgauto te regelen met een aanhanger kunnen we daar gwn een paar jerrycans opzetten.

    Johnsel is die vriend πŸ˜›

    #502097

    jan-willem
    Topic starter
    Berichten: 381

    Das ook weer zo’n gesleep πŸ˜› ,als je een auto met aanhanger hebt kun je daar gwn een paar jerrycans opzetten scheelt iedereen wat gesleep ;).
    En even over de route omdat veel mensen in het zuiden willen blijven had ik het idee om met de mensen die de hele tour willen rijden in venlo te vertrekken en dan de mensen die alleen in het zuiden willen rijden zich in de buurt van roermond bijvoegen.

    @timo ow ok πŸ˜›

    #502098

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    dat is inderdaad een goed idee, dat iedereen in het zuiden gewoon naar roermond rijd waar we dan afspreken. want om eerst helemaal naar venlo te rijden moet je heel vroeg vertrekken. eigelijk lijkt het me ook geen slecht idee om een rondje te rijden, in mid. limburg beginnen en daar ook eindigen. dan moet iedereen even ver heen rijden en terug, want als je in noord limburg woont en in zuid limburg is de tour afgelopen moet je toch nog dat hele stuk terug karren.

    #502099

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    ind, wat mij het slimste lijkt is af te spreken op de meeting plek van vorig jaar. en dan in Midde limburg een toer te houden. Daar zijn veel lange wegen enzo dus fijn om te rijden. Moet natuurlijk wel animo voor zijn:)

    #502100

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    vind ik ook, gewoon in centraal limburg beginnen en dan een tourtje maken dat je ook weer bij die plek uitkomt.
    dan kunnen ook mensen met een busje of aanhanger komen, hup ciao eraf bus op de parkeerplaats zetten en met zun allen de tour rijden, en als we dan terug zijn hup vespa weer in de bus of op de aanhanger.
    hoef je tenminste niet dat hele stuk weer naar huis te rijden op je brommert πŸ˜‰

    #502101

    kevin_oet_vilt
    Bijdrager
    Berichten: 325

    nja ik vind dat we ook door zuid moeten rijden.
    in de buurt van maastricht enzow.

    #502102

    machorider
    Donateur
    Berichten: 63

    hey jongens, Super idee om een limbo toer te organiseren. Lijkt me super om met een grote groep door limburg te rijden. Ik vind het ook beter om in Midden-limburg wat te organiseren. Ik zal dit topic nouw volgen en mij kun je noteren.

    #502103

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Verzamelen in Roermond is inderdaad geen slecht idee;)
    Wij nemen (als we met z’n 4en komen tenminste) minimaal 2 navigatiesystemen mee voor het ergste geval.
    Daar zijn we ook mee naar Friesland gekacheld met niet al te veel problemen dus zo’n Limburgtour moet een eitje zijn, zeker als we er ook nog een routebeschrijving bij hebben:D
    Mischien is het wel leuk om geen route te nemen en gewoon maar een eind weg te rijden, dan hoeven we ook niet steeds op de route te kijken.
    Als we dan vinden dat we ver genoeg weg zijn kijken we gewoon ff op een kaart en gaan we terug naar het beginpunt.
    Zo lijkt het mij ook avondtuurlijker:lol
    Een volgauto lijkt mij niet echt nodig, er zijn zat Tankstations in de buurt en in het allerergste geval hebben andere altijd wel benzine mee.
    Ik neem waarschijnlijk gewoon een fietstas mee met wat te eten en te drinken, wat gereedschap voor het ergste geval, een 5 liter jerrycan benzine, samen met een volle tank kan ik daar wel 3 LimburgTours op rijden:lol
    Eind april vindt ik ook wel een goede datum.
    Om eens een datum te roepen, zondag 27 april lijkt mij wel geschikt.
    Dan kan Roger102 ook legaal mee;)

    #502104

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Kijk dat is nou een goede datum πŸ˜‰
    Maar we kunnen tog ook gewoon van roermond richting maastricht en dan gewoon weer terug rijden, dan hebben we tog het zuiden gezien he πŸ˜‰
    En ik hoop zeker dat ik rond die tijd men projectje klaar heb, en dan de plaat van de PK50 erop en kneure maar !
    Maar is er nog een plaats voor een ( MX 50 ) schakel of niet, als het niet zo is ga ik er verder ook niet over zeuren maar het is ff een vraag πŸ˜• want een vriend van mij wil namelijk ook wel mee (timciao ) en ik weet niet of zijn ciao echt nice is voor de tour.
    Ik hoor het wel :thumb

    #502105

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    Als niet-limbo zijnde zou ik ook graag komen met 2 ciao’s, het lijkt me wel een goed idee om op het zelfde punt te starten en daar ook weer te eindigen
    groeten uit eindhoven
    nick

    #502106

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    ik zal eens kijken wat de rest uit maasbracht doet.
    als die komen kom ik ff mee maar wel met de schakel maar ik zal er denk ik niet lang zijn.
    hangt er net vanaf.
    mischien dat ik nog een ciao bouw voor die tijd dan kom ik met een ciao’tje langs.

    #502108

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Zeker, de rest uit brach moet ook mee doen !! :thumb

    #502109

    Johnsel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 180

    jan-willem :
    Das ook weer zo’n gesleep πŸ˜› ,als je een auto met aanhanger hebt kun je daar gwn een paar jerrycans opzetten scheelt iedereen wat gesleep ;).
    En even over de route omdat veel mensen in het zuiden willen blijven had ik het idee om met de mensen die de hele tour willen rijden in venlo te vertrekken en dan de mensen die alleen in het zuiden willen rijden zich in de buurt van roermond bijvoegen.

    @timo ow ok πŸ˜›

    Ik kan ook zorgen voor een zo vol mogelijke tank, gaat 11 liter in, denk niet dat k dat zo 123 oprijd.. dus als iemand dan een litertje nodig heeft roept em maar πŸ™‚

    #502110

    Tim
    Bijdrager
    Berichten: 598

    ik moet kijken of ik voor die tijd een verzekerde ciao heb.. anders kan ik wel mee gaan met jordy en robbyboy denk ik.

    #502111

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    MMM klinkt allemaal wel leuk. ALs er al het 1 en ander bekend is, dan kan ik misschien eens kijken dat ik dan ook ga mee rijden. Als ik vervoer krijg geregeld of met de brommer tot bij jullie kom gereden moet mij dit waarschijnlijk wel lukken. Het is wel zo dat mijn brommertje maar de 50 haalt.:D DE brommer met papieren toch. Met een andere brommer ga ik namelijk niet komen.

    Maar als er meer bekend is over datum en plaats kan ik mij waarschijnlijk wel beschikbaar stellen.;)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 469)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.