Limbotour 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2008

This topic contains 468 reacties, has 41 deelnemers, and was last updated by niels-nijsten 15 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 469)
  • Gebruiker
  • #503075

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Had iemand niet een compleet blok mee :D!

    Ziet er wel super gezellig uit!

    #503076

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    jawel vespa avanti had er eentje bij

    #503077

    niels-nijsten
    Bijdrager
    Berichten: 262

    maar die wouw hem absoluut niet uitlenen:P
    en volgens mij was sjaak trekhaak nog de snelste! met zun geplakte uitlaat:P
    was vet ruig maar ik ben dik verbrand:P dat hadde jullie gisteren wel gezien:P

    toen ik thuiskwam ben ik er trouwens achtergekomen dat mun cillinder tussen de kop door lekt en veel hoor:P
    straks ff maken mayb kom ik dan wel met 20 de berg op:P

    #503078

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik ben jaloers als ik jullie foto’s zie, is wel even een betere opkomst dan bij de N-H toer…

    (en dat terwijl 80% van de brommers in Alkmaar eo. vespa ciaotjes zijn)

    #503079

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Ja het was zker een geslaagde dag, mijn blokje heeft me in ieder geval op het drielanden gebracht. en onder van die berg.
    Daarna heb IK de hele 2 uur en een kwartier achter de pk50 gehangen.

    Avanti : Bedankt voor de spie, maar aan je blokje had ik meer gehad hhah

    Fotos volgen!!

    #503081

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    Ziet er erg leuk uit allemaal:) wie was er allemaal mee?

    vind het nog altijd jammer dat k nie mee kon:(

    #503082

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik had inderdaad een blokje bij me;) (als enige)
    Wij met z’n 4en (Richard, Danny, Jordy, en ik) hadden heel veel spul mee, echt veruit het meeste, de anderen hadden een snaar en een bougie ofzo mee en dat was het wel:con
    Voor mij kwam het over dat iedereen het een beetje belachelijk veel vondt wat wij bij ons hadden:con
    Omdat mijn blok min of meer ”gejat” werdt toen ik boven op de toren van het 3-landenpunt stond, en omdat ik vindt dat iedereen eigenlijk zelf wat meer mee had kunnen nemen heb ik m’n blok niet uitgeleend:!
    Daarbij komt ook nog dat wij zelf ook nog royaal 80km naar huis moesten rijden, het zou erg zuur zijn geweest als ik m’n blokje uitleen om vervolgens zelf met panne te komen staan:lol
    Als jullie zelf ook wat meer onderdelen mee hadden meegenomen, niet alleen van ons spul waren uit gegaan, en gewacht hadden totdat ik bij m’n brommer verscheen en gewoon hadden gevraagt om m’n blok dan had ik m’n blokje mischien wel uit geleend.
    Oja, jullie hadden al kunnen weten dat ik geen blokjes ging uit lenen, lees het citaat van de onderste post van een paar dagen terug maar eens;)

    Maargoed, ga er dus nooit van uit dat je brommer zo’n tocht makkelijk haalt zonder problemen, neem volgende keer zelf wat meer onderdelen mee, en VRAAG andermans spullen ipv het zo uit onze tassen te graaien met de bedoeling om een briefje achter te laten:!

    Ik schrok me kapot toen ik vanaf de toren zag dat een paar mensen in onze tassen zaten te graaien, dat jullie het waren konden we niet zien van zo’n afstand en daar ga je ook niet vanuit als jullie een half uur eerder vertrokken zijn:con

    VespaAvanti :
    Ik prop die gewoon in m’n fietstas, zoveel plaats neemt dat niet in beslag:thumb
    Toen ik op vakantie ben geweest met de Vespa hadden we zelfs 3 reserveblokjes bij ons:lol
    Het is wel verstandig om wat spul mee te nemen, je baalt verschrikkelijk als je niet door kan vanwege iets kleins.
    Ik wil wel vast zeggen dat ik geen blokjes uit ga lenen, neem zelf dus genoeg spul mee:!Cp’s en een paar pakkingen enz neem ik wel mee, dan kunnen we in 99% van de gevallen iemands blokje gewoon fixen:thumb

    Bo3T, prima, ik hoop echt dat jullie mee kunnen, hoe meer hoe beter he:thumb

    #503083

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Nog ff wat fotos !!

    #503084

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ze doen het (nog) niet;)

    #503085

    mefke84
    Bijdrager
    Berichten: 70

    ja ik had ook geen gereedschap bij me, alleen een steek 8 en een cdi, dus wat moest ik dan voor gereedschap meenemen, welke tool helpt tegen berge en warmlopers, de eenigste dat ik weet is een pauze inlasse, maar verder zijn we ook zonder problemen thuis gekomen, naja thuis tot aan maastricht toen heb ik de taxi maar gebeld voor ons te komen ophalen, mien arme vot:P haha, weet iemand al of de duiters al zijn aangekomen???? ik post zo de foto’s en een paar filmkes

    #503086

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ik vraag me af hoe rijd dat nu met fietstassen ?

    #503087

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Mefke wrom had je de taxi gebeld ??
    Wat ben je nou voor eeen haha, je had gewoon te veel gras gerookt haha 😛

    Ja ik had eigenlijk iets meer gereedschap mee moeten nemen. verneem ik achteraf.

    maar de groep van avanti had ook vario he.

    #503088

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Opzich rijdt dat helemaal niet verkeert met fietstassen Hans:thumb
    Dat de fietstassen er aan hangen merk je op een gegevens moment niet meer, daar kom je achter als je een drempel iets te hard neemt:lol

    Op de terugweg zijn wij met z’n 4en volleplank terug gekacheld (55/60), we reden gemiddeld maar zo’n 40 km/h op de Tour als ik m’n teller moet geloven, ff doortrekken was dus wel fijn 8)
    Wij hadden inderdaad allemaal vario met malossi multivar Roger, Niels reedt met pouli en die bolde ook nog zo de berg op hoor dus poulie kan het opzich wel hebben.

    De volgende keer is het inderdaad verstandig om wat meer gereedschap en onderdelen mee te nemen;)
    Mischien is het dat ook verstandig om met een 95 poulie of vario te gaan rijden, is wel zo fijn met die heuvels:thumb

    Edit: Mooie foto’s trouwens!

    #503089

    mefke84
    Bijdrager
    Berichten: 70

    haha ja met de taxi bedoel ik me pa, haha had het niet meer in me om naar huis te rijde, nee nee die gras werkt het niet tegen, ik had een lang weekend achter de rug, de hele week gewerkt weinig slaap enzo, dus ja daarom maar me pa met de kar laten komen, de volgende x moeten we er niet 1 dag van maken maar 2 dan hebbe we ook alle tijd van de wereld, en dan kunne onze Monsters ff ruste:P ps hoe zet ik de foto’s online

    #503090

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Mooi man,

    weet je wat best wel opvallend is, het lijkt dat iedereen wel een brom heeft (geel kenteken).
    volgens mij hebben de limburgers dat bijna allemaal ;D

    In het noorden en westen rijden volgens mij de meeste snorries.

    krijg helemaal zin in de ZZT als ik dit zie

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 469)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.