leovinci krul demper

Home Forums Techniek Problemen oplossen leovinci krul demper

This topic contains 8 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 6 years, 1 month geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #732592

    buckser
    Topic starter
    Berichten: 23

    ik heb sinds een paar dagen leovinci krul met ronde demper
    deze wil ik van nieuw demper matriaal voorzien maar hoe krijg ik hem uit elkaar
    ze zeggen als je 3 moertjes van de voorkant er af schroeft dan moet de ring er af kunnen maar dat lukt niet echt
    wie weet hoe het wel gaat moet

    gr

    #732608

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Je hebt dus geen demper met popnagels er in? Als het alleen van de uitlaat het stuk is met 3 gaten, dan zou je hem los moeten kunnen trekken.

    Kan je eens een foto posten?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #732705

    buckser
    Topic starter
    Berichten: 23

    nee het is de demper zelf hij heeft wel popnagels gaat om de ring die er op zit op de foto waar de boutjes op uit steken

    #733354

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    <u>Popnagels uitboren en dan kan je hem uit elkaar pakken.  Je moet dan wel weer nieuwe popnagels erin maken</u>

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #733570

    buckser
    Topic starter
    Berichten: 23

    Ok bedankt

    #733994

    Cempetho
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Weet iemand hoe het stroomdraadje aan het claxonknop  van een verpa ciao gemonteerd moet worden en waar dat koperen plaatje moet zitten

    Groet

    #734008

    Cempetho
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Ik krijg met geen mogelijkheid de crank van de trapas af de trekker gaat gewoon bijna Door de draad van de crank heeft iemand een tip Hoe het wel gaat ?

    Groet

    #735084

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    “Topic hijacking alert!”

    Een foto van je eigen demper is alsnog wel handig. Er zijn namelijk verschillende dempers van Leovinci. Zo zijn er ook waar geen demperwol inzit en zijn er ook waar geen popnagel wordt gebruikt.

    #735271

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    @ Cempetho, welkom op dit forum!

    Je kan voor je vragen een nieuw topic aanmaken, dan kunnen we daar uitgebreid op je uitdagingen ingaan :thumb

    Dan kunnen we het hier over bucksers demper hebben en houden we de discussies overzichtelijk

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.