Leovici sp ciao versie passend maken op een citta

Home Forums Techniek Problemen oplossen Leovici sp ciao versie passend maken op een citta

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Jelle 3 years, 9 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker

EJ
    Topic starter

Zoals de topictitel al doet vermoeden, hoe kan ik een leovinci sp ciao versie passend maken op een citta? Zonder dat deze tegen de achterband aanloopt en ik het kickmechanisme gewoon kan gebruiken.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

speedbuxy
    Bijdrager

Een Ciao sp versie past prima op een Citta. Echter door de dikke moer die op de achterbevestiging zit word het met de band krap aan.
    Het best is deze moer eraf te slijpen/flexen en dan een plattere moer te gebruiken.
    Rijd zelf al jaren op deze manier met een sp op m,n Citta.

EJ
    Topic starter

Ahh oke, dan zullen we dat eens proberen. Dank voor de tip 🙂

Jelle
    Moderator

Ik heb nu het zelfde probleem, maar dat komt door de noppenband op mijn citta…

Daardoor is er ook geen ruime meer voor een platte moer.
    Zit er aan te denken om de uitlaat aan de andere kant van brug te monteren (kap zijde), dat is ook nog een optie namelijk.

speedbuxy
    Bijdrager

In jou geval zou ik gewoon een jmpb brug kopen Jelle.
    Dan kan je de uitlaat easy aan de buitenzijde monteren en doordat de brug zwaarder is vond ik de rij eigenschappen/wegligging er ook sterk op vooruit gaan.
    Sterker nog met een originele brug reed het zo matig dat ik dan niet eens Citta meer had gereden.

gilera-citta.com
    Bijdrager

In jou geval zou ik gewoon een jmpb brug kopen Jelle. Dan kan je de uitlaat easy aan de buitenzijde monteren en doordat de brug zwaarder is vond ik de rij eigenschappen/wegligging er ook sterk op vooruit gaan. Sterker nog met een originele brug reed het zo matig dat ik dan niet eens Citta meer had gereden.

€ 60,00
    Nieuwe verstevigde achterbrug voor een gilera citta 4mm dik
    https://link.marktplaats.nl/m1270018029

Unleash My Gilera Citta | Black Edtion

Jelle
    Moderator

Ga ik ook kopen maar moet natuurlijk weer de 95 euro variant hebben

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.