leon ciao’s perso

Home Forums Perso’s Projecten leon ciao’s perso

This topic contains 436 reacties, has 83 deelnemers, and was last updated by hansieb 13 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 437)
  • Gebruiker
  • #433030

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    ja die van jou deed het goed op mijn setup dus, maar hoop dat hij hem snel voor me wil lassen dat ik met deze kan gaan rijden.
    heb hem ernaast gehouden, en moet zeggen vond het toch wel aardig uit zien. De zwarte lak past ook goed bij de rest van de vespa si πŸ˜€

    #433154

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    Gisteren weer een nieuwe uitlaat erbij gehaald, de simonini racing van Hellraiser.
    Hij loopt erg fijn, trekt kei goed en de top zal een kleine 65 zijn! Wat niet slecht is voor een 50cc’tje op onbewerkt carter.
    Hij maakt wel echt veel kabaal :lol zoals de meeste simo racing’s, maar daar houd ik wel van :p
    Ook staat de racing wel mooi op mijn si, vind ik.
    Foto’s
    gisteravond [donker]



    foto’s die ik vandaag gemaakt heb, voor dat ik een mooi stuk gereden had πŸ™‚




    ja ik weet, er zit een deukje in en hij heeft wat roest, maar ja. De prestaties zijn gewoon echt goed en dat vind ik uiteraard het belangrijkste.
    Reacties zijn welkom :thumb

    #433157

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    bij mij reed een racing gewoon echt kut op 50cc…

    mja voorderest een tof uitlaatje.

    Zet jij btw altijd je uitlaten vast met een vleugelmoer?:P

    #433158

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    heb je hem op poeli of op vario gehad? ik vind hem wel goed rijden.
    die vleugelmoer heb ik erop, omdat ik geen andere moer had die paste

    #433169

    Lowie
    Bijdrager
    Berichten: 493

    kvind die proline beter staan

    #433178

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    Ik vind ze allebei wel leuk staan, handmade staat hem ook wel vet. [zou er een uitlaat zijn die hem niet goed staat?:lol]
    Als mijn handmade klaar is wordt die samen met de simo racing gezandstraald πŸ˜€

    #433368

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    de si loopt kei goed, start na 1 of 2 keer kicken al, gewoon heel betrouwbaar dus :thumb
    Heb eigenlijk niks meer om te veranderen, dus ga nu misschien op zoek naar een 70cc’tje. En ben ook al een beetje rond aan het kijken voor een nieuw ciao’tje πŸ˜€
    vandaag foto’s gemaakt, want de andere foto’s hebben voor-achtertuin/oprit achtergrond, dus maar even foto’s geschoten op de brug van Maasbracht naar Wessem.

    [deze is met flitser, vind wel mooi zo met effecten, daarachter zie je Wessem]





    [hier op de achtergrond zie je ‘het grote boten/palet bedrijfsterrein[?] van Maasbracht]

    #433369

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    waar komt die racing van af? lijkt mijn oude=)=)

    #433370

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    VoNcKjE :
    waar komt die racing van af? lijkt mijn oude=)=)

    vonckje dat is jouwn oude ook πŸ˜›

    #433371

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    nog steets met uber gtote deuk erin?:P maja zo kreeg k die 4 jaar gelde ofzo was rede om ciao te kopen haha=)

    #433372

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    ja hij is er zeker een keertje onderuitgevallen, heeft een lekkere deuk πŸ˜‰ maar hij presteert gewoon goed op mijn 50cc, op een 43mm cilinder zul je die deuk wel merken, als je hem test en daarna een racing zonder deuk eronder legt…

    #433374

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    haha nee valt reuze mee:?
    khad een 70cc polini w poort op speed enso met sp liep die 90 en met racing 87 en trok met racing wel veel harder dat was ook de rede dat ik nooit een nieuwe gekocht had =)

    #433679

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    afgelopen tijd niets eigenlijk niets meer aan mijn brommer gedaan. Ik rijd ook zonder de kappen, ik vind hem zonder kappen mooier, alleen met regen zet ik de zijkappen erop πŸ˜‰
    Maargoed, gisteren rond gereden en foto’s gemaakt samen met een oud klasgenoot van me. Hij heeft een zwarte nieuwste model ciao met vijf spaaks. Helemaal orgineel, we hebben er een leo krul van mij onder willen hangen maar dat gaat niet met de bokstandaard.
    De foto’s
    In Thorn aan het water


    jaja, tom’s ciao heeft een dikke vette toeter.

    Tom wou graag op de foto op de si :lol

    elders op zomer-meeting plaats Thorn, met tom

    met mij



    Tom nog eens op de si πŸ™‚

    #433724

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    nadat ik mijn wit-blauwe ciao verkocht had, vorig jaar oktober heb ik geen ciao meer gehad. Tot gisteren dan πŸ˜€

    Ik heb geen foto’s meer vam het geheel want we zijn meteen beginnen met demonteren en over te zetten op het grijze nieuw model cross frame van polini ciao.
    Daar hebben we gisteren en vandaag al beetje mee rondgeracht :lol
    Wat ik met dit frame ga doe weet ik nog niet, misschien dat ik een beetje ga kijken voor een blokje, zodat we met twee vespa’s tegelijk kunnen gaan crossen πŸ™‚
    De ciao die ik gisteren erbij gehaald heb was van de vader van een kameraad van me. De brommer is van 1980, maar is sinds 1991 niet meer verzekerd geweest en heeft dus ook geen kenteken.

    Hij heeft een michellin achterband maar die is jammergenoeg lek.
    Het leuke aan deze brommer is dat alles nog helemaal orgineel is, ook alle boutjes die erop zitten enzo. Motorisch was die ook nooit opgevoerd geweest, er heeft alleen een keertje een leo krul van mij onder gelegen.
    Zelfs het bakje dat onder de bagagedrager zat voor bougie etc. in te doen, kreeg ik erbij. De trappers ook.
    Aangezien ik me beetje verveelde [heb ik allang niet meer gehad] heb ik maar wat foto’s van het gedemonteerde frame gemaakt. [tankdop is van de nieuw model ciao, want deze trekt vacuum, daarom heeft de crosser de dop van deze]







    En hier een foto van de cros ciao πŸ˜› [met du blok van oude 1980 ciao]

    Binnekort vast wel weer een update!

    #433763

    leon ciao
    Topic starter
    Berichten: 1162

    Leuke update, poliniciao en ik hebben vandaag mijn ciao wee opgebouwd πŸ˜€
    hij bevalt me prima, mooi oldschool en hij rijd heerlijk. Voorlicht doet het ook nog.
    Vanmiddag heb ik mijn simonini proline met Robbyboy geruild voor zijn proma cc met polymer demper.
    Genoeg gelult, foto’s willen jullie natuurlijk zien :pimp





    er zit nu een witte achtervelg van de vespa si in, omdat die van de ciao lekis.

    Misschien dat ik hem eens een keer ga laten schouwen, want hij is wel goedkoop in verzekring aangezien het een oldtimer is. Iemand enig idee wat schouwen bij de rdw kost? En kentekenplaat maken?
    Dacht zelf aan een euro of 130 [bijelkaar]

    Reacties zijn altijd welkom :thumb

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 437)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.