This topic contains 908 reacties, has 74 deelnemers, and was last updated by hansieb 15 years, 9 months geleden.
-
Gebruiker
-
28 juni 2007 om 22:10 #448575
Spullen zijn binnen! Helemaal in me nopjes 😀 Ben morgen vrij dus alles gaat erop! 😀
Foto’s 😀
Alles van JMPB
Band, Red Filter & Lamp
Standaard en ander klein grut
Blokje
Nog een keer blokje
Inlaat blokje
Blokje met carb
Nu had ik een vraagje over de inlaat. Deze is geveilt, maar een stuk van de inlaat mond is ook mee geveild is dit een probleem?
En moet ik mijn carb die klem zegmaar dichtdraaien zodat me carb vast zit, want nu zit hij super los.
28 juni 2007 om 22:15 #448576ja je moet hem vast draaien anders krijgt die valse lucht;)
en die inlaat weet ik niet het lijkt me niet zo;)
28 juni 2007 om 22:20 #448577ja okey, me hele carb gaat wel over de mond dus inprincipe is het niet zo erg denk van me inlaat. er is nog zeker 1cm waar de carb helemaal overheen gaat dus het word helemaal afgesloten. Maare ik moet niet te strak aandraaien zeker? want anders veneukt ik denk ik me inlaat
28 juni 2007 om 22:23 #448578neehoor, draai maar goed strak aan;)
28 juni 2007 om 22:23 #448579woooooow, je hebt een ernstig begrenste inlaat!! die kun je makkelijk veel verder uitboren, tot het een mooi rond gaatje word. of anders de vijl er in. Het stukje wat gebroken is is geen probleem zolang alles blijft zitten en niet lekt, maar als ik jou was zou ik er nog even goed voor gaan zitten want je inlaat is nu 10mm ofzo 😀
Het gevaarlijke is dat je niet je boor er midden in kan zetten want dan boor je de ene helft weg. je moet hem wat naar de kant drukken met veel staal. dit moet langzaam en met beleid geboort/ geveilt worden. Anders heeft die carb ook geen zin haha 🙂28 juni 2007 om 22:42 #448583
Anoniembeste kapot,
ik ben de verkoper van dit blokje,
en de inlaat is 13mm
het afgeknapte stukje is mij niet opgevallen.
heb zelf het blokje laten “tunen”28 juni 2007 om 22:43 #448584kapot :
woooooow, je hebt een ernstig begrenste inlaat!! die kun je makkelijk veel verder uitboren, tot het een mooi rond gaatje word. of anders de vijl er in. Het stukje wat gebroken is is geen probleem zolang alles blijft zitten en niet lekt, maar als ik jou was zou ik er nog even goed voor gaan zitten want je inlaat is nu 10mm ofzo 😀
Het gevaarlijke is dat je niet je boor er midden in kan zetten want dan boor je de ene helft weg. je moet hem wat naar de kant drukken met veel staal. dit moet langzaam en met beleid geboort/ geveilt worden. Anders heeft die carb ook geen zin haha 🙂Door de hoek van de foto lijkt het alsof hij niet is uitgeveild, maar dat is hij wel 🙂 en het is niet gebroken, maar zo geveild 😛
28 juni 2007 om 22:44 #448585Steven_Stepje :
beste kapot,
ik ben de verkoper van dit blokje,
en de inlaat is 13mm
het afgeknapte stukje is mij niet opgevallen.
heb zelf het blokje laten “tunen”Steven het stukje dat afgebroken is dermate klein dat het niet uitmaakt 🙂 het is maar 3 mm ofzo dus daar hebk geen last van. Ik ga morgen kijken hoe alles werkt en dan horen jullie meer ervan 😀
29 juni 2007 om 20:11 #448608Het blokje zit eronder maar werkt nog niet, moet alles nog even goed nakijken, want volgen smijn zit het niet helemaal goed, maargoed morgen naar efteling dus het word dan misschien zondag dat ik er weer mee aan de slag kan, als me oom niet op visite komt 😮
7 juli 2007 om 22:50 #448801Update: De krukas van het blokje bleek zo rot als maar zijn kon, schroefdraad helemaal naar de vaantjes waardoor ik me koppeling niet kon monteren. Naja dan maar weer doorverkopen en dan zie ik wel weer, wel moet ik nu ffkes nieuwe zuigerveren kopen en nieuwe kop en voetpakking want die zijn nu kapot van me eigen blokkie, maarja.
Ik heb me tijd toch niet verspild vandaag, heb het een en ander gedaan aan me citta, zo heb ik me blokkie een bietje schoongemaakt, heb ik me achterlicht inbouw ECHT ingebouwd, dus zonder dat stomme zwarte ding waardoor hij helemaal lijp eruit gaat hangen enzo, maar gewoon men achterlicht glas derop geknalt en die houder ingebouwd zegmaar. ook al aangesloten.
heb ook gelijk me spatbord ingekort, zat onderaan een hele scheur in dus heb hem ingekort en me kenteken naar boven verplaats. ziet er allemaal wel leuk uit, nu ff wachten tot ik een koper heb voor het blok zodat ik geld heb om zuigerveren etc te kopen, maar misschien koop ik gelijk een nieuwe cilindertje!8 juli 2007 om 01:39 #448802Wat een slecht uitgevoerd vijlwerk. Dat had de verkoper er wel bij mogen zeggen. Als ik dat blok zo kreeg, mocht ie weer retour. Je zult van de missende hoekjes geen last hebben als je carburateur goed vast wil, maar ideaal is het niet.
Ik hoop dat je niet teveel hebt betaald, gezien de inlaat en slechte krukas.I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 juli 2007 om 07:01 #448803Steven_Stepje :
beste kapot,
ik ben de verkoper van dit blokje,
en de inlaat is 13mm
het afgeknapte stukje is mij niet opgevallen.
heb zelf het blokje laten “tunen”Dit, 13mm:???? In de hoogte wel ja, maar in de breedte is het niets.
Ik zou trouwens nooit meer bij die gast die dit heeft “getuned” iets laten tunen, wat een vresenlijk beunwerk heeft die geleverd zeg:no
Je kunt er alsnog wel leuk mee rijden, veel beter dan met een standaard carter, maar je gaat zeker niet heel de doorlaat van de 13.13 gebruiken:(
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno8 juli 2007 om 10:07 #448804Mja ik had geen verstand van het geheel maar heb toch wel 52.50 incl betaald en die gast die neemt hem niet meer terug :/ Hoop echt dat ik dat geld nog terug kan krijgen want ik baal hier als een stekker van. Voel me werkelijk waar gewoon opgelicht.
8 juli 2007 om 16:30 #448805
Anoniemhe lemon.
je weet hoe ik er tegenover sta.
als ik had geweten dat dit zo erg as, had ik hem je niet verkocht!
ik baal er zelf ook ontzettend van.
en ben ook idd niet meer van plan om bij deze jongen nogmaals te tunen!8 juli 2007 om 18:57 #448808ja maar ik wil wel me geld terug als je da begrijpt, desnoods leg via die andere gozer, maar ik heb hier echt geen drol aan en 52.50 is niet niets!
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.