LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

This topic contains 908 reacties, has 74 deelnemers, and was last updated by hansieb 15 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
  • #450097

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    jammer dan, ik heb leertouwer een email gestuurd en daar krijg ik geen antwoord op, ze waren deze week weer vrij, en ik had ze al een keer gemailed en toen moest ik 20 Euro voor 1 stepje met de crankspie betalen, ik moet het namelijk toch laten verzenden, nou dan doe ik over die 5 euro ook niet moeilijk. Ik weet da in godsnaam niet hoe jij dat voor mekaar krijgt, maar al zou ik 2 steps bij leertouwer kopen was ik nog is 12,50 kwijt! per step moest ik dus 12,50 betalen dan zit je met 2 steps al aan 25 euro….

    #450111

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Hier hΓ© Hanske-30€ voor 2 nieuwe kicktrappers.Dus eigenlijk maak ik nog verlies,want de mijne is nieuw namelijk.Maar dat zal LEMON volgende week zelf wel zien.

    #450115

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    en barry het maakt me niet uit dat het wat duurder is via jou, jij bent er weer vanaf en je hebt weer 12 euro te besteden πŸ˜›

    #450116

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Tja,en 3€ verlies.Had er een sproeier van kunnen kopen.:)
    Maar voor jonge mensen heb ik dat gerust over.Heb alles wat ik wilde al gehad,daarmee doe ik eens iets voor mensen die respect tonen.Heb zopas een complete vario verkocht voor 20€ dus……….

    #450117

    Bo3T
    Bijdrager
    Berichten: 596

    hmm zal ook eens liefdesbrieven naar jou toe sturen enzo :lol. mischien dat je dan ook voor mij doet 20 euro^^

    agja is wel netjes dat je het zo doet ;).

    #450118

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    tja, en geld maakt niet gelukkig zeg ik altijd, maar gelukkig is er geld!

    #450121

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Nog maar 5 dingen staan in bestelling op easyparts! Wel nogsteeds de kickstart veer & de pet, 2 binnenpoot veren en het tnt armbandje, maar ja 17 augustus besteld, paar dagen later stond hij op de site, toen stonden er nog dik 10 in bestelling!

    #450198

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Okey, wat minder nieuws.

    Vandaag in de pauze stonden we wat bij de brommers te lullen, en naast mijn brommer stond een fiets (linker kant) die viel om een of andere reden om, waardoor hij dus tegen mijn brommer aan knalde die BIJNA viel, gelukkig hield iemand hem tegen… Het is trouwens niet toegestaan dat die fiets daar stond maar dat ter zijde, even later kijk ik nog ff naar me brommer zie ik bij me zadel dat er 2 scheuren in zitten door die klote fiets! Dus ik gelijk naar de concierge gegaan, die zou het regelen en dan krijg ik het zadel vergoed πŸ˜€ dus dan kan ik binnenkort gewoon een gloedje nieuwe bananenzadel kopen πŸ˜€

    #450199

    Rebel

    gadverdamme kerel haal je dan een ciao zadel

    bananen zadels zien nergens goed op uit

    though wel klote van je zadeltje

    #450200

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Kheb nog een 1 persoons zadel liggen, maar ik vind een bananenzadeltje toch mooi staan op een citta hoor, vooral alstie beetje is opgehoogd, maarja binnenkort doe ik er weer een tijdje normaal zadel op misschien.

    #450263

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Barry’s kickpedaaltje is binnen! Ziet er vet mooi uit barry THANKS!

    Ik krijg vandaag een deel van mijn bestelling van easy parts binnen, maar helaas πŸ™ geen kickstartveer, die staat in backorder, dus ik ga opzoek naar en 2de hands kickstart veer…

    lol, net nu ik dit zit te typen gaat de bel, en tadaa easyparts bestelling πŸ˜›

    maar goed ik moet dus ff gaan kijken voor een 2de hands kickstart veer, hoop hem op de kop te kunnen tikken!

    #450274

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Woohoo ik kan mijn complete citta laten zandstralen en poedercoaten voor 150 euro, en dan is de groene poedercoat die ik wil ook nog is metallic! Zieke shizzle!!! πŸ˜› Het is niet door particulier gedaan maar door profi’s!

    #450284

    N!CKs

    zeer vet, zeer goedkoop=)
    en dat ook nog door profi’s.
    zal zkkr vet komen staan, ook dat metallic

    #450285

    LeMoN
    Topic starter
    Berichten: 1849

    Thanks πŸ˜€ Ja ik ga binnenkort een keer langs bij dat bedrijf ofzo om gewoon even alles kort te sluiten wat ik almaal moet doen enzo πŸ™‚

    #450307

    Green Machine
    Bijdrager
    Berichten: 436

    klink ckr goed:thumb
    al een idee waneer???

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 909)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.