This topic contains 316 reacties, has 73 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 8 years geleden.
-
Gebruiker
-
29 juli 2013 om 22:40 #282784
Das zeker een vooruit gang
Maar vond de oude pijp nog wel steeds mooier staan want die liep wat in een rechtere lijn langs de brom.
(hint hint om dit misschien ook nog eens aan te passen;) want aan je las netheid hoeft het niet te liggen)19 oktober 2013 om 18:45 #279252Het is even rustig geweest rondom mijn projekt, maar ben achter de schermen gewoon bezig gebleven.
Ik ben nu bezig om er een ander spruitstuk en een andere carburateur(24mm keihin)op te maken.
Ik ben begonnen met een spruitstuk te maken waar een fatsoenlijk membraan in kan,maar aangezien ik heel weinig ruimte heb tussen mijn achterwiel en mijn spruitstuk was dit nog niet zo makkelijk.
Dit is het resultaat.
Ook heb ik zelf een bocht moetn maken.
En zo het complete plaatje
Ook heb ik mijn spatbord aan moeten passen.
Alleen past nu mijn originele luchtfilter niet meer.
Dus heb ik een 3D tekening gemaakt van een nieuw luchtfilter.En vandaag heb ik het nieuwe filter gefreesd en gemonteerd.
Daar ben ik dus een tijdje mee bezig geweest.
foto’s van het complete filter volgen nog.19 oktober 2013 om 19:01 #279682Sjemig jaloers op de mogelijkheden die je daar hebt in je werkplaats apparatuur en skills kan er niks anders op zeggen ;)!
19 oktober 2013 om 19:32 #279677wat een vakwerk, klasse!
een originele keihin? hij ziet er nog als nieuw uit dat ik haast denk dat het een imi is.19 oktober 2013 om 19:56 #279668Dank je
Ja is ook een imitatie.
Origineel is veel te duur voor mijn probeersel.:D
Omdat mijn membraan nu verder van de cilinder zit heb ik minder carterdruk, dus is even afwachten wat het gaat doen.19 oktober 2013 om 20:02 #279669dacht al, origineel is wel erg prijzig inderdaad.
maar een probeersel zal ik het niet noemen, dit ziet er gewoon heel goed uit .
je spruitstuk is ook wat langer, je gasreactie zul je ook wel wat op inleveren denk ik. maar dat hoef ik jouw niet te vertellen.19 oktober 2013 om 20:12 #282627Ziet er echt zeer netjes uit! ๐ฎ
19 oktober 2013 om 21:08 #279382heel mooi gemaakt, vooral dat membraanhuis
alleen heel erg zonde van de lak dat je in het spatbord hebt lopen zagen ๐20 oktober 2013 om 13:39 #282669Das weer een stukje vakman schap
En denk dat je er zeker winst uit gaat halen ondanks dat de carter druk wat verlaagd word.21 oktober 2013 om 06:09 #282860Damn ๐ฎ Weer een mooie stukje customwerk dat er als origineel uit ziet ๐
20 mei 2014 om 16:25 #283140Nou, jij hebt wel draai frees en laskunsten! En dat luchtfilter, is dat dan gefreesd uit plastic?
Vet ding!Gr hugo
20 mei 2014 om 20:14 #283141@ hotrod ciao
Dank je
En het luchtfilter is idd uit HDPE kunststof gefreesd.mvg leon
4 april 2016 om 19:13 #283364Toevallig kwam ik in het vespa-circuit deze ciao kortgeleden tegen. De huidige eigenaar is er blij mee en hij staat netjes in de woonkamer geparkeerd:D
5 april 2016 om 11:42 #283594Vincent :
De huidige eigenaar is er blij mee en hij staat netjes in de woonkamer geparkeerd:DMoet ik daaruit op maken dat jij de nieuwe eigenaar bent?
5 april 2016 om 14:59 #283365speedbuxy :
Vincent :
De huidige eigenaar is er blij mee en hij staat netjes in de woonkamer geparkeerd:DMoet ik daaruit op maken dat jij de nieuwe eigenaar bent?
Neej dat ben ik niet, was bij iemand voor de aanschaf van een aantal super bravo’s en andere gerelateerde onderdelen en toen stond hij in de woonkamer. Het motorblok was al weer verder gemodificeerd om er nog meer power uit te krijgen.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.