knetteren en inhouden

Home Forums Techniek Problemen oplossen knetteren en inhouden

This topic contains 17 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by william 16 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
  • #209306

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    hoi hoi ik was vandaag aan het rijden en ineens begint hij te ketteren en schokkend in te houden dit was eerst op zen top maar nu wil hij het ook wel rond de 50 doen.men brommer loopt ong 60 maar ik weet niet wat het is.

    greats william

    #218244

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    zou het mijn bougie zijn.dat hij daarom zun keihardknetteren geluid maakt op zen top?????????????

    #218245

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    miss je sproeier verstopt of je carb vies.. maak die maar eens schoon!!

    #218246

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    het is namelijkk echt een knetter.
    en hij begint dan ook schokkend in te houden.hoezo zou dat iets met de carb te maken hebben men bougie is gwn koffiebruin.

    #218247

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    en ik heb verder niet aan men cp’s gezeten kennen ze dan verkeerd gaan staan.???????

    #218248

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    check je zuiger eens, ik heb dat ook eens gehad en toen was mijn zuiger helemaal verrot en toen ik die had vervangen was het perfect

    #218249

    simonferrari
    Bijdrager
    Berichten: 454

    als hij met schokken inhoud, kan het wel aan je sproeier liggen, misschien is hij verstopt of de carburateur.

    maak alles maar even schoon. want ik had ook een tijd terug een verstopte kraan, dmv zandstrale:lol
    en toen ik ff reed begon hij ook te schokken. De ene keer krijgt hij benzine en dan weer ff niet, dat zorgt voor het schokkend effect, in iedergeval bij mij wel.;)

    #218250

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    hij doet het alleen op sen top en het begon ineen keer. ik zal men carb schoon maken maar wat is dat gekentter dan.?????

    #218251

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Is de pijp niet losgeraakt van de cillinder?

    #218252

    tjopper
    Bijdrager
    Berichten: 5

    Ook gehad. Mijn probleem was een te kleine sproeier en een verstopte benzinetank, waardoor die niet genoeg benzine aan kan zuigen.

    #218253

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    men bougie is koffiebruin.men leokrul kwam nooit al helemaal tot het eind van de flens er zit 1 of 2 milimeter tussen het eind van de flens en de uitlaat. ik zit nu op school maar toen ik net naar schoool reed was het vlak voor school dat hij er ineens mee ophield echt helamaal nix meer.het ging gwn bwooaab en het was einde verhaal.wat is dat dan?????

    greets william.

    #218254

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    controlleer inderdaad nog je zuiger even (als je dat nog niet had gedaan)
    ook al ben je niet aan je contactpunten gekomen kan het daar wel aan liggen..
    deze slijten ook, of raken los door de vibratie van het blok waardoor de punten dichter op elkaar komen te staan..

    heb ooit mn contactpunten MINIMAAL 1 keer in de 2 weken kunnen vervangen (wat het probleem was ben ik nooit achter gekomen), totdat ik van de immitatierommel afstapte en orginele piaggo contactpunten begon te gebruiken

    #218255

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    nou ik ben nu thuis heb daar nog ff geprobeerd om hem te starten en in eens keer na 2 keer de straat door te hebben gerend deed hij het. ik had vorige week ook al dat hij helemaal niets meer deed toen ik hem wilde starten. en in eens leipe hij stationair gaf je dan gas viel hij uit en kreeg je hem niet meer aan de gang. na heel lang lopen deed hij het weer leit je hem ff lopen kon je steeds een beetje meer gas geven en deed hij het gwn. jah en van de week begon hij ineenkeer te knetteren. maar als ik men zuiger bekijk waar moet ik dan op letten?????
    greets william

    #218256

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    kijk of je zuigerveren goed zijn of er geen krassen in de zuiger zitten en of er geen aanslag op je zuiger zit en dan bedoel ik zwarte aanslag. en je cilindertje eens schoonmaken van binnen kan ook wonderen verrichten 😀 ben ik pas achter gekomen.
    die van mij zat helemaal verstopt. een maal schoongemaakt trok die als een hengst of hoe je dat ook zegt in ieder geval hij trok beter en stotterde minder:D

    #218257

    william
    Topic starter
    Berichten: 237

    maar zou dat het gekentter veroorzaken???????????

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.