Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
12 augustus 2006 om 18:40 #135429
weet iemand waar ik elec. ontsteking kan kopen?
12 augustus 2006 om 18:42 #135430zover ik weet alleen bij je brommerboer NIEUW te kopen, ik zou ggewoon 2ehands eentje zoeken.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 augustus 2006 om 18:45 #135431🙁 dam
12 augustus 2006 om 18:46 #135432in belgië hebben wij geen brommerboeren oor:s allee tog niet waar ik woon ik woon bijna tegen de grens van frankrijk en daar zijn het altijd boosters en scooters:no zo stom ee:(
12 augustus 2006 om 19:25 #135433Op 2ehands.be kan je het misschien vinden, of marktplaats.be.
12 augustus 2006 om 21:43 #135434
.-{2F4OV}-.12 augustus 2006 om 21:49 #135436Bij polini 42mm W-poorter heb je dat ook, daar gaat het tot D, maar ik geloof dat een A niet in een B past ofzo. Mischien iets met overmaat te maken?
Ben zelf ook wel benieuwd wat het is:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 augustus 2006 om 21:58 #135437ArvidW :
Bij polini 42mm W-poorter heb je dat ook, daar gaat het tot D, maar ik geloof dat een A niet in een B past ofzo. Mischien iets met overmaat te maken?Ben zelf ook wel benieuwd wat het is:)
het heeft iets met de maat te maken..op het werk moest ik voor een sparta-met een “d” zuiger bestellen :)maar dat die zuigers dan tot H gaan lijkt me heel erg overmaats:?
14 augustus 2006 om 17:27 #135483ff vraagje …als ik mijn vliegwiel draai draait de krukas (en zuiger) gwoon mee … dus is de spie niet gebroken tog?
14 augustus 2006 om 17:28 #135484lijkt me van niet he 😉
14 augustus 2006 om 20:45 #135493
mulder[sst]kuwn :
ff vraagje …als ik mijn vliegwiel draai draait de krukas (en zuiger) gwoon mee … dus is de spie niet gebroken tog?soms doet hij dat nog als het spietje gebroken is, dan moet je het vliegwiel blokkeren en dan de (koppeling) krukas proberen te draaien, als dat wil is je spie stuk.
14 augustus 2006 om 21:43 #135494.-{2F4OV}-. :
Wat betekenen die letters:?Die Kolben mit der Kennzeichnung A,B,C etc. unterscheiden sich in der Grösse immer durch einen 100/tel mm.
Auf dem Zylinder in ein Buchstabe eingraviert, der den Kolben entsprechend kennzeichnet.
Hat der Zylinder z.B. ein “C” eingraviert, so wird Kolben “C” benötigt.
Nach entsprechender Laufleistung wird später ein Kolben “D” etc. montiert, um wieder das gleiche Kolbenspiel bzw.
die gleiche Verdichtung wie am Anfang zu haben.p.s. ik hoop dat je duits kunt
15 augustus 2006 om 08:17 #135499daaag
is elek blok van vespa gelijk of wissel spanning?
past een zijstandaard nog wel als je een kickstart blok hebt op achterbrug van een citta?15 augustus 2006 om 10:37 #135504cittadriver :
.-{2F4OV}-. :
Wat betekenen die letters:?Die Kolben mit der Kennzeichnung A,B,C etc. unterscheiden sich in der Grösse immer durch einen 100/tel mm.
Auf dem Zylinder in ein Buchstabe eingraviert, der den Kolben entsprechend kennzeichnet.
Hat der Zylinder z.B. ein “C” eingraviert, so wird Kolben “C” benötigt.
Nach entsprechender Laufleistung wird später ein Kolben “D” etc. montiert, um wieder das gleiche Kolbenspiel bzw.
die gleiche Verdichtung wie am Anfang zu haben.p.s. ik hoop dat je duits kunt
Er wordt dus iets gezegt over de Zuigers met de kentekens A, B, C enzo, deze verschillen in de grote door (meestal) een honderste mm’ter.
En het voorbeeld is, dat als de cilinder een C heeft gegraveert, dan heeft men de zuiger nodig waar ook C is in gegraveerd.
Na lang te hebben gelopen, wordt later een groetere zuiger gemonteerd, zuiger D, hierbij wordt de ‘speling’ en weg gehaald en het zoals nieuw is.
15 augustus 2006 om 17:33 #135507
.-{2F4OV}-.Bedankt! Dan weet ik dat ook weer:D
-
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.