‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 11,281 tot 11,295 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #128648

    parkers
    Bijdrager
    Berichten: 14

    ik heb ook een vespa ciao mix met benzine mix 1 :50 maar hij word nog steeds goed warm dus als ik jou was zou ik gewoon olietank doen en euro 95 tanken omdat je niet overal mengsmering kan kopen:P

    #128649

    daveyy
    Bijdrager
    Berichten: 83

    daveyy :
    als ik de rimpelrubber van mijn voorvork haal(si voorvork) is die dan nog water dicht en roest vrij??
    waar moet ik de gaten boren van de veer en de blokeer pen. als ik een kickstart wil monteren om een si achterbrug

    #128650

    CiaoSTB
    Bijdrager
    Berichten: 151

    ik krijg het kleine carterhelft er niet af, zie ik iets over het hoofd? (1e keer dat ik m uit elkaar heb, heel het blok:)) ik heb elec ontsteking.. alvast bdankt

    #128651

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    je moet je kleine carterhelft heetstoken om hem er af te krijgen he?.. Anders kijk even bij de how-to’s bij complete blok revisie.

    #128652

    Naad
    Bijdrager
    Berichten: 263

    Ik kan waarschijnlijk hier bij ons mn 4spaaks laten stralen en robot-poedercoaten voor ca 25 euro,
    is dat een normale prijs?

    #128653

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    is dat per velg of per 2..

    als het per 2 is, dan is behoorlijk goedkoop ๐Ÿ˜€

    #128654

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Dat is niet duur. Welk bedrijf doet dat?

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #128655

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    Naad :
    Ik kan waarschijnlijk hier bij ons mn 4spaaks laten stralen en robot-poedercoaten voor ca 25 euro,
    is dat een normale prijs?

    dat is idd niet duur!
    waar doe je dat? dan wil ik daar ook wel ff coaten.
    woon daar niet ver vandaan:D

    #128656

    Naad
    Bijdrager
    Berichten: 263

    Hoorde van de vriend van mn zus dat zn aerox velgjes tijdje terug 20 eu gekost hebben,
    heb nu even gevraagd wat ze u ervoor vragen,
    maar denk niet veel meer,
    aangezien het een bedrijf betreft met overheids subsidie.

    Namelijk Synergon ๐Ÿ™‚

    #128657

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    http://www.synergon-ws.nl/METAAL/Metaal.html

    Leuk idd, als ze goedkoop zijn is het zeker te doen!

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #128659

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    plz help,

    ik krijg de krukas niet uit het grote carter:S waar moet ik hem precies heetstoken en als hij dan heet genoeg is wat moet ik dan precies doen om hem los te krijgen?

    Alvast heel erg Bedankt ๐Ÿ˜‰

    #128660

    CiaoSTB
    Bijdrager
    Berichten: 151

    Wie kan mij zeggen tot hoever ik voor 70dr moet veilen en eventueel met paint markeren ofzo?:) alvast bedankt

    #128661

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    shoot0072 :
    plz help,

    ik krijg de krukas niet uit het grote carter:S waar moet ik hem precies heetstoken en als hij dan heet genoeg is wat moet ik dan precies doen om hem los te krijgen?

    Alvast heel erg Bedankt ๐Ÿ˜‰

    ik warm em altijd op waar de keerring zich bevind, en er rondom, zo’n 5 รก 6 minuten en dan haal ik het zo uitelkaar. dat moet geen problemen opleveren

    #128662

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    de rand waar de lager van de krukas in zit. Als hij voldoende heet is even met een hamer hem uit het carter tikken. Zorg er dn wel voor dat je een moertje op de krukas hebt gedraaid zodat je het draad niet kapot slaat.

    #128663

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    als je dat moertje erop draait dan sla je op de moer die om de draad heen zit dan sla je dus eerder de draad kapot dan zo met de hamer xD want dat moertje kan niet naar boven en beneden bewegen. Je moet gewoon heel rustig tikken met een hammer op de punt van de krukas of desnoods met een rubbere hamer ofzo

15 berichten aan het bekijken - 11,281 tot 11,295 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.