Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
13 juli 2006 om 20:17 #135009
krassen op je zuiger is NOOIT goed π
13 juli 2006 om 20:18 #135010nja maar kzou dan wel nie weten door wadat zou komen oor. er is nix in de cilinder die uitsteekt ofzow
13 juli 2006 om 21:58 #135011hannesjeuh :
nja maar kzou dan wel nie weten door wadat zou komen oor. er is nix in de cilinder die uitsteekt ofzowJe mengsel kan ook te arm zijn… Wat voor sproeier heb je er in en hoeveel % olie meng je?;)
13 juli 2006 om 22:07 #135012hoe kan ik gemakkelijk bij de motor van een bravo ? wat moet ik lossen ? :s ik veronderstel dat de veringen en scharnierpunt losmoet daarvoor ? Dank π
Greetz,
TerroRLaGps: foto’s zijn welkom, mocht je die hebben π
13 juli 2006 om 22:55 #135013Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!
Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.
13 juli 2006 om 23:21 #135014Edjuh :
Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.
wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 π alle beetjes helpen π
13 juli 2006 om 23:43 #135015TerroRLaG :
Edjuh :
Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.
wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 π alle beetjes helpen π
Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt, lees de how-to’s maar eens door!bovenaan
Als je je inlaat wil uitvijlen moet je blok er toch echt eerst af!
14 juli 2006 om 09:48 #135016Edjuh :
TerroRLaG :
Edjuh :
Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.
wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 π alle beetjes helpen π
Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt, lees de how-to’s maar eens door!bovenaan
Als je je inlaat wil uitvijlen moet je blok er toch echt eerst af!
ik was overlaast aan het praten met iemand en die zei me: ‘je moet maar eens afkomen, veel kun je er niet aan veranderen, maar als je even met wat schuurpapier in die carb zit gaat die mss al wat sneller gaan.’ kgeloof ook niet dat het veel verschil zal maken maar alle beetjes zijn goed voor mij π
Ik heb in de howto gezien dat ze eerst dat pijpje wat breder boren. Als ik dat nu iets wat verbreedt met schuurpapier, zou dat dan verschil maken ?
14 juli 2006 om 10:19 #135017weet iemand waar ut framenummer zit bij een bravo??… ik heb wel een typeplaatje gevonden op het frame net achter het zadel maar daar staat niets van NL op….dus ik weet nu niet of tie uit belgie komt of niet… is overigens wel aannemenlijk aangezien er een kickstartblok en vario onder zat :D:D:D…
14 juli 2006 om 10:27 #135018JL :
weet iemand waar ut framenummer zit bij een bravo??… ik heb wel een typeplaatje gevonden op het frame net achter het zadel maar daar staat niets van NL op….dus ik weet nu niet of tie uit belgie komt of niet… is overigens wel aannemenlijk aangezien er een kickstartblok en vario onder zat :D:D:D…je hebt onder de treeplankjes een scharnierpunt, net boven de motor π naar mijn weten : als je daar van de kant van het voorwiel naar kijkt zag ik daar een nr staan mss is dat wel de nr dat je zoekt π
14 juli 2006 om 11:21 #135019jui heb juist mijn gelijkvormigheidsattest afgehaalt:D
is jammer genoeg een A klasse:(14 juli 2006 om 11:36 #135020de gewone standaard 50 cc heeft een breedte van 38.4 tog?
Mijn broer heeft één van de zuigerveren kapotgemaakt. nu kijkek op mopshop en moet ik nu de zuigerveer van eurocilinder of van athena pakken voor een standaard cilinder?14 juli 2006 om 14:19 #135021TerroRLaG :
ik was overlaast aan het praten met iemand en die zei me: ‘je moet maar eens afkomen, veel kun je er niet aan veranderen, maar als je even met wat schuurpapier in die carb zit gaat die mss al wat sneller gaan.’ kgeloof ook niet dat het veel verschil zal maken maar alle beetjes zijn goed voor mij π
Ik heb in de howto gezien dat ze eerst dat pijpje wat breder boren. Als ik dat nu iets wat verbreedt met schuurpapier, zou dat dan verschil maken ?
Luister niet naar die flapdrol, hij geeft je waardeloze raad!
Met schuurpapier schiet je niks op, doe het goed of doe het niet.
14 juli 2006 om 15:03 #135022brommer werkt nog altijd nie
nu zag ik wel gisteren dat de pakking tussen de cilinderkop en cilinder gebroken was. er is nu een stuk uit.
zou het kunnen datie daardoor zo’n raar geluid maakt en niet meer start?14 juli 2006 om 15:12 #135023dat kan volgens mij wel. Dan krijgt ie via daar valse lucht
-
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.