‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #135009

    wheelieking89
    Bijdrager
    Berichten: 304

    krassen op je zuiger is NOOIT goed πŸ˜•

    #135010

    hannesjeuh
    Bijdrager
    Berichten: 281

    nja maar kzou dan wel nie weten door wadat zou komen oor. er is nix in de cilinder die uitsteekt ofzow

    #135011

    pleasure
    Bijdrager
    Berichten: 281

    hannesjeuh :
    nja maar kzou dan wel nie weten door wadat zou komen oor. er is nix in de cilinder die uitsteekt ofzow

    Je mengsel kan ook te arm zijn… Wat voor sproeier heb je er in en hoeveel % olie meng je?;)

    #135012

    TerroRLaG
    Bijdrager
    Berichten: 86

    hoe kan ik gemakkelijk bij de motor van een bravo ? wat moet ik lossen ? :s ik veronderstel dat de veringen en scharnierpunt losmoet daarvoor ? Dank πŸ˜‰

    Greetz,
    TerroRLaG

    ps: foto’s zijn welkom, mocht je die hebben πŸ™‚

    #135013

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!

    Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.

    #135014

    TerroRLaG
    Bijdrager
    Berichten: 86

    Edjuh :
    Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!

    Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.

    wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 πŸ™‚ alle beetjes helpen πŸ˜‰

    #135015

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    TerroRLaG :

    Edjuh :
    Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!

    Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.

    wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 πŸ™‚ alle beetjes helpen πŸ˜‰

    Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt, lees de how-to’s maar eens door!bovenaan

    Als je je inlaat wil uitvijlen moet je blok er toch echt eerst af!

    #135016

    TerroRLaG
    Bijdrager
    Berichten: 86

    Edjuh :

    TerroRLaG :

    Edjuh :
    Het makkelijkst is helemaal er af natuurlijk!

    Carb, koppeling(incl. ring), uitlaat en kabels loshalen en er uit manoeuvreren maar.

    wil gwn de carb eens afhalen en wat schuren… schijnt iets te helpen op weg naar de 45 πŸ™‚ alle beetjes helpen πŸ˜‰

    Ik geloof niet dat je het helemaal begrepen hebt, lees de how-to’s maar eens door!bovenaan

    Als je je inlaat wil uitvijlen moet je blok er toch echt eerst af!

    ik was overlaast aan het praten met iemand en die zei me: ‘je moet maar eens afkomen, veel kun je er niet aan veranderen, maar als je even met wat schuurpapier in die carb zit gaat die mss al wat sneller gaan.’ kgeloof ook niet dat het veel verschil zal maken maar alle beetjes zijn goed voor mij πŸ™‚

    Ik heb in de howto gezien dat ze eerst dat pijpje wat breder boren. Als ik dat nu iets wat verbreedt met schuurpapier, zou dat dan verschil maken ?

    #135017

    JL
    Bijdrager
    Berichten: 177

    weet iemand waar ut framenummer zit bij een bravo??… ik heb wel een typeplaatje gevonden op het frame net achter het zadel maar daar staat niets van NL op….dus ik weet nu niet of tie uit belgie komt of niet… is overigens wel aannemenlijk aangezien er een kickstartblok en vario onder zat :D:D:D…

    #135018

    TerroRLaG
    Bijdrager
    Berichten: 86

    JL :
    weet iemand waar ut framenummer zit bij een bravo??… ik heb wel een typeplaatje gevonden op het frame net achter het zadel maar daar staat niets van NL op….dus ik weet nu niet of tie uit belgie komt of niet… is overigens wel aannemenlijk aangezien er een kickstartblok en vario onder zat :D:D:D…

    je hebt onder de treeplankjes een scharnierpunt, net boven de motor πŸ™‚ naar mijn weten : als je daar van de kant van het voorwiel naar kijkt zag ik daar een nr staan mss is dat wel de nr dat je zoekt πŸ˜‰

    #135019

    hannesjeuh
    Bijdrager
    Berichten: 281

    jui heb juist mijn gelijkvormigheidsattest afgehaalt:D
    is jammer genoeg een A klasse:(

    #135020

    hannesjeuh
    Bijdrager
    Berichten: 281

    de gewone standaard 50 cc heeft een breedte van 38.4 tog?
    Mijn broer heeft één van de zuigerveren kapotgemaakt. nu kijkek op mopshop en moet ik nu de zuigerveer van eurocilinder of van athena pakken voor een standaard cilinder?

    #135021

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    TerroRLaG :

    ik was overlaast aan het praten met iemand en die zei me: ‘je moet maar eens afkomen, veel kun je er niet aan veranderen, maar als je even met wat schuurpapier in die carb zit gaat die mss al wat sneller gaan.’ kgeloof ook niet dat het veel verschil zal maken maar alle beetjes zijn goed voor mij πŸ™‚

    Ik heb in de howto gezien dat ze eerst dat pijpje wat breder boren. Als ik dat nu iets wat verbreedt met schuurpapier, zou dat dan verschil maken ?

    Luister niet naar die flapdrol, hij geeft je waardeloze raad!

    Met schuurpapier schiet je niks op, doe het goed of doe het niet.

    #135022

    hannesjeuh
    Bijdrager
    Berichten: 281

    brommer werkt nog altijd nie

    nu zag ik wel gisteren dat de pakking tussen de cilinderkop en cilinder gebroken was. er is nu een stuk uit.
    zou het kunnen datie daardoor zo’n raar geluid maakt en niet meer start?

    #135023

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    dat kan volgens mij wel. Dan krijgt ie via daar valse lucht

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.