Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
3 mei 2008 om 11:03 #128314
π Heb het juist zelf gevonden (na lang sleuren) en nu lees ik jou post..:lol Ik heb vanmorgen wat geklooid met myn carter inlaat =) (geboord en gedremeld, wel voorzichtig gedaan) en als ik hem nu aanloop blijft hij steken op stationair en valt stil…Ik d8 aan een te kleine sproeier of is er iets ernstiger aan de hand?
3 mei 2008 om 15:25 #128315Weet iemand of dat vierkante dingetje aan de km-tellerkabel van een Ciao Mix teller dikker is dan dat van de tellerkabel van een normale Ciao?
Ik heb hier namelijk een Ciao Mix teller en dat vierkantje binnenin lijkt groter, dat vierkantje aan een normale Ciao tellerkabel is ook kleiner, en past dus niet.
Weet iemand dit?:?
Het gaat om deze Ciao Mix teller:3 mei 2008 om 15:59 #128316Hoe kan ik mn city-power van JMPB op mn std. ciao monteren?
Ik bedoel, wat moet ik er vanaf halen enzo..3 mei 2008 om 16:01 #128317@ naad: gwn de spanring die rond ‘uitlaatmond’ vd cilinder zit losdraaien, daarna je ophangingsbout losdraaien van je std uitlaat losdraaien en dan hem er vanonder trekken…het gaat moeizaam maar gwn goed kijken en een goede trek aangeven en je haalt hem er zo vanonder. π En een citypower moet volgens mij gwn in de plaats gehangen worden vd orginele, moet niet zo’n probleem zijn. Het enigste wat moeizaam kan gaan is je standaard maar dat zou me verwonderen.
is het ok als je bougie een koffiebruine kleur heeft? Ik lees overal grijs-wit achtig; koffie met melk of zwart…maar nergens echt gwn koffiebruin π Is dat een goede kleur of…?
3 mei 2008 om 16:02 #128318dat is toch juist de beste kleur lees ik overal? -_-
3 mei 2008 om 16:02 #128319Koffiebruin is inderdaad de goede kleur
Koffie met melk dus, gewone koffie is pikzwart namelijk;)3 mei 2008 om 16:05 #128320:lol Thanks…Dus ik heb mijn inlaatje een beetje groter gedremeld/geboord (ongeveer 11mm ipv 7mm) en toch loopt hij relatief goed π Met dezelfde sproeier als daarvoor :duivel @ naad: kheb myn post aangepast…Staat een deel vh antwoord op je vraag in.
3 mei 2008 om 16:22 #128321markiej :
markiej :
hoeveel kan ik krijgen voor een 70dr evo op een complete speedengine alles zit nog in elkaar en de cilinder is net ingereden.
en hoeveel krijg ik voor een 80 polini met afgebroken flens?? ziet er voor de rest nog goed uit.3 mei 2008 om 16:30 #128322He,
Ik heb nu een lagertje die achteraan de koppeling zit zegmaar, die zit helemaal vast in dat stangetje, achterin gedrukt.. krijg em er voor geen mogelijkheid meer uit, eerder was die wel los .. had ik ff gereden (reed voor geen meter, snaar slipte + Verse overtoeren ofzo)Mja hoe krijg ik nu dat ringetje/lagertje eruit? Moet me hele vliegwel eraf of gewoon een beetje (met beleid) beuken?
3 mei 2008 om 17:01 #128323@ Markiej; Speedengine + DR … nieuwprijzen 100 en 60 euro, nu zit er dus wel een krukas en ontsteking bij, dus zeg een euro of 140 ? als het allemaal netjes is. wat voor ontsteking?
Polini 80cc… euro’tje of 30, als hij er goed uitziet (ook qua slotspeling) , nieuwprijs is 125 en dan heb je er ook een cilinderkop bij
zonda van de uitlaatpoort@ Tyrax; snap echt niet waar je het over hebt :p misschien ligt het aan mij, maar kun je het iets beter uitleggen?
3 mei 2008 om 17:44 #128324welke zuigerveren heb ik nodig 38.2 of 38.4
[thumb=datas/thumbs/1891-04-04-08_1758.jpg]1891-04-04-08_1758.jpg[/thumb]
nog helemaal niks aan verranderd (tis een snor)3 mei 2008 om 17:56 #128325moet je even kop er af halen en even meten met de schuifmaat;)
3 mei 2008 om 18:06 #128326maat staat op de zuiger, meestal zit daar flink kool op dus ff wegkrassen met een schroevendraaier
als je meet met de schuifmaat zit je met de stootrand, dus je meting klopt niet
maar meestal is het 38,2 mm π3 mei 2008 om 18:36 #128327danku (A)
3 mei 2008 om 21:05 #128328ik heb een vraagje, ik heb pas mijn blok gereviseerd en aangepast op dr evo 70cc(62.40 echte cc’s) inlaat flink geveild en 14mm gemaakt. hij loopt nu met standaard kop en 13/13 carb. hij loopt echt kut reageert tering slecht op het gas en loopt totaal niet stationair. nou heb ik gezien dat ik een heel klein gaatje erin heb geveild(aan de cillinderzijde in de spoelpoort van het grote carter) ik ga dit afdichten met epoxy of aluminium soldeersel. ondanks dit alles liep het blokje(cp blokje) met een cittypower 67 op de piaggio teller, dus ongeveer 57km per uur. licht de slechte gasreactie en het niet stationair lopen echt aan de valse lucht? en wat voor een snelhied kan ik verwachten met deze setup? ik rijd nu overrigens met sproeier 70 wat voor een sproeier moet ik ongeveer hebben als alles goed funtioneerd?
gr niels
-
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.