‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #134920

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Mensen k wil die citta veer spuiten maar gaat nogal lastig kanje die uit elkaar halen?

    #134921

    mulder[sst]

    ja, maar waarschijnlijk krijg je em dan niet meer in elkaar
    je kan die bovenkant er gewoon af draaien, maar tis niet aan te raden

    #134923

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    goed dat dacht k al.. Mja heb nu dat buisje wat inveert na lang kloten afegplat gekrege dus ga ma es probere.. jmmr dat t net begon met regenen:|

    #134930

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    Ik heb een snorbrommer maar trekt voor geen tientje, kan het eraan liggen dat ik een bromklok heb en als ik dus een snorklok dr in heb dat hij veel beter zal trekken?

    Heb okal 95 poulie geprobeert maar dan maakt ie echt heel veel toeren terwijl ik niet zo snel rijd

    #134931

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    mischien zuigerveren op?

    #134932

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Hey,
    ik moet van de zomer 20 kilometer elke dag rijden op lange wegen, dus ik dacht; voor snelheid maar een kleinere poelie. Maar het zijn lange wegen en als er tegenwind is, kom ik dan wel voor uit? Ik heb std setup. Ik wil er poelie 60 of 55 op zetten.

    #134933

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    kan gewoon, dan rij je maar iets minder hard ๐Ÿ™‚ je staat egt niet zomaar stil hoor

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #134934

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Herr FlicK :
    volgens mij kan ik ze hier nog gewoon kopen als “malossi pakkingsetje” alleen is de koppakking 43mm en de voetpakking ook voor de 43deps

    Ja maar alee! Ik moet toch echt 47mm pakkingen hebben, ik heb er meteen een paar op mopshop meebesteld maar ik wil daar eigenlijk niet op wachten. Voetpakking heb ik nog wel maar koppakking niet…

    #134936

    mulder[sst]

    Jaspur :
    Hey,
    ik moet van de zomer 20 kilometer elke dag rijden op lange wegen, dus ik dacht; voor snelheid maar een kleinere poelie. Maar het zijn lange wegen en als er tegenwind is, kom ik dan wel voor uit? Ik heb std setup. Ik wil er poelie 60 of 55 op zetten.

    met een standaard setup rijd je poulie 60 egt niet lekker door, indien wel kost dat je minstens een kilometer oid.

    #134937

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    timschilders :
    mischien zuigerveren op?

    pas nieuwe ingedaan

    #134939

    bobbie88
    Bijdrager
    Berichten: 472

    M’n Ciao maakt een raar tikkend geluid tijdens het rijden, het geluid komt bij m’n achterwiel vandaan. Heb al nieuwe olie in me binnenwerk gedaan maar dat helpt niet. Weet iemand anders wat het kan zijn en hoe ik het kan verhelpen?

    #134941

    Stephan
    Bijdrager
    Berichten: 33

    poulie loopt denk ik aan tegen het frame even losdraaien recht zetten en weer goed aandraaien

    #134948

    murkus
    Bijdrager
    Berichten: 182

    ok klein vraagje:P ik zuig ergensvalse lucht aan????waar weet ik dusz nie maar kan iemand mij vertellen hoe ikd at het makkelijkst kan checken en repareren alvast bdankt:)gr mark

    #134949

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    ehm.. heb je malossie luchtfilter? daar heb je gauw dat je valse lucht aanzuigt langs et rode schuim door.
    ook zit dr onderaan dat filter een gaatje voor vocht dr uit te laten, alleen kan dr dus ook lucht door naar binnen ๐Ÿ˜‰

    #134950

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    gaatje voor vocht?

    bedoel je die 2 platte stukjes?
    zoja, dat is zodat je je filter met een schroevendraaier zo kan open wippen zover ik weet

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.